Rohkeat, UPEAT, vl-naiset,

mahtavaa

Hurtig, Leppänen ja Hintsala puhuivat just Voimalassa viisaita sanoja vl-liikkeestä. Hekö korjaavat miesten aiheuttamia sotkuja ja yrittävät saada niistä jotain tolkkua, kun viipoti-vaapoti-miehet itse sillä aikaa luikkivat toimitalojen käytävillä ja kokoustavat miettien seuraavien suviseurojen vip-ruokalan ruokalistoja ja kutsuvieraiden luetteloa???

37

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanoo Floora

Näillä kolmella naisella on taitoa, älyä, sivistystä ja hengellisyyttä Jumalan lahjana enemmän kuin keskiveto-puhujainkokouksella konsanaan.

• niiihh

Kantakaa miehet itse vastuu opetustenne seuraamuksista!!!

• käteväemäntä

Ottakaa nämä naiset liikkeenne johtoon ja puhujiksi. Kolme erittäin älykästä naista ! Miksi johdon miehet eivät uskalla tulla julkisuuteen puhumaan kipeistä aiheista ? Teidän liikkeessä tulee nyt aika jolloin meikkaus, korvakorut, hiusten värjäys ja ehkäisy tulee sallia. Ne eivät ole syntiä, mutta lasten hyväksikäyttö on synti. Karvat jää tänne, sielu menee taivaaseen. Helvetti ja saatana ovat täällä maan päällä. Taivaaseen menee jokainen. t. ei vl

• ne sanovat

vain, että antakaa meidän uskoa niin kuin haluamme:(

• Viisaus on naisilla

Huippu keskustelu, ei yhtään tyhjää kohtaa, eikä menty mihinkään ääriräikeisiin ilmaisuihin yhtään kertaa. Kyllä vl liikettä kohdeltiin tässäkin keksustelussa hiukan liian silkkihansikkain...Mutta nämä naiset tietää että kovistelu ei saa aikaan mitään, ne miehet menee vaan ihan takalukkoon silloin SRK:ssa.

• Jumalan kämmenellä
        Viisaus on naisilla kirjoitti:

Huippu keskustelu, ei yhtään tyhjää kohtaa, eikä menty mihinkään ääriräikeisiin ilmaisuihin yhtään kertaa. Kyllä vl liikettä kohdeltiin tässäkin keksustelussa hiukan liian silkkihansikkain...Mutta nämä naiset tietää että kovistelu ei saa aikaan mitään, ne miehet menee vaan ihan takalukkoon silloin SRK:ssa.

Uskon, että tällä ohjelmalla on kauaskantoiset seuraukset, vihaan ei vastattu vihalla, vaan rakkaudella.

• Tässä sitä olisi
        Jumalan kämmenellä kirjoitti:

Uskon, että tällä ohjelmalla on kauaskantoiset seuraukset, vihaan ei vastattu vihalla, vaan rakkaudella.

Rakkaudella ja Jumalan antamalla naisen viisaudella.

Pekka Asikainen kysyi kauan sitten blogissaan, olisiko meillä syytä ottaa enemmän käyttöön myös naisten viisaus....

• "kaakki on anteeksi"
        Jumalan kämmenellä kirjoitti:

Kerrassaan upeaa, niin upeaa! Suoraa viisasta ja rehellistä puhetta hirvittävistä asioista. Toivottavasti keskustelu yhteisön "sisällä" viriää entisestään ohjelmassa esilletulleista epäkohdista ja väärinkäytöksistä.

• Naiset esiintyivät

viisaina, mutta kuka on heidän kirjoittamansa kirjan mystinen Maija? Jotenkin tuntuu vaan, että koko Maija-tarina on keksitty! Onko Maijaa ikinä olemassa ollutkaan?

• Taustoista

Kyllä on, ja olen tietoinen että hän kirjoitti pitkään sitä, ensin päiväkirja aja sitten tarkoituksenaan julkaista kirja. Olen tietystä syystä saanut lukea siitä pienen pätkän kauan sitten. Hurtig ja Leppänen sitten toimittivat tekstin kirjaksi.

• eiuskossa

Näitä maijoja on pilvimpimein tässä lahkossa.Repikää jo suomut silmiltänne,ja katsokaa totuutta silmiin. Näitä asioita te ette voi kieltää ,ne ovat julki tulleet .Nyt on toimittava ettei näitä maijoja tule enää lisää.

• Kiitos
        Taustoista kirjoitti:

Kyllä on, ja olen tietoinen että hän kirjoitti pitkään sitä, ensin päiväkirja aja sitten tarkoituksenaan julkaista kirja. Olen tietystä syystä saanut lukea siitä pienen pätkän kauan sitten. Hurtig ja Leppänen sitten toimittivat tekstin kirjaksi.

tiedosta, näin myös itse halusin pohjimmiltani uskoa, että Maijan tarina on todellista totta.

Upeaa katseltavaa ja kuultavaa oli naisten kiihkoton esiintyminen, joka perustui kylmiin ja karmaiseviin tosiasioihin!

Pyydän sydämestäni anteeksi epäilyäni Maijan olemassaolosta.

• Minulle

tuli tunne, että tämä Maija on se sama Minna, josta oli Hesarissa juttu jo vuonna 2009 ja josta koko hyväksikäyttökohu sai alkunsa. Hieno ohjelma. Kiitos myös toimittajille eläytyvästä otteesta.

• gdsdgsd
        Minulle kirjoitti:

tuli tunne, että tämä Maija on se sama Minna, josta oli Hesarissa juttu jo vuonna 2009 ja josta koko hyväksikäyttökohu sai alkunsa. Hieno ohjelma. Kiitos myös toimittajille eläytyvästä otteesta.

luultavasti sama tyyppi

• Upeita naisia

Minua puhutteli Johanna Hurtigin kokemukset. Siinä vasta viisas, paljon kokenut, upea nainen. Aivan saman olen kokenut, kuin hänkin. Menetin täydellisesti luottamuksen liikkeeseen hoitokokusten paljastuttua täydelliseksi vanhojen äijien piruiluksi!
      Myös Mari ja Hintsala saavat minulta suuren ihailun rohkeudestaan ja viisaudestaan. Kiitos!

• Kiitos naiset!

Ihan samat ajatukset. Kyllä Hurtig osaasi olla maltillinen ja katseli asioita tosi monelta kantilta. pettymyksistään huolimatta. Viisautta!

Antakoon Taivaan Isä voimia ja terveyttä, siunatkoon Johannaa ja hänen läheisiään. Samoin Meri-Annaa ja Maria.

• Niinhän minäkin!

Ihan vaan mielenkiinnostani otan kantaa. 14 min. ohjelman päättymisen jälkeen olette netissä! ? Toiletissa ehii käymään siinä ajassa. Hyvin intensiivistä sosiaalisen median ruokkimista, mutta ehkä sitten tulostakin syntyy.

Kuka haluaa mitäkin. Ja jokainenhan käyttää ainutkertaisen arvokkaan elämänsä juuri niin kuin itse haluaa. (vaikka netissä keskustellen)

• apulanta: mato

Nimimerkki Niinhän minäkin! Menit varmaan vessaan oksentamaan tai isolle hädälle, mut ymmärrän mm. tarvehierarkian http://fi.wikipedia.org/wiki/Maslow'n_tarvehierarkia kautta, että me ihmiset olemme eritasoisia olioita. Sulle oli tärkeää toimittaa omat fysiologiset tarpeesi, jollekin toiselle oli tärkeintä jakaa tuoreeltaan asioita muiden ihmisten kanssa.

BTW: Mielestäni keskustelupalstojen tonkija oli näistä viisaista itämaan tietäjistä kaikista välkyimmän ja terävimmän oloinen astia. En toki töki muitakaan kahta musketööritärtä, mutta heidän lamppunsa ei loistanut yhtä kirkkaasti ainakaan omaan hakomajaani kuin tällä Maslowin tarvehierarkian keskimmäiseen kerrokseen keskittyneellä tutkijalla.

