Nainen vihaa roikottamista

x

Nyt tiedät mistä pihaatminen johtuu. Kiusaa vaan lisää naisia, lopptulos on aina sama. Nainen vihaa roikottamista, usko jo.

22

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päästä jo irti

ja mies vihaa lahkeessa roikkumista

• kysymys

Maailma on täynnä naisia jotka jakavat itseään jokaiselle vastaantulijalle. Mikset valitse sellaisia naisia. He eivät vaadi mitään sinulta.

• ..

sinähän nautit huomiosta kun täällä vastailet. Roikkuminen on aina molemminpuolista, sinä nautit kun naiset roikkuvat sinussa, haluat huomiota. Miksi muuten ikävä-palstalle vastailisit. Mieti itse.

• ed n

emmä mies ole, kirjoitin vain mitä mies vihaa

• .
        ed n kirjoitti:

emmä mies ole, kirjoitin vain mitä mies vihaa

Ja mä kommentoin (naisena) että mies nauttii kun naiset roikkuvat. Kyllä se roikkuminen loppuisi jos se mies niin haluaisi.
        Nauttii huomiosta siinä kaikki.

• mies kertoo nyt
        . kirjoitti:

Ja mä kommentoin (naisena) että mies nauttii kun naiset roikkuvat. Kyllä se roikkuminen loppuisi jos se mies niin haluaisi.
        Nauttii huomiosta siinä kaikki.

ei todellakaan nauti, jos on normaali mies. Itse koen sen kiusallisena ja välttelen sellaisia naisia . Mutta mulla onkin itsetunto kunnossa.

• x69
        mies kertoo nyt kirjoitti:

ei todellakaan nauti, jos on normaali mies. Itse koen sen kiusallisena ja välttelen sellaisia naisia . Mutta mulla onkin itsetunto kunnossa.

Kyllä niitäkin miehiä on, jotka "roikottavat" tahallaan. Tai haluavat pitää on-off suhdetta kuten nainenkin, mutta antavat muille ihmisille samalla kuvan, että nainen tai naiset suorastaan roikkuvat lahkeissa. Eipä kukaan normaali nainen tosin voi olla sellaisessa suhteessa, jossa hänellä rahastetaan ulospäin.

• ..

Mun mielestäni kaikki "exä roikkuu ja uhkailee itsemurhalla" jutut ovat vain sellaisia joissa mies kilpailuttaa naisia ja nauttii saamastaan huomiosta. Roikottaa sekä exää että nyxää. Roikkuminen on aina molemminpuolista, ei se exä roiku jollei roikoteta.

• nyt kertoo nainen

Fiksut naiset ei roiku eikä anna itseään roikottaa. Kyllä sen tajuaa, milloin on kyse vaan leikistä, joko lopettaa koko homman tai menee leikkiin mukaan, jos huvittaa.

• .

pointti on siinä että se exä ei tiedä olevansa exä. Nyxälle taas kerrotaan että exä roikkuu ja uhailee itsemurhalla ja miehen on pakko vastata viesteihin jottei mitään katastrofia tapahdu.

• joutavia jaarituksia

pakko vastata??? ja p.askat sanon mä. Jokainen on vastuussa vain itsestään. Uhkaili munkin ex itsarilla, mä sanoin, siitä vaan...ei se ikinä mitään itsaria tehny

• .

Roikottajat eivät uskalla lopettaa tai aloittaa suhteitaan reilusti kasvotusten, aina niissä on jotain venkoilua taustalla. Tärkeintä on pitää naisia epävarmuudessa, siitä saa itselleen valtaa. Eihän roikottajaa heti tunnista, pahuuden tunnistamiseen menee aina aikaa. Ihastunut ihminen uskoo aina toisesta hyvää, siitä tuo kaikki roikottaminen johtuu. Ihastuneella menee aikaa ennen kuin hän tajuaa olleensä roikottajan pelinappula.

• ei kaikki oo hölmöjä

Roikottaa antaa vain TYHMÄ ihastunut.

• ?

Ai se exä joka ei tiedä olevansa exä on tyhmä?

• ei niin vaikeeta

Luulis ymmärtävän olevansa exä, jos kutsuu itse itseään exäksi ja jotakuta toista nyxäksi?

• nämä roikkujat

on näitä huomionkipeitä tapauksia, jos eivät saa huomiota mielenkiinnon kohteeltaan, ruikuttavat täällä, saadakseen huomiota.

• katkeria, sano

No kerro jotain uutta!

• Miten vaan

Niin vihaa. Ei hän sinua välttämättä vihaa. Ehkä ajattelee ettet pysty parempaan. Halveksuu. Tai sitten hän on jo sinut asian kanssa.

• en kyl yhtään

ihmettele, ettei mies seuraasi kaipaa, kun olet noin tyhmä, päivästä toiseen samaa ruikutusjankutusta joka sivulla

• romosomi

javascript:void(0);

• Bussissa sepussissa

Mulla roikkuu ja mies kun oon. Jos se tanassa kulkisin kuin lipputanko se se vasta koomiselta näyttäis. Voishan tuhon hantuukin ripustaa ikään kuin hämäykseksi ettei lapset huomaa. talvella käytän turkis hattua peittona. Se siellä lepää kuin norsun vaginassa.

• Anonyymi

Ylööös

Terkut röllittäreltä vantaan pettäjälle.

Vaadin varatut pois täältä vinkumasta seksiä

Eli adios amigos vantaan lutka vaimo joka vollottaa varattuna ja mustasukkaisena täällä kolmannenpyörän kullia pilluunsa niin tää on sulle

Pilluas jaat varattunaja luulet että muutkin täällä yhtä lapsellisia kädettömiä uusavuttomia petollisia perseen jakajia kuin sä.

Selvästi kun itse et osaa pilluus pitää kurissa tai erota niin luulet et muut on yhtä osaamattomia hoitaa asioitaan kuin sä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe