Minä katson, niissä on aina niin sykähdyttäviä juttuja.
Nytkin ihmettelen kuinka Etiopiassa elää "hunajaopas"-lintu, joka johdattaa paimentolaiskansan tyypit löytämään hunajaa. :)
Palkaksi sillekin annetaan vähän. Aika hienoa linnun ja ihmisen yhteistyötä.
Katsotko luonto-ohjelmia?
6
89
Vastaukset
- oon kattonu
Joo, oon kanssa kattonu noi ohjelmat, ne tulee nykyään tv1 tiistaisin, Ihmisen planeetta, katoin ne eka levyltä, tosi mahtava sarja:)
- ygsinäine
Juu katon. Itku pääsee aina kun tullaan ohjelman pakolliseen parittelu kohtaukseen ja tajuan etten tule koskaan parittelemaan saman lajin naaraan kanssa. :(
- sdfgthj
Tässä muutama viikko takaperin tuli Avara Luonnossa sarja, oliko elämästä vaiko evoluutiosta. No, mutta oli kyllä mielenkiintoista katseltavaa. Jännä miten eläimet, kasvit jne ovat pikku hiljaa muuttuneet olosuhteiden pakosta vuosimiljoonien aikana.
- youmayknowwho
Monet luontodokkarit, kuten Avara luonto ovat parhautta. Varsinkin hassut sellaiset joihin on muistettu sisällyttää jokin hauskemman näköinen kohta. Esimerkiksi pätkä
http://www.youtube.com/watch?v=X8DrlFR17QA
(noin kolmen minuutin kohdalta eteenpäin jos ei jaksa kokonaan katsoa).
Lokit yrittävät pyydystää kärpäsiä. Joskus hassuissa kohdissa on jopa sopiva musiikki. En löytänyt mutta muistelen kohtausta (lienee samaa BBC:n Life -sarjaa) missä Nelisormimangustin poikanen yrittää pyydystää ruokaa tonkimalla maata.
Yksinhän noita katsottiin ja ittekseen näin tihiteltiin. - yksin kotona
Katson kaikki missä kalastetaan. Esim kenraali pancho ja pojat pohjoiskalotilla ja erätulilla muitakin tulee silloin tällöin.
- do it now
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082