Em. perusteella voi tehdä ainakin pari johtopäätöstä:

1) vuorovaikutus ihmisten välillä on huomioitava entistä tärkeämpänä versus ns. kirjaviisaus (perusyleissivistys tietty suotava keskustelun edellytys) inhimillistä toimintaa edistävänä tekijänä. vl-liike oikein huutaa kuin Munckin taulu AVOINTA keskustelukulttuuria.

2) tunkiota tonkimalla voi löytää pulleita kastematoja, joiden avulla voi metskata isoja fisuja

• 13+3
        apulanta: mato kirjoitti:

Nimimerkki Niinhän minäkin! Menit varmaan vessaan oksentamaan tai isolle hädälle, mut ymmärrän mm. tarvehierarkian http://fi.wikipedia.org/wiki/Maslow'n_tarvehierarkia kautta, että me ihmiset olemme eritasoisia olioita. Sulle oli tärkeää toimittaa omat fysiologiset tarpeesi, jollekin toiselle oli tärkeintä jakaa tuoreeltaan asioita muiden ihmisten kanssa.

BTW: Mielestäni keskustelupalstojen tonkija oli näistä viisaista itämaan tietäjistä kaikista välkyimmän ja terävimmän oloinen astia. En toki töki muitakaan kahta musketööritärtä, mutta heidän lamppunsa ei loistanut yhtä kirkkaasti ainakaan omaan hakomajaani kuin tällä Maslowin tarvehierarkian keskimmäiseen kerrokseen keskittyneellä tutkijalla.

Em. perusteella voi tehdä ainakin pari johtopäätöstä:

1) vuorovaikutus ihmisten välillä on huomioitava entistä tärkeämpänä versus ns. kirjaviisaus (perusyleissivistys tietty suotava keskustelun edellytys) inhimillistä toimintaa edistävänä tekijänä. vl-liike oikein huutaa kuin Munckin taulu AVOINTA keskustelukulttuuria.

2) tunkiota tonkimalla voi löytää pulleita kastematoja, joiden avulla voi metskata isoja fisuja

>>>Kuka haluaa mitäkin. Ja jokainenhan käyttää ainutkertaisen arvokkaan elämänsä juuri niin kuin itse haluaa. (vaikka netissä keskustellen) >2) tunkiota tonkimalla voi löytää pulleita kastematoja, joiden avulla voi metskata isoja fisuja

• mapulanta: ato
        13+3 kirjoitti:

>>>Kuka haluaa mitäkin. Ja jokainenhan käyttää ainutkertaisen arvokkaan elämänsä juuri niin kuin itse haluaa. (vaikka netissä keskustellen) >2) tunkiota tonkimalla voi löytää pulleita kastematoja, joiden avulla voi metskata isoja fisuja

Tällä tarkoitin, että näiltä palstoilta yleisesti ottaen kaiken sonnan seasta voi löytää helmiäkin, joista voi ihan jokainen ite jalostaa uusia ideoita, ajatuksia ja näkökulmia. Helmi yhdelle voi olla kokkare toiselle et vice versa. Anonyymit palstat leimataan helposti arvottomiksi. Olen eri mieltä. Pienikin tuskan parahdus voi antaa avaimia jollekin toiselle. Apulanta on bändi, jonka biisi mato on hmmm.. sellanen harmiton ja erinlainen. Kuuntele uutuubista, kesto 2:16.

• VL-mies.

Jonkun on myös teurasjätteitä siivottava...

• 49-33

Aivan liikuttavan upeita naisia ja kuinka rakkauden hengessä ja maltillisesti puhuivat aroista asioista, josta puhvelit olisivat toisenlaisessa hengessä puhuneet. Liike elää todellisen murroksen kautta, nimenomaan hengellisen murroksen. Kiitos Jumalalle!

• malttia kehumisiin

Arvoisa nimimerkki 49-33, on erittäin tärkeätä erottaa hengelliset asiat. vaimalassa mainituista rikoksista ja pakkosynnytyksistä. Ohjelmassa tuli hyvin esiin tuo, KAIKILLEkin ihmisille tyypillinen kasvojen säilyttämisen pakko teatterinaamion (maski) avulla, hinnalla millä hyvänsä.

