Hyvin/ erittäin yksinäinen.

yksin aina 4445

Ei siis ketään niin ei. Kaksi veljeä, jotka eivät piittaa. Joskus soittavat. Äiti yli 70 vee. Veljen lapsia, mutta eivät soita edes. Yritin itse jokin aika sitten pitää yhteyttä, mutta ei niin ei.

Itseasiassa en jurikaan jaksa enää kirjoitella tällekään palstalle, koska yksinäisyys ja hiljaisuus elämässäni on ottanut vallan ja minulla ei ole ketään kenen kanssa voisin jakaa ajatuksiani. Tänään yksi puhelinsoitto, ei muuta, se perheenjäseneltä. Ihan ikiomaa perhettä ja miestä minulla ei ole, olen sinkku, ei lemmikkiäkään.

Kaikkeni olen yrittänytaiemmin ihmissuhteiden parantamiseksi, mutta pieni kotini on westeenä etten voi pitää ihmissuhteita yllä.

En enää jaksa ottaa vastaan niitä negatiivisia kommentteja kodistani, " miten ihmeessä voit elää näin pienessä asunnossa", joten siis ystävyys ihmisiin jopa lähisukulaisiin on jäänyt vain pienen asuntoni takia., .

En jaksa ottaa enää vastaan negatiivista palautetta pikku asunnostani ja niin olen jo useaan otteeseen miettinyt melkoisen radikaaleja asioita.

Näin yksin eläessä ja ulkona aktiivisesta yhteiskunnasta.( työni on itsenäistä yrittämistä, tavallaan käsityöalaa), johon ei suuriA TYÖTILOJA EDES TARVITA. mUTTA YKSIN EI TAHDO JAKSAA, KUN EI OLE YHTÄÄN KAFFESEURAA EI NIIN KOTONA EIKÄ TYÖTILASSA. aNKEAA YKSINÄISYYTTÄ, KOSKA PUHUMINEN(OMALLA KIELELLÄÄNKIN) JÄÄ MELKEIN NOLLAKSI PÄIVÄN AIKANA.

Mikäli joku ihminen olisi halukas minut tapaamaan kotonani, niin olisihan hänen asenteensa aivan jotakin muuta kuin antaa negatiivista palautetta. Miksi jollaisia kaunoja, jotka vaikuttavat jo niin, että ihminen useinkin harkitsee itsensä lopettamista. Eivätkö ne entiset rakkaat ihmiset ymmärrä, mitä he saavat aikaan antamalla minulle tavallaan " haukkumista asuntoni koosta". Eälämä ei taida olla todellakaan minua varten.Olen liian syrjään haukuttu ja heitetty yksilö eli lauman vieroksuma.

8

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakkokaalepp

Ei ulkopuolisia ihmisä tarvitse. Itse olen jo kauan sitten naulannut ovat kiinni, ikkunoissa sentään vain sädekaihtimet.

Joskus kaipaan kuitenkin ihmiskosketusta, meinasin tarttua postimistä kädestä kun se aamulla tulee postiluukulle.

• huuhtikuu18

Aivan kuin olisin itse kirjoittanut, sillä erotuksella, että en ole työelämässä. Minkä ikäinen olet? S.posti?

• kotipeikkko

Tässä on toinen joka elää hyvin pienessä vaatimattomassa vanhassa yksiössä. MInulla olisi kyllä ketä kutua kyllään, mutta kun en jaksa kovin usein siivota ja laittaa pöpenöitä pöytää. Mitä se toisille kuuluu, jos viihtyy pienessä asunnossa. Kun teet töitä kotona niin sekin eristää sinua ja ei jää aikaa lähteä ulos tapamaan ihmisiä. Nykyään ei vain ihmiset kutus kotiin ja harvat lähevät kyllän. Itse kyllä ramppaan yksinästen sinkkujen luona.
      Älähän hyvä kanssasisareni vielä heitä pyyhettä kehään. Olet varmaan paljon nuorempi tätä eläjää. Olen jo yli 55 vuotta. Kirjoittaminenkin on yksi tapa kommunikoida. Tätä kautta myös on joskus voitu ystävystyä ja saatu uutta pointtia elämän harmauteen. Kyllä meillä on ihan hyvä asunto. Olen nähnyt esim. Karjalassa miten ankeissa olosuheissa ihmiset elävät. Ollaan kiitollisia kun on lämmintä, ruokaa ja katto pään päällä. Ja vuodekin ja oma pesä johon illalla ojentautua.

• suu auki

No, sano niille, että tuo ei tunnu hyvältä.
      Ajattelemattomuuttaan ehkä tuommoista puhuvat. Anna palautetta, jos se auttas.

• Kane-

Paljon siinä asunnossa sitten on neliöitä? On varmaan halpa vuokra?

• adooooo666

mikä on tuo työ jota saa tehdä yksin? voisin ite ruveta tommosiin hommiin!

• 19

Yksinäisyydessä tulee hiljalleen omituiseksi, iteki olen alkanut höpöttää ääneen itselleni kuin ei ole ketään jonka kanssa jutella.

• tervaskanto

Älä hyvä ihminen masennu siellä yksinäisyyteen vaikka varmaan tuntuu tosi pahalta, saatan ymmärtää edes vähän.
      Olen aviossa mutta illat kuluvat lähes yksin ja hiljaa kun mies ei halua juuri keskustella jos jotain sanon niin se on melkein häiriöksi, mieheni alkoholin käyttö sai aikaan sen että isäni ja veljenikään eivät enää halua meille juuri tulla ja toinen veljeni on jostain syystä alkanut pitää minua kuin ilmaa hänen eronsa jälkeen ei vastaa puhelimeen eikä viesteihini enää mitään ja tuntuu kuin kaikki pikkuhiljaa vain hiipuisivat pois läheltäni, olin jo eroa itsekin tekemässä mutta palasin takaisin kotiin koska olen liaan kiintynyt omaan kotiini ja puutarhaani enkä jaksanut erota vaikka ongelmia oli roppakaupalla, mulla on kyllä tilaa tosi paljon omassa talossa eli tilanpuutetta ei ole ollaan vaikka eri kerroksissa miehen kanssa jos ei jakseta olla nokikkain
      missähän päin mahdat olla ihan mielellään voisin olla jonkun ystävä jos sellaisen tapaisin koska liikaa aikaa kuluu vain omin nokkineen olemiseen

voimia vain sinulle kyllä se aurinko vielä risukasaankin paistaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      119
      3412
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1202
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      93
      965
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe