Kun seikkailee tässä loputtomassa tunteiden aallossa, on aivan poikki, ja kun tietää että jokainen uusi päivä on tunteiltaan ja olemisellaan samanlaista, samaa aina yhä uudelleen vailla mitään ratkaisua, se on kuluttavaa joka syö todella ihmistä. Sanoisinko raskasta. Olet välillä aivan poikki, enemmän tai vähemmän.
Tämä menee kuitenkin tuuleen:
3
112
Vastaukset
- yössä
Mä vaan seison ja sekoilen
- Eashington
Sun täytyisi varmaan päättää, mitä haluat vai onko se niin vaikeaa?
Onhan se aika raskasta pitemmän päälle, jos tunteet jyrää vaan täysillä, syö energiaa muulta. Tai muu jää vähän heitteille, olo on helposti turhan levoton. - ylipirteä pirkko
Se ei ole rakkauden tarkoitus. Vaikka on vähän ja enemmänkin kulunut lause, yritä selivetellä tunteita asianomaisen kanssa ei tuulen niin voit saada jotain uutta ulottuvuutta tuohon. Mulla ei tällä hetkellä ole voimia epätoivoiseen ikävään, siki ajattelen häntä lämmin hymy huulilla ja toivon mitä ikinä hän tekeekään hänellä on hyvä olo ja kaikki hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872