Haluaisin siirtää menkat pois vapulta, koska ajatus siitä etten pääse vessaan ja joudun vaihtamaan siteen jossain pensaassa, ahdistaa kovasti. Ja tiedän et menkat tulee olemaan vappuna runsaimmillaan ja samalla siis kivutkin kovat. Mulla on orgametril 5 mg tabletteja jostain kolmen vuoden takaa mut katoin et ne on viel tän kuun voimassa. Viimeks siirsin menkkoja joskus kolme vuotta sitten niin nyt en enää muista miten se tapahtuu. Luin googlesta et viimeistään kolme päivää ennen kuukautisten alkua pitäs kuuri aloittaa. Mut en saanu mistään selville et kuinka monta tablettia pitää ottaa kerralla? Onks joku kolme ja kaikki yhellä kertaa ja mieluiten samaan kellon aikaan joka päivä? Vai miten se oli? Katoin just et mul on 11 tablettia jäljellä niin eipä taida riittää. Pitää vissiin hankkia uusi resepti. Onks ok et eka syön noi vanhat veke ja sit jatkan uusilla, kun noi vanhat kerta on voimissaan vielä? Et teho on silti sama? Kiitti, jos vastaatte mun kysymyksiin, oon kovin tietämätön!
menkkojen siirto??
2
128
Vastaukset
- ihanvaantiedoks
Keskustele lääkärin kanssa ennen kuin oma-aloitteisesti otat mitään reseptilääkettä.
- 2 + 7
Mene johonkin pikaruokapaikkaan, jossa käyt vessassa vaihtamassa siteen, otat särkylääkettä ja syöt jotain hyvää päälle. Kyllä se siitä.
Ja ibuprofeeni vastoin yleistä teiniluuloa menee suoraan lihaksiin, ei aivoihin, eikä sillä ole mitään päätä sekoittavia vaikutuksia vaikka olisi humalassakin. Tiedän myös kokemuksesta, kun syön itse ibuprofeenia kuukautiskipuihin riippumatta mikä juhlapäivä on menossa. Ota vain tarpeeksi iso annos (lääkettä, ei alkoholia). Vatsaa se voi kyllä ärsyttää, joten joku parkkihappoinen punkku ei ole välttämättä paras kyytipoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872