Jakajia on liikaa
eikä
osamäärä mene tasan
On aika käyttää
ovea
ikkunan jätän
tänä keväänä pesemättä
sillä sen läpi
näen vain Sinut
Nyt minä tiedän
8
121
Vastaukset
- valaistulatu
pariton luku ei mene tasan. Pilkut etsivät pistettä johon jäädä pysyvästi. Kaihoisa kaipaava arkisenkaunis runo . Arkisenkaunis = " ikkunan jätän pesemättä.. "
- Hg
Niin. Minun ikkunanpesutaidoillani hänen kuvastaan tulisi raidallinen. Ei kivvoo ois.
- valaistulatu
Hg kirjoitti:
Niin. Minun ikkunanpesutaidoillani hänen kuvastaan tulisi raidallinen. Ei kivvoo ois.
raidallinen voisi olla moni-ilmeinen . Viikonloppuna kuitenkin lämpenee joten ainakin matot voi tampata.
- Hg
valaistulatu kirjoitti:
raidallinen voisi olla moni-ilmeinen . Viikonloppuna kuitenkin lämpenee joten ainakin matot voi tampata.
Juu. Jos kantaisin matot pihalle heti viideltä aamulla sunnuntaina, voisin saada ilahtuneita hyvän huomenen tervehdyksiä naapureilta suoraan tai parhaassa tapauksessa paperilla. Kannattaa tehdäkin niin. Viereisen oven täti nimittäin on tosi kauniin värinen esitellessään kitarisojaan, ja mikä äänenkäyttö - voisinkin ilmoittaa lehdessä, että paikallisoopperaa tarjolla aamuvirkuille. Kielletty alle 18v. ja ristityiltä...
jostakin vain sinä tulet ...
oletko varjo seinälläni
tahra lattialla
tuuli verhossani
mainos postiluukulla
jostakin sinä vain tulet ...
muistoko ?
tunne ...
olipas hyvä runo
varsinkin tuo loppu erikoinen
erilainen ...- HaloGeeni
Tarkoitatko erikoisella lopulla tuota "näen vain Sinut". Minäkin toivon, että loppu olisi erilainen.
Saisinpa ikkunani
pestyä
".. etikkavedellä.."
kuten mummoni
virkkoi
konsonanttien ravistellessa
tekohampaita
ja
kaksi harmaata hiusta
hienossa järjestyksessä
otsallaan tärähdellen
tuottivat kommunikoinnilleen tahatontakin painoarvoa...
olisipa minulla
muinainen viisaus
kantaa arkea tuohikorissa
pienistä vuodoista välittämättä
- harhanäkijä
... ikkunan jätän tänäkin keväänä pesemättä
sillä sen läpi
vain näen
edelleenkin sinut.....
huoh...
Runosi on kaunis. Ajatuksissani muutin loppua- HaloGeeni palaa...
Ajattelin näkeväni harhoja huomatessani vastauksesi... Kirjoitettujen sanojen järjestys ja intonaation kohdentaminen eri tavalla - molemmat muuttavat lausahduksen merkitystä. "Vain" voi tarkoittaa toiselle mitätöntä ja toiselle ainoaa mahdollista... Vain ääneen lausuen voi tulkita paremmin... silloinkin kommunikaatiosta menee 98% pieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770