Eli missä nokian myynnissä olevissa malleissa toimii tuo sport tracker ohjelma. Esim puhelin jossa ei ole kosketusnäyttöä. Vaatiiko ohjelma netin käyttöä (pitääkö siis olla nettiliittymä) vai riittääkkö puhelimen oma gps. Käyttäjien kokemuksia.
Missä myynnissä olevissa toimii Sports Tracker ohjelma
4
1610
Vastaukset
- 5230,. (500)
Taitaa toimia vain s60 symbian 3 anna/belle ja wp eli älypuhelimissa jossa on gps..netin käyttö ei ole pakollinen ainakin mun 500 belle löysi äsken sijaintini ja harjoitus lähti toimimaan kun suljin wlanin ja mobiilidatan pois käytöstä..näppis puhelimista esim. C5 käy sports tracker
Jos olet harkitsemassa tiettyä Nokian mallia, ja haluaisit varmistaa että sopiiko Sport tarcker siihen, niin sen voi kätevästi testata Nokia Storessa:
http://store.ovi.com/content/31721
Eli paina tuon sivun yläosassa olevaa: "(Määritä laite)" kohtaa. Sieltä valitse halutun puhelinmallin ja Nokia Store tarkistaa että käykö Sport tracker siihen.
Jos ei käy niin Store ilmoittaa että " Valitettavasti tätä tuotetta ei ole saatavilla laitteeseen esimerkki."Selaa muuta mahtavaa sisältöä alla olevassa Aiheeseen liittyvää -osiossa.- Noita melleja en..
rupea luettelemaan. Nettiä ei välttämättä tarvitse jollei halua lähettää data-tietoja sport trackerin siuvuille jossa voi sitten tarkemmin kahtoa missä on tullut liikuttua ym tietoa siellä näkee. Itse lähetän tiedot wlan kautta kun olen kotona. Eiköhän sport tracker toimi niissä malleissa joissa on GPS
Sport tracker ei toimi ihan kaikissa Nokian gps malleissa.. Yksi esimerkki on Nokia 2710 Navigation Edition.. Siinä on gps, mutta sen käyttis ei tue Sport trackeria.
Kun olet valinnut mieleisen Nokian mallin niin suosittelen vielä tarkistamaan Sport trackerin yhteensopivuuden Nokia Storen sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736