Raamattu v. 1776 käännös sanoo, että mikä salaa heiltä tapahtuu, se on jo häpeä mainitakin.

Jumala varjelkoon ettei tämän kompostin kääntelyn seurauksena käy sillä tavalla, että selkeitä Raamatun neuvoja lähdetään rikkomaan.
        Eli sotketaan lestadiolainen lakihenkinen traditio Jumalan sanan kanssa samaks asiaksi, joka sitten pitää tuhota.

• montako kertaa?

Hurtigilla tahtomattaan räpyttelevät silmät.

• #############

Joo, mutta kauniit ja viisaat!

• 333+222

Sen,mitä elämäni aikana olen oppinut tuntemaan mies-sukukuntaa....
      nehän ei taivu.Jos naiset haluavat muuttaa miesjohtoista vl:ää,enpä usko että onnistuvat.Jotenkin tuntuu,että ainut tie on perustaa oma järjestö.Ihmiset liikkuvat jaloillaan sinne, missä tuntevat "hengellisen kotinsa" olevan.

• SRK häviää tämän.

SRK pelkää näitä fiksuja ja sanavalmiita naisia. Siksi heidät savustetaan, painostetaan ja heitetään pihalle vl-yhteisöstä. Ei niillä srk:n raukoilla le mitään jakoa noin hyville vastustajille.

• 333+222

"savustetaan,painostetaan,heitetään pellolle" -eikös se ole häviö heille,jotka on heitetty pellolle.

• Harmi vaan,
        333+222 kirjoitti:

"savustetaan,painostetaan,heitetään pellolle" -eikös se ole häviö heille,jotka on heitetty pellolle.

...että ei voinut katsoa.
        TV ei ole uskovaisen huonekalu.
        Se syntiä on...voi, voi...

• hups...
      • :)))))))) :DDDDDD

Onko tietokone uskovaisen huonekalu, ja netistä tv:n ohjelmien katseleminenko ei ole syntiä? Noinko teille johto opettaa. Tuohan on naurettavaa.....nolottaa teidän puolesta:(......ajatelkaa omilla aivoilla. Ihmisten laatimia sääntöjä, ja lauma noudattaa niitä kuin hyvin koulutetut sopulit. Karmeaa ihmisorjuutta...ei tätä sivustoa viitsi eikä jaksa lukea.

Niin, tietsikan näyttö on muutaman tuuman pienempi kuin tv:n näyttö, ehkä johtonne on tehnyt päätöksen, että siksi tietsikan katseleminen ei ole syntiä....

• Kaikki Maijan kohtalon kokeneet yrittäkää päästä terapiaan jonnekin. Psykiatrilta lähete kela-kelpoiselle psykoterapeutille. Silloin itselle jää maksettavaksi vähemmän, kun kela maksaa omien sääntöjensä mukaan suurimman osan.
        -Tietysti terveyskeskusten psykiatriset sairaanhoitajat ja psykiatrit auttavat ilmaiseksi.

• SRK on ihan nolla

Näiden älykkäiden naisten ja SRK:n johtajien esiintymisestä ei voi puhua samana päivänäkään!

• Kiitos Jumalan

WAU!!!!

• 26----

eräässä srk kirjassa itse leppänen juuri puhuu. tuosta että haluaa ottaa kaikki lapset jumalan lahjana vastaan.. en tiedä onko sitten muuttanut siinä kohtaa mieli pidettään

• Totta se on

että Leppänen on muuttanut käsitystään vanhoillislestadiolaisuudesta. Muistanette sen edellisen Voimala-ohjelman, jossa hän puolusti kynsin hampain SRK:ta. Toinen puolustaja oli Rebekka Naatus. Maltillisempaa linjaa edusti Rauni Korteniemi (tulikohan nimi oikein?)

Tuon keskustelun jälkeen tällä palstalle oli maininta, että joku SRK:oon johtokunnan jäsen olisi sanonut, että tuonkaltaisia naisia johtokunta tarvitsee. Mitenkä on nyt? Kelpaavatko? Minun mielestäni olisivat juuri nyt osoittamassa oikeaa tietä todelliseen kristillisyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen