Nyt tiedät mistä pihaatminen johtuu. Kiusaa vaan lisää naisia, lopptulos on aina sama. Nainen vihaa roikottamista, usko jo.
Nainen vihaa roikottamista
22
268
Vastaukset
- päästä jo irti
ja mies vihaa lahkeessa roikkumista
- kysymys
Maailma on täynnä naisia jotka jakavat itseään jokaiselle vastaantulijalle. Mikset valitse sellaisia naisia. He eivät vaadi mitään sinulta.
- ..
sinähän nautit huomiosta kun täällä vastailet. Roikkuminen on aina molemminpuolista, sinä nautit kun naiset roikkuvat sinussa, haluat huomiota. Miksi muuten ikävä-palstalle vastailisit. Mieti itse.
- ed n
emmä mies ole, kirjoitin vain mitä mies vihaa
- .
ed n kirjoitti:
emmä mies ole, kirjoitin vain mitä mies vihaa
Ja mä kommentoin (naisena) että mies nauttii kun naiset roikkuvat. Kyllä se roikkuminen loppuisi jos se mies niin haluaisi.
Nauttii huomiosta siinä kaikki. - mies kertoo nyt
. kirjoitti:
Ja mä kommentoin (naisena) että mies nauttii kun naiset roikkuvat. Kyllä se roikkuminen loppuisi jos se mies niin haluaisi.
Nauttii huomiosta siinä kaikki.ei todellakaan nauti, jos on normaali mies. Itse koen sen kiusallisena ja välttelen sellaisia naisia . Mutta mulla onkin itsetunto kunnossa.
- x69
mies kertoo nyt kirjoitti:
ei todellakaan nauti, jos on normaali mies. Itse koen sen kiusallisena ja välttelen sellaisia naisia . Mutta mulla onkin itsetunto kunnossa.
Kyllä niitäkin miehiä on, jotka "roikottavat" tahallaan. Tai haluavat pitää on-off suhdetta kuten nainenkin, mutta antavat muille ihmisille samalla kuvan, että nainen tai naiset suorastaan roikkuvat lahkeissa. Eipä kukaan normaali nainen tosin voi olla sellaisessa suhteessa, jossa hänellä rahastetaan ulospäin.
- ..
Mun mielestäni kaikki "exä roikkuu ja uhkailee itsemurhalla" jutut ovat vain sellaisia joissa mies kilpailuttaa naisia ja nauttii saamastaan huomiosta. Roikottaa sekä exää että nyxää. Roikkuminen on aina molemminpuolista, ei se exä roiku jollei roikoteta.
- nyt kertoo nainen
Fiksut naiset ei roiku eikä anna itseään roikottaa. Kyllä sen tajuaa, milloin on kyse vaan leikistä, joko lopettaa koko homman tai menee leikkiin mukaan, jos huvittaa.
- .
pointti on siinä että se exä ei tiedä olevansa exä. Nyxälle taas kerrotaan että exä roikkuu ja uhailee itsemurhalla ja miehen on pakko vastata viesteihin jottei mitään katastrofia tapahdu.
- joutavia jaarituksia
pakko vastata??? ja p.askat sanon mä. Jokainen on vastuussa vain itsestään. Uhkaili munkin ex itsarilla, mä sanoin, siitä vaan...ei se ikinä mitään itsaria tehny
- .
Roikottajat eivät uskalla lopettaa tai aloittaa suhteitaan reilusti kasvotusten, aina niissä on jotain venkoilua taustalla. Tärkeintä on pitää naisia epävarmuudessa, siitä saa itselleen valtaa. Eihän roikottajaa heti tunnista, pahuuden tunnistamiseen menee aina aikaa. Ihastunut ihminen uskoo aina toisesta hyvää, siitä tuo kaikki roikottaminen johtuu. Ihastuneella menee aikaa ennen kuin hän tajuaa olleensä roikottajan pelinappula.
- ei kaikki oo hölmöjä
Roikottaa antaa vain TYHMÄ ihastunut.
- ?
Ai se exä joka ei tiedä olevansa exä on tyhmä?
- ei niin vaikeeta
Luulis ymmärtävän olevansa exä, jos kutsuu itse itseään exäksi ja jotakuta toista nyxäksi?
- nämä roikkujat
on näitä huomionkipeitä tapauksia, jos eivät saa huomiota mielenkiinnon kohteeltaan, ruikuttavat täällä, saadakseen huomiota.
- katkeria, sano
No kerro jotain uutta!
- Miten vaan
Niin vihaa. Ei hän sinua välttämättä vihaa. Ehkä ajattelee ettet pysty parempaan. Halveksuu. Tai sitten hän on jo sinut asian kanssa.
- en kyl yhtään
ihmettele, ettei mies seuraasi kaipaa, kun olet noin tyhmä, päivästä toiseen samaa ruikutusjankutusta joka sivulla
- romosomi
javascript:void(0);
- Bussissa sepussissa
Mulla roikkuu ja mies kun oon. Jos se tanassa kulkisin kuin lipputanko se se vasta koomiselta näyttäis. Voishan tuhon hantuukin ripustaa ikään kuin hämäykseksi ettei lapset huomaa. talvella käytän turkis hattua peittona. Se siellä lepää kuin norsun vaginassa.
- Anonyymi
Ylööös
Terkut röllittäreltä vantaan pettäjälle.
Vaadin varatut pois täältä vinkumasta seksiä
Eli adios amigos vantaan lutka vaimo joka vollottaa varattuna ja mustasukkaisena täällä kolmannenpyörän kullia pilluunsa niin tää on sulle
Pilluas jaat varattunaja luulet että muutkin täällä yhtä lapsellisia kädettömiä uusavuttomia petollisia perseen jakajia kuin sä.
Selvästi kun itse et osaa pilluus pitää kurissa tai erota niin luulet et muut on yhtä osaamattomia hoitaa asioitaan kuin sä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697