Lumet sulaa, sukset naftaliiniin. Oliskohan sulla vihdoinkin aikaa tulla lykkimään muille liukkaille......
Ihana hiihtäjämieheni
26
278
Vastaukset
- madame butterfly
lykkii jo muilla liukkailla....
- Nokkosperhonen
Nyt ne kiireet hiihtäjällä vasta alkaakin eikä pitoa missään!
- parrhaat kikkelit
Vaan helekatti se on täyttä potaskaa. Koitapa punasta liisteriä nii pitää.
- polpoti polpoti
Onko täällä PolPotti ja Arafatti?
- Liukkaille?
Mitä se on...
- sivusta kommentti
Tarkoittaa varmaan omaa liukasta vaginaansa
- Ai jaa
sivusta kommentti kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan omaa liukasta vaginaansa
sitäkö se... :P
- perhonen -
Ai jaa kirjoitti:
sitäkö se... :P
Kevätperhosia on näköjään enemmänkin. Itse luulen olleen se alkuperäinen.
Dissarit pysyköön kaukana! ootte jo kiinni jääneet!:D
- harrastukset painaa
Vetelen kesäisin rullasuksilla,että eipä sitä aikaa ole sen enempää antaa sinulle
- Käteen siinä
sivussa silloin tällöin. Paineet pois ettei turvonneet pallukat haittaa aerodynamiikkaa.
- Mämmi maistuu
Käteen siinä kirjoitti:
sivussa silloin tällöin. Paineet pois ettei turvonneet pallukat haittaa aerodynamiikkaa.
Se on tärkeää. Eturauhanen puhdistuu vanhoista touhutipoista. Samalla elimistö tuottaa entorffiiniä ja palautuminen nopeutuu. Näin ollen lykkiminen jatkuu rentona ja tehokkaana, sekä etehenpäin vievänä sanotahan tällä tavalla.
- Kevätperhonen
No tätä mä just pelkäsin. Täytynee sitten minunkin alkaa harrastaa "sauvakävelyä"...
- Varo ;)
ettei lipsahda väärään paikkaan, jos on liian liukasta ;D
Tai mistäs minä tiedän missä kävelet ;D- kevätperhonen
jos vaikka vaan A- ja B-rapun väliä :D
täytyypä varoa, ettei lipsu - Vaauu ;)
kevätperhonen kirjoitti:
jos vaikka vaan A- ja B-rapun väliä :D
täytyypä varoa, ettei lipsuMä oikein "näen" kuinka sä sauvakävelet niiden rappujen välillä...taidat olla oikein himo urheilija ;D
- ------
saatanan satusetät täälä nauratta sairaalle miehelle.
- kevätperhonen
Voi sinua, ei täällä kukaan kenellekään naura, korkeintaan itselleen. Ikäväämme vaan maailmalle huudamme, ja sen seurauksia :D
- :(
Sinähhi liittouvut kaikkien kanssa. Minejjjjjaksa ennää.
:( kirjoitti:
Sinähhi liittouvut kaikkien kanssa. Minejjjjjaksa ennää.
Miksej siej jätit sit miut yksin???
Miksej siej jätit sit miut yksin???
Sairasta miestä sinähhi kiusaat tuolla tavalla:(
- hiihtäjä=hyvät pebat
Sairasta miestä sinähhi kiusaat tuolla tavalla:(
Ihanaa kevättä kaikille suksijoille ja sauvojille ja muille himokkaille!
- hillitönpaahtaja
Olenko mä hiihtänyt joskus nuorempana kilpaa ?
- kevätperhonen
Ei taida mun ikäväni kohde olla ex-kilpahiihtäjä, ihan vaan himoharrastaja.
"Hillitön paahtaja" ei ainakaan pode aerodynamiikkaongelmia :)) - sucksija
kevätperhonen kirjoitti:
Ei taida mun ikäväni kohde olla ex-kilpahiihtäjä, ihan vaan himoharrastaja.
"Hillitön paahtaja" ei ainakaan pode aerodynamiikkaongelmia :))Missäs kevätperhonen hiihtäjäänsä odottelee? Nyt vois olla aikaa testata luistoa.
- salasta
sucksija kirjoitti:
Missäs kevätperhonen hiihtäjäänsä odottelee? Nyt vois olla aikaa testata luistoa.
Vakkaripaikalla rinteen juurella isolla hiekkaparkilla ja yleensä puhelimeen puhuen.
- Monohonottajat
Nyt vois melkein sanoa, kirjaimellisesti>>>>>painukaa v...tuun jauhamasta pashaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333