Kysyisin teiltä neuvoa. Mulla on semmonen ongelma et en ollenkaan tiedä mihin voisin mennä opiskeleen ysin jälkeen. Lukioon en mene. Mulla on sellaset kriteerit että ei mihinkään hoitoalalle eikä mihinkään työhön jossa joutuu oleen kakaroiden kanssa tekemisissä. Ja sen ammatin pitäis olla semmonen että sit töis ei tarvittis tehdä yhteistyötä. Joku asiakaspalvelu käy kyllä mutta ei semmonen mis joutuis muiden työntekijöiden kans jotain miettiin tai tekeen. Mun todistuksen keskiarvo on 9,35 eli se on ihan ok. Mutta en vaan tiä mihin menis opiskeleen.
Mihin ammattiin?
1
122
Vastaukset
- Mietitäänpäs ekaksi
Helpoiten edetään asiassa kun lähetään siitä että suljetaan ensin nuo alat minne et halua! Ekaks putos sosiaali ja hoitoala. Tokaks lähti tekniikka ja liikenne. Kolmanneks lähti hotelli ja ravintola ala ja sit kyllä putos koko amis pois listasta joten suunnataan kauppikseen merkonomi.... ei ne menee kauppoihin töihin joutuu tekemään monenlaista yhteistyötä. Datanomi... JOO se on sun ala! Kauppiksessa ei tarvii käydä kun kokeet tekemässä joten sikäli helppoa. Sit kun saat paperit niin et tee niillä mitään niin sen jälkeen ei tarvii tehdä yhteistyötä kun työkkärin ja sossun tätien kanssa niin rahaa tulooo ja elämä hymyilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862