Kysyisin teiltä neuvoa. Mulla on semmonen ongelma et en ollenkaan tiedä mihin voisin mennä opiskeleen ysin jälkeen. Lukioon en mene. Mulla on sellaset kriteerit että ei mihinkään hoitoalalle eikä mihinkään työhön jossa joutuu oleen kakaroiden kanssa tekemisissä. Ja sen ammatin pitäis olla semmonen että sit töis ei tarvittis tehdä yhteistyötä. Joku asiakaspalvelu käy kyllä mutta ei semmonen mis joutuis muiden työntekijöiden kans jotain miettiin tai tekeen. Mun todistuksen keskiarvo on 9,35 eli se on ihan ok. Mutta en vaan tiä mihin menis opiskeleen.
Mihin ammattiin?
1
125
Vastaukset
- Mietitäänpäs ekaksi
Helpoiten edetään asiassa kun lähetään siitä että suljetaan ensin nuo alat minne et halua! Ekaks putos sosiaali ja hoitoala. Tokaks lähti tekniikka ja liikenne. Kolmanneks lähti hotelli ja ravintola ala ja sit kyllä putos koko amis pois listasta joten suunnataan kauppikseen merkonomi.... ei ne menee kauppoihin töihin joutuu tekemään monenlaista yhteistyötä. Datanomi... JOO se on sun ala! Kauppiksessa ei tarvii käydä kun kokeet tekemässä joten sikäli helppoa. Sit kun saat paperit niin et tee niillä mitään niin sen jälkeen ei tarvii tehdä yhteistyötä kun työkkärin ja sossun tätien kanssa niin rahaa tulooo ja elämä hymyilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760