ei tullu

meitä

en huoli muita (kiitos)

30

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n>m

naiselle miehelle tää?

• Älä sano noin

Miksi ei tullut,jos luovutitte liian helpolla.
      Hänet olisin huolinut ja pitänyt hyvänä.

• en mäkään.

sinkkuna sitten elämän loppuun vaikka.

• Secret

Huolet liiankin monta. Yhden valitsit vaimoksesikin.
      Se lopetti meidät.

Olet oikeassa - ei tule meitä!

• Secret

Ei enää!

• Tosimies71

Hyvä tietää!

• ikävä.

Jääräpää olet

• Tosimies71

Jaa minä vai? Kyllä olen enemmänkin sinnikäs. En siis luovuta helpolla ja, kun se oikea löytyy (Ajis) ei sitten heti erotakaan. Tottakai silti oltava toiselle kunnioittava, rehellinen, uskollinen, auttavainen ja rakastaa täysillä. Hänelle vain ei sekään riitä, joten ei tästä mitään ilmeisesti tule.

• Secret

Pirustako sinä tiedät mikä hänelle riittää? Ei ainakaan pelkkä petollisuus riitä - se ainut mitä on sinulta saanut!

• Tosimies71

Mikä ihmeen petollisuus? Eikä hän ole minulta saanut vielä mitään, mutta meillä on jonkinlainen "connection" ! Enkä kyllä sitten varmaankaan tiedä mitä hän täydellisesti haluaa.

• Secret

Ei ole yhteyttä - jos toinen rakasti mutta toinen vain valehteli ja petti.

Sitä en kutsuisi yhteydeksi - olet kuvitellut koko jutun!

• Tosimies71

Mitä valehteli ja petti? Sinä olet aivan pihalla. En seurustele, enkä ole koskaan seurustellut hänen kanssaan vielä! En siis ole voinut pettää, tai valehdella. En koskaan tekisi niin HÄNELLE! Tuo viimeinen lause on osin totta, osin ei. Hän tietää minusta, joten kuvitelmaa tämä ei ole!!

• ..............

Kylläpähän tulee...

• Secret

Kyllä voi! Minulle se on pettämistä. Ja minä päätän siitä, et sinä!!! Sitäpaitsi, en milloinkaan usko "sinua en pettäisi" juttua. En ikinä! Jos toista rakastaa, ja hänelle valehtelee, on toisten kanssa ja kaikkea muuta (oli "yhdessä" tai ei) niin se on pettämistä. ja valehtelit yhtä paljon kuin petit.

Älä tule sanomaan,ettet pettänyt.

Ps. Mukavaa loppuiltaa sinulle muistellen yhteisiä hetkiä vaimosi kanssa. Minäkin aioin täällä viettää eroottisen yön (olen sen tarpeessa) koska irrotit minut täysin itsestäsi.

• Tosimies71

Olen aivan hukassa ja sekaisin. Mikä helvetin "Secret" ? Et sinä varmasti hän ole ja sitäpaitsi minulla ei ole vaimoa!

• Secret

Niin se vaan on - ja sinä et voi asiaa päättää. Ei, sinulla ei ole vaimoa, ei enää. "Tapoit" varmaan hänetkin.

Ei minun kuulu unohtaa tai antaa niitä asioita sinulle anteeksi. Mutta tämän jutun
        voimme molemmat unohtaa. Sitäpaitsi meillä molemmilla on varmasti jo jotain muuta.
        Sinulla varmaan montakin juttua, mutta minullakin on nyt yksi (valloittavan viaton vielä)
        joten voimme hyvin unohtaa tämän kaiken. Niin tämän - jonka sinä pilasit. Niin se vain on!

• Secret
        Secret kirjoitti:

Niin se vaan on - ja sinä et voi asiaa päättää. Ei, sinulla ei ole vaimoa, ei enää. "Tapoit" varmaan hänetkin.

Ei minun kuulu unohtaa tai antaa niitä asioita sinulle anteeksi. Mutta tämän jutun
        voimme molemmat unohtaa. Sitäpaitsi meillä molemmilla on varmasti jo jotain muuta.
        Sinulla varmaan montakin juttua, mutta minullakin on nyt yksi (valloittavan viaton vielä)
        joten voimme hyvin unohtaa tämän kaiken. Niin tämän - jonka sinä pilasit. Niin se vain on!

Joten hyvää yötä ja lämpimiä muisteluhetkiä sinulle sen valintasi kanssa eletystä ajasta. Ne ajat varmasti antavat sinulle sen kaiken lämmön jota kaipaat. Elä nyt
        ne hetket yhä uudelleen - sen valitsit.

• Tosimies71

Et sinä kyllä minua tunne, enkä varmaan minäkään sinua. Milloin meillä oli valinnan hetket? Sinä tiedät ikäni-mitä ikäluokkaa sinä olet? Onnea nyt sitten sinulle valintasi kanssa.

• Secret

En tarvitse siihen sinun toivottamaasi onnea. Hän kyllä arvostaa ja pitää minusta, toisin kuin sinä teit. Ja hän on ollut minulle yllättävän rehellinen - hän ymmärtää sen, että arvostan todella rehellisyyttäsi.

Ps. Tärkein tehtäväsi on uskaltaa olla ketä olet. Et siis nainen tai milloin mikäkin, tai
      en ole se keneksi minua luulet.

Minä en sinua pettänyt - Sinä petit minut. En unohda sitä!

• sivuhuomio

Secret ja Tosimies omivat näköjään taas koko shown. Tuntuisivatkin olevan melko soppelit toisilleen.. *VINK-VINK*

• uhtkiovf

Sama hlö?

• huhhui tuntemattomat

huutaa toisilleen nettipalstalla...

• Jostain sivusta..

Sanos muuta.. Minäkin olen aikani 'ihmetellyt' tuota noiden kahden läpätystä. Samat nimimerkit pyörii melkein joka ketjussa.. Siis sen vähän mitä näitä nykyään tulee lueskeltua.
        No pelkkä satukirjahan nämä palstat on.. Tosin huono sellainen.

• Tosimies71

En ole secretin kanssa vastaväitellyt kovinkaan usein. Eilen meillä näytti olevan oikea show! Tuskin hän on kuitenkaan "Ajis"?

• &

dog

• Tosimies71

Mitä ihmettä & ? Nyt polttaa!!

• Secret

Kosketus polttaisi enempi :D

Ainakaan haluja tämä pahoinvointi ei ole vienyt ;) . . .

• Tosimies71

Mikä ihmeen nainen? sinä Secret oikein olet? Olet nyt alkanut joka väliin kommentoimaan, johon toki minäkin syyllistyn. Mahtaisitko täyttää etsimäni "Ajiksen" tyhjiön? Epäilen sinänsä.

• Secret

En edes haluaisi täyttää kenenkään paikkaan. Joillekin minussa on enemmän kuin tarpeeksi :D

• Tosimies71

Ahaa! Olet siis useiden miesten oma? Sitten kritisoit minua, vaikka olen yksin! Onko tämä sinun mielestä sitä tasa-arvoa? Miehet ovat yksin ja naisella on useita mieskumppaneita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe