Jakajia on liikaa
eikä
osamäärä mene tasan
On aika käyttää
ovea
ikkunan jätän
tänä keväänä pesemättä
sillä sen läpi
näen vain Sinut
Nyt minä tiedän
8
124
Vastaukset
- valaistulatu
pariton luku ei mene tasan. Pilkut etsivät pistettä johon jäädä pysyvästi. Kaihoisa kaipaava arkisenkaunis runo . Arkisenkaunis = " ikkunan jätän pesemättä.. "
- Hg
Niin. Minun ikkunanpesutaidoillani hänen kuvastaan tulisi raidallinen. Ei kivvoo ois.
- valaistulatu
Hg kirjoitti:
Niin. Minun ikkunanpesutaidoillani hänen kuvastaan tulisi raidallinen. Ei kivvoo ois.
raidallinen voisi olla moni-ilmeinen . Viikonloppuna kuitenkin lämpenee joten ainakin matot voi tampata.
- Hg
valaistulatu kirjoitti:
raidallinen voisi olla moni-ilmeinen . Viikonloppuna kuitenkin lämpenee joten ainakin matot voi tampata.
Juu. Jos kantaisin matot pihalle heti viideltä aamulla sunnuntaina, voisin saada ilahtuneita hyvän huomenen tervehdyksiä naapureilta suoraan tai parhaassa tapauksessa paperilla. Kannattaa tehdäkin niin. Viereisen oven täti nimittäin on tosi kauniin värinen esitellessään kitarisojaan, ja mikä äänenkäyttö - voisinkin ilmoittaa lehdessä, että paikallisoopperaa tarjolla aamuvirkuille. Kielletty alle 18v. ja ristityiltä...
jostakin vain sinä tulet ...
oletko varjo seinälläni
tahra lattialla
tuuli verhossani
mainos postiluukulla
jostakin sinä vain tulet ...
muistoko ?
tunne ...
olipas hyvä runo
varsinkin tuo loppu erikoinen
erilainen ...- HaloGeeni
Tarkoitatko erikoisella lopulla tuota "näen vain Sinut". Minäkin toivon, että loppu olisi erilainen.
Saisinpa ikkunani
pestyä
".. etikkavedellä.."
kuten mummoni
virkkoi
konsonanttien ravistellessa
tekohampaita
ja
kaksi harmaata hiusta
hienossa järjestyksessä
otsallaan tärähdellen
tuottivat kommunikoinnilleen tahatontakin painoarvoa...
olisipa minulla
muinainen viisaus
kantaa arkea tuohikorissa
pienistä vuodoista välittämättä
- harhanäkijä
... ikkunan jätän tänäkin keväänä pesemättä
sillä sen läpi
vain näen
edelleenkin sinut.....
huoh...
Runosi on kaunis. Ajatuksissani muutin loppua- HaloGeeni palaa...
Ajattelin näkeväni harhoja huomatessani vastauksesi... Kirjoitettujen sanojen järjestys ja intonaation kohdentaminen eri tavalla - molemmat muuttavat lausahduksen merkitystä. "Vain" voi tarkoittaa toiselle mitätöntä ja toiselle ainoaa mahdollista... Vain ääneen lausuen voi tulkita paremmin... silloinkin kommunikaatiosta menee 98% pieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746