Katsotko luonto-ohjelmia?

tyttö ja linnut

Minä katson, niissä on aina niin sykähdyttäviä juttuja.
Nytkin ihmettelen kuinka Etiopiassa elää "hunajaopas"-lintu, joka johdattaa paimentolaiskansan tyypit löytämään hunajaa. :)
Palkaksi sillekin annetaan vähän. Aika hienoa linnun ja ihmisen yhteistyötä.

6

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon kattonu

Joo, oon kanssa kattonu noi ohjelmat, ne tulee nykyään tv1 tiistaisin, Ihmisen planeetta, katoin ne eka levyltä, tosi mahtava sarja:)

• ygsinäine

Juu katon. Itku pääsee aina kun tullaan ohjelman pakolliseen parittelu kohtaukseen ja tajuan etten tule koskaan parittelemaan saman lajin naaraan kanssa. :(

• sdfgthj

Tässä muutama viikko takaperin tuli Avara Luonnossa sarja, oliko elämästä vaiko evoluutiosta. No, mutta oli kyllä mielenkiintoista katseltavaa. Jännä miten eläimet, kasvit jne ovat pikku hiljaa muuttuneet olosuhteiden pakosta vuosimiljoonien aikana.

• youmayknowwho

Monet luontodokkarit, kuten Avara luonto ovat parhautta. Varsinkin hassut sellaiset joihin on muistettu sisällyttää jokin hauskemman näköinen kohta. Esimerkiksi pätkä
      http://www.youtube.com/watch?v=X8DrlFR17QA
      (noin kolmen minuutin kohdalta eteenpäin jos ei jaksa kokonaan katsoa).
      Lokit yrittävät pyydystää kärpäsiä. Joskus hassuissa kohdissa on jopa sopiva musiikki. En löytänyt mutta muistelen kohtausta (lienee samaa BBC:n Life -sarjaa) missä Nelisormimangustin poikanen yrittää pyydystää ruokaa tonkimalla maata.
      Yksinhän noita katsottiin ja ittekseen näin tihiteltiin.

• yksin kotona

Katson kaikki missä kalastetaan. Esim kenraali pancho ja pojat pohjoiskalotilla ja erätulilla muitakin tulee silloin tällöin.

• do it now

You and me baby ain't nothin' but mammals
      So let's do it like they do on the Discovery Channel

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe