Hei, löysin luontaistuotekaupasta rauhoittavaksikin yrtiksi sanottua Ashwagandhaa eli rohtokoisoa ja ehdin käyttää sitä viikon. Sitten tuli tilanne, että tarvitsinkin opamoxia, mutta silläpä ei ollutkaan mitään vaikutusta. Lopetin rohtokoison käytön heti, mutta oapmoxin vaikutus ei silti ole palannut, vaikka aikaa on kulunut yli kolme viikkoa yrtin käytön lopettamisesta. Nyt tiedän, että tuolla yrtillä ja opamoxilla, tai ylipäätään rauhoittavilla, on toisensa kumoava vaikutus, mutta miten se voi vaikuttaa vieläkin ? Olin todella typerä, kun ajattelemattomuuttani rupesin sitä käyttämään. Tämä vain varoituksena muille. Olisi mukava kuulla muidenkin kokemuksia luontaistuotteiden ja rauhoittavien yhteiskäytöstä.
Luontaistuotteet ja opamox
2
1592
Vastaukset
- lilac pompom
oho... aika ikävää:( mulla on kaapissa pussillinen ashwagandha-jauhetta, mutta oli niin kamalan makuista, etten ole sitä käyttänyt. ootko varma, ettei sun toleranssi ole noussut opamoxin kanssa? itselläni menee 2-3 päivässä, kun ennen riitti 1 tai puolikas, eikä tunnu sen enempää tehoavan.
- Oranssi
Kyllä se toleranssikin on varmasti noussut, mutta tuo oli niin selkeä muutos, kun viikon jauheen käytön jälkeen (otin kaks kertaa päivässä) ei ollenkaan vaikuttanu opamox, määrästä riippumatta. Selailin netistä enemmän tetoa tuosta jauheesta ja niin vain jossakin törmäsin tietoon, ettei saisi käyttää rauhoittavien kanssa, koska ovat toistensa antagonisteja ( http://fi.wikipedia.org/wiki/Antagonisti_(lääketiede) ) . Ihme juttu, ettei siitä ole tietoa siinä pakkauksessa. Sain vielä sellaisen esitelehtisenkin siittä, eikä siinäkään mainittu mitään.
No, jospa tämä tästä helpottaisi. Huomenna olen ollut viikon ottamatta yhtään opamoxia, mutta huomenna on sellainen tilanne, että on taas pakko ottaa. Pidähän peukkuja, että vaikutus olisi palautunut ;) Onneksi se oli pahan makuista sinun mielestä. Säästyit ikäviltä seurauksilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862