Onko nyt

Onko ny hyvä

Kivaa ilman minua?

29

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Secret

Rakkaus - kauneinta on yhdessä.

Jotkut onneksi ymmärtävät sen arvon . . . Jotkut taas ei . . .

• minä vaan

Minulla ei ainakaan ole yhtään kivaa ilman häntä. Olen kuin puolikas ihminen, kun ei ole rakasta naista rinnallani.

• naimapuuhat

joo ei oo mulla on ikävä myös sitä joutavaa joka lötköttää haarojesi välissä...sille ois täällä käyttöä...

• Nyt on hyvä

On. Pakko myöntää. Toivottavasti sinullakin. Kuka nyt kaipaisi ketään, jonka kanssa on paha olla, eikä voi olla oma itsensä. Jotain joka ärsyttää pelkästään. Sä kaipaat ehkä sitä tunnetta joka sinulla joskus oli. Se oli vain tunnetta ja se meni ohi. Siihen ei liittynyt vielä mitään mikä olisi kestänyt arjen ja kovat koitokset. Usko pois. Parempi näin molemmille.

• vai muka

Nyt on hyvä kuulostaa katkeralta, hampaat irvessä vakuutteleee tuota itselleen.. Ja seikkailee ikävä-palstalla :D

• Ei katkera
        vai muka kirjoitti:

Nyt on hyvä kuulostaa katkeralta, hampaat irvessä vakuutteleee tuota itselleen.. Ja seikkailee ikävä-palstalla :D

Ei tuo minusta ollut katkeraa vaan lohdutusta. Mä sain hyvän lopun. Sellaisen jonka tarvitsen mennäkseni eteenpäin. Tietämättään hän lopulta antoi minulle sen mitä tarvitsen. Aina lopulta. Mennäkseni eteenpäin.

• *kyselijä*
        Ei katkera kirjoitti:

Ei tuo minusta ollut katkeraa vaan lohdutusta. Mä sain hyvän lopun. Sellaisen jonka tarvitsen mennäkseni eteenpäin. Tietämättään hän lopulta antoi minulle sen mitä tarvitsen. Aina lopulta. Mennäkseni eteenpäin.

Mitä teet ikävä-palstalla jos olet päässyt ylitse etkä ikävöi ja asiat on hyvin? :)

• Maatessaniallataivaan
        *kyselijä* kirjoitti:

Mitä teet ikävä-palstalla jos olet päässyt ylitse etkä ikävöi ja asiat on hyvin? :)

Kulutan aikaa.

• !!!
        Maatessaniallataivaan kirjoitti:

Kulutan aikaa.

Ei mene läpi, eli ikävöit ja kaipaat etkä ole nyt tyytyväinen kuka liene oletkaan!

• Ei kukaan koskaan
        Ei katkera kirjoitti:

Hän antoi sulle mitä tarvitset.

Mitä sinä annoit hänelle? Hyvän vai huonon lopun?

http://www.youtube.com/watch?v=mOs0pSAckCo

• Riittävän hyvän.

• Hyi.
        Riittävän hyvän. kirjoitti:

Hyvän. Yksinkertaisen ja selkeän.

Et voi tietää toisen puolesta, mikä on hänelle hyvä.

• Napakymppi ja toinen 9
        Hyi. kirjoitti:

Et voi tietää toisen puolesta, mikä on hänelle hyvä.

Se mikä tällä kertaa oli hyväksi minulle, oli parasta mitä hän saattoi tehdä meille molemmille. Ja hän tunnetusti tietää, mikä on parasta minulle. Hän on osoittanut sen monta kertaa. Tällä kertaa meni oikein.

• Mikä sitten?
        Napakymppi ja toinen 9 kirjoitti:

Se mikä tällä kertaa oli hyväksi minulle, oli parasta mitä hän saattoi tehdä meille molemmille. Ja hän tunnetusti tietää, mikä on parasta minulle. Hän on osoittanut sen monta kertaa. Tällä kertaa meni oikein.

Kerro huviksesi, olen pihalla kuin lumiukko.

• Ute och cyklar
        Mikä sitten? kirjoitti:

Kerro huviksesi, olen pihalla kuin lumiukko.

Niin hänkin, mutta olkoon. Eipä tuntenut minua lainkaan ja toivottavasti on siihenkin asiantilaan täysin tyytyväinen. ;)

• Hyvää yötä
        Ute och cyklar kirjoitti:

Niin hänkin, mutta olkoon. Eipä tuntenut minua lainkaan ja toivottavasti on siihenkin asiantilaan täysin tyytyväinen. ;)

Yhdyn edellisiin kirjoittajiin, kuulostat katkeralta ja lisäksi omahyväiseltä toisten puolesta puhujalta. No, ole sinä siihen asiaintilaan tyytyväinen yksiksesi.

• Vajakkia kattele

Joillakin meillä on vaan rajat. Sulla niitä ei ollut. Hyi helvetti vieläkin puistattaa(oksettaa)

• riippuu.

kuka olet :)

• Maali rapisee

Ei oikeastaan. Se jonka kanssa on hyvä ei toimi täällä palstoilla. Peiliin katsoen tämän totean. Mutta ikävää ei enää ole. On vain pahoja tapoja. Ne kitketään taas yksi kerrallaan.

• eikös.
        Maali rapisee kirjoitti:

Ei oikeastaan. Se jonka kanssa on hyvä ei toimi täällä palstoilla. Peiliin katsoen tämän totean. Mutta ikävää ei enää ole. On vain pahoja tapoja. Ne kitketään taas yksi kerrallaan.

Rapiskoon maalit aina voi ostaa uutta

• kaikki mitä mä annoi

otin pois

• Kiitos siitä.

Niin teit ja se oli ihan oikein tehty.

• Atjad

Jos on ikävä niin ei ole hyvä

• tyhmäkysymystyhmäpal

Ei ole, on suorastaan kurjaa :-(((((

• Orjatyöl.

Ei ole romantiikkaa, on vain työtä.

• hurts like hell

Ei oo ja tiedät sen kyllä.
      Onko itelläs nyt sitte hyvä.
      Suhdepalstalla on sulle
      se yks vanhempi vastaus.

• Juuuei

Ja eikun etsimään?

• koolle menee
        Juuuei kirjoitti:

Ja eikun etsimään?

Oikee mies tietää ja löytää helpostikin.

Ei, joka päivä vain puoliksi hereillä ja yritän tehdä kaikkea, ettei ole aikaa niin ikävödä sinua.

Elät mun mielessä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7451
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      102
      5264
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3516
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3461
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      349
      1506
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      56
      1324
    Aihe