S-Market ja ALKO

Käyn Lahdessa

On se hyvä että kylän juorupaari (martakerho) on sioitettu vastakkain alkon oveneteen.Tuleepa käytyä harvemmin kun 25 silmäparia ainakin laskee että mitä hait ja kuinkausein käyt ja taksimiehet samassa laumassa laskemassa!! Mutta jospa siihen tulee muutos ja seimä väliin ilmoitti ALKO mitäs sitten kyttäävät!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

32

1306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hähää

joo on ihan totta.inhottaa mennä kaupaakin kun naama paarissa päät kääntyvät.ton paarin ois voinut laitaa sellaiseen paikkaan missä se olis piilossa.se on oikea juoru paikka.en käy kokokahvilassa,enkä tule käymää.

• Kouluun tollot ...

Menkää kumpikin kouluun opettelee edes hieman kielioppia. "Sioittuu" pitää olla sijoittua. Baari ei ole paari. Sanat kirjoitetaan erilleen. "Kokokahvilassa, kaupaakin, martakerho"
        Olisi kansinut lukea edes se alkeellisin aapinen siellä konimattilassa. Ei ihme, että viinakaupassa käydään ja pitäisi saalakin vielä hakea kossu tai vinettopotti,

• lukemaan opetteleva

Mitäs se tarkoittaa Kokokavilassa kaupaakin ,marttakerho !!!!!

• vinetto

Mua nuorena ihmisenä kiinnostais kauheesti tietää miksi ihmeessä alkossa pitäis käydä "salaa"? Mitä pahaa siinä mukamas on jos sieltä joskus jotain hakee? Joo ei se tientenkään oo kivaa ku ne vanhat ukot tuijottaa heti kun tulee alkosta ulos..
      Monet orimattilalaