Tervehdys! Olen 47-vuotias mieshenkilö. "Tutustuin" alkoholiin jo 15-vuotiaana mutta silloin juomiseni kuitenkin pysyi kohtuullisena, ainakin ikääni katsoen mutta heti kun täytin 18 niin alkoholi vei minut mukanaan - aloin juomaan joka perjantai ja lauantai.
Raha ei ollut tuolloin minulle ongelma koska olin hyväpalkkaisessa työssä mutta pikku hiljaa juomiseni alkoi riistäytymään oikeasti käsistä ja raha-ongelmia alkoi syntyä. Jouduin sen takia myymään osan omaisuudestanikin pois eikä siinä vielä edes kaikki, raivoraitis pomoni sai kuulla alkoholiongelmastani ja antoi minulle saman tien potkut. Ikää oli tuolloin 27.
Siitäpä se minun pummin urani lopullisesti alkoi. Minä vain join päivästä toiseen. Minulle kelpasi mikä vaan kunhan vain sain pääni sekaisin. Rahaa ei tietenkään ollut mutta kyllä alkoholisti kuitenkin aina jotakin keksii. Myin jopa persettäni paikkakuntani rikkaille miehille (en ole enää homo)
Tällaista elämä vietin noin 15 vuotta mutta sitten eräs paivä kaikki muuttui: Olin tyypilliseen tapaani ansaitsemassa elantoani erään rikkaan yksityisyrittäjän luona kun satuin huomaamaan hänen hyllyssään mielenkiintoisen kirjan. Otin sen käteeni ja aloin lukemaan. Kirja alkoi mielenkiintoisest sanoilla "Alussa loi Jumala taivaan ja maan".
Kyllä vain. Kyseessä oli Raamattu ja se muutti elämäni totaalisesti. Jumala alkoi puhuttelemaan minua ja käski minua parantua alkoholismistani sekä homoudestani ja näin minä myös tein. Nyt olen ehjä taas ja toimin nykyään kanttorina seurakunnassamme.
Näin paranin alkoholismistani
6
209
Vastaukset
- 4324t34g5g45g
Minä paranin tuolla keinolla, kun joskus tein harrastuksena pontikkaakin, sitten vaan tuli ajatus eräänä aamuna, että eihän tästä elämästä tule mitään jos aina kun herää aamulla, on joku pontikkalasi yöpöydällä...
Järjen kautta joskus.. kaljaa juon mutta en viinaa ollenkaan, jos joku tarjoaa hyvää viskiä voin ottaa paukun kyllä. - Kylmät kädet
Jumal'auta repesin tuossa: "Myin jopa persettäni paikkakuntani rikkaille miehille.." -kohdassa. Hauska :'D
Siihen asti uskoin, että tositarina.- Särkipää
No varmasti persettäkin myydään viinan tarpeessa.
- Kylmät kädet
Särkipää kirjoitti:
No varmasti persettäkin myydään viinan tarpeessa.
Huumeiden ja rahan tarpeessa, mutta ei viinan.
- -?-
Monennenko kerran postasit tänne tuon muualta kopioimasi plörinän?
Oletko ihan pelle? - molopää
Ja kas kun ei samantien kirkkoherraksi alkanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127