eli ihminen jossa asuu demoni ja siksi yrittää tuhota muiden elämää.
Mutta tiedättekö,teitä vastaan käydään rukoustaistelua.
Esirukouksia on pyydetty ympäri suomea.
Käärmeet saatte väistyä.
Pieksämäellä on muutama käärme
25
868
Vastaukset
- tiedossa
Kyllä on tosi noin.
Tyrkyttävät Urantiaa. Yksi porukasta kuoli, toinen joutui vakavaan onnettomuuteen, yksi on työpaikkakiusaaja, siis kovin sekalainen porukka.
Rukous paras ase henkivaltoja vastaan. - Vihtorin Lettu
Moision jutut ovat Mikkelin sivuilla.
- Jonnska
Oletpa kerännyt sukulaisetkin tykkäämään kommentistasi.
jepulis jee
toki täällä on käärmeitä.Itsekkin ostin matelijapuodista kärmyn:)
on ihana
- Käärmeenkantaja
Ei nämä ole moisio juttuja.
Saatte tuta,käärmeet. - juoruakat-prkl
Kuule, kyllä täällä on useita "käärmeitä" Sekaantuvat muitten juttuihin ja huutelevat niitä kylillä.
- Herrantulemuslähenee
Sekln on osa tätä demonisuutta.
Kytätään toisia ja väännellään asioita.
Herra puuttuu asiaan.- XX
Miksei se ole tehnyt sitä jo aikoja sitten? Vuosikymmenet on lyhtypylväissä varoiteltu Herran tulosta, vaan eipä tuota ole näkynyt. Samanlaisia kaikki miehet!
- Rivoriitta
XX kirjoitti:
Miksei se ole tehnyt sitä jo aikoja sitten? Vuosikymmenet on lyhtypylväissä varoiteltu Herran tulosta, vaan eipä tuota ole näkynyt. Samanlaisia kaikki miehet!
Kysy jormalta?
- baptistijorma
Kyllä Herran tulemus on lähellä jo.
Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta,tuhat vuotta kuin yksi päivä- Rva...
Viimeksi minun herra tuli viime yönä! ;)
- Horttolortto
Rva... kirjoitti:
Viimeksi minun herra tuli viime yönä! ;)
Sun suuhus?
- ruiskuttiko
oliko hyvää t. jorma
- hoihhei
anteeksi mutta oma mielipiteeni on että mitään "Herraa" tai ylemmän tahon Jumaltyyppiä ei ole olemassa, kuin myös se että kaikki yliluonnollinen ja sen hössöttäminen kokoajan vaikuttaa enemmänkin mielenterveydelliseltä suurongelmalta kuin normaalilta.. Jos jokin täällä maan päällä hallitsee niin ns. Karma. jos teet jollekkin hyvää, saat hyvää. ja sama pahan suhteen.
- Kukkaisuskova
Totta tuokin:)
itse olen todella päättänyt elää niin etten kellekkään pahaa tee ja olen saanut rauhan.
Toivon tulevaisuudessakin voivani elää rauhassa kaikkien kanssa,ilman että kukaan minullekkaan mitään pahaa aiheuttaa. - Uhrinaollut
Ei ole mitään demoneja,kyllä se on vaan kateutta/mielenterveysongelmaa,jos yrittää tuhota toisten elämää tai vaikeuttaa toisen olemassaoloa.
Uskovat kutsuu miel.terv.ongelmaisia saatanan riivaamiksi.
Parhaiten näitä mt ongelmaisia autetaan psykiatrian poliklinikalla.ja jos tekevät toisille konkreettista kiusaa tai perättömiä ilmiantoja yms niin se on poliisiviranomaisten asia.
Olen henk kohtaisesti ollut tälläisten uhri. Toivoni mukaan en enää joudu samaisten kynsiin ikinä.
Tuhosivat kyllä totaalisesti elämäni. Olen saanut uuden alun ja viranomaisilla on tiedossa näiden kiusaajien tekoset,joten enää ainakaan he eivät voi minua jahdata.
Voivat toki yrittää muiden ihmisten välityksellä pahaa,mutta osaanpahan
jatkossa toimia ajoissa ja tiedän väylät joista saan apua tarvittaessa. - kIITTIVITUSTI
Tässä kaupungissa asuu naikkonen joka tuhosi meidän perheen ja parisuhteen !
SItä jos ketä vois sanoa käärmeeksi!- Puuma 56
Voidaan kutsua myös nimellä toinen nainen tai "puuma".
- DuunariMies
Puuma 56 kirjoitti:
Näin tännään melekosen puuman ruokakaupassa.
Huh.
Meinas männä ruokahalu - Nothot
Puuma 56 kirjoitti:
Puuma = vanhempi miestennielijä joka kyttää nuoria miehiä.
Meidän perheen tapauksessa ei ole kyse puumasta.
Perheemme tuhoaja on samaa ikäluokkaa kuin minä ja ex mies - kyy1
Kyllä sen tuhosit aivan itse, omalla myrkylläsi. Toivottavasti sen joskus älyät, kenessä on syy ja herkeät levittämästä myrkkyä lisää ympärillesi.
- OoOOna
Meillä on viljakäärme:)
- G.F.Y
PIENET ON PIIRIT,kun pitää olla niin uteliasta
Kuulinpahan taas sellasta stooria,että en jaksa edes ymmärtää
Mutta päättelen,että tekemisen puute riivaa Pieksämäellä - ...........
minun mielestä ne on kyllä niitä pahimpia demoneja kun olet pitkän työpäivän jälkeen palannut kotiin ja suunnittelet juuri suihkuun lähtöä ja sitte ovikello pamahtaa ilpoisesti ja oven takana seisoo iloinen herra vartiotorni lehti hyppysissään. NO VOIIII PERKELEEEEE!!! Haulikko saatana hommattava. oiskohan mahollista saada teetätettyä semmonen helvetin kissan kokoisilla kirjaimilla kirjotettu kieltokyltti johonkin kotipihan lähettyville ilmoittamaan etten ole halukas näiden ihmisten juttuja kuuntelemaan.
- huhuh4
Ei kai....hui
- Näin on juu
Jokainen saa uskoo mihin uskoo,eiks juu:)
Ja jokaisella on oma elämä,omat asiat,harrastukset... ei kuulu muille. piste piste piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837