Jumaliste kun sua on ikävä!
Ville!
11
127
Vastaukset
- 23
Onko se Ville taas heittäny sut pellole :(
- *nainen
Ei mitään sellaista. Ahdistaa vain näiden piirittäjien seura. En halua heitä lähelleni, en elämääni, en sydämeeni. Tulee vain olo, että olen joku nätti näyttelyesine, josta he kilpailevat antamatta todellista arvoa sille kuka olen ja mitä olen. Harva mies on nähnyt minut samalla tavalla kuin hän ja harvan edessä olen myös halunnut antaa kaikkeni sielun viimeistäkin sopukkaa myöten.
- veisvät kokonaan
*nainen kirjoitti:
Ei mitään sellaista. Ahdistaa vain näiden piirittäjien seura. En halua heitä lähelleni, en elämääni, en sydämeeni. Tulee vain olo, että olen joku nätti näyttelyesine, josta he kilpailevat antamatta todellista arvoa sille kuka olen ja mitä olen. Harva mies on nähnyt minut samalla tavalla kuin hän ja harvan edessä olen myös halunnut antaa kaikkeni sielun viimeistäkin sopukkaa myöten.
ViliVilleVilperi on senverran komia mies, että en yhtään
ihmettele, vaikka - *nainen
veisvät kokonaan kirjoitti:
ViliVilleVilperi on senverran komia mies, että en yhtään
ihmettele, vaikkaJuu, komia on, mutta hyvä sydän sillä oli ja on. Sen on kaikkein tärkeintä.
- kelpais varmaan sull
*nainen kirjoitti:
Juu, komia on, mutta hyvä sydän sillä oli ja on. Sen on kaikkein tärkeintä.
onnellinen se joka tällaisen löytää, Ja vielä onnellisempi se kun saa pitää : ) )
- Kuchenmeister
kelpais varmaan sull kirjoitti:
onnellinen se joka tällaisen löytää, Ja vielä onnellisempi se kun saa pitää : ) )
Ville on ok, mutta en minä sitä jaksa pukata täällä.
- hah,haa.
*nainen kirjoitti:
Juu, komia on, mutta hyvä sydän sillä oli ja on. Sen on kaikkein tärkeintä.
mee festareille.
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012040515422082_ma.shtml
- villen kaveri.
Oletpa
ahkera tekemään noita lapsellisia aloituksia.- huuuuooookaus
Ikävien immeisten palsta, eikä ikäväpalsta. Joku tohtii kirjoittaa edes yhden nimen kera ja heti vaan tullaan v*ttuilemaan?
- Secret
Kun muuhun ei pysty - kuin olemattomaan. :/
- herkko piätalo
Sinäki perrkele kiusaat ja vejätät sairasta miestä. Ei helevetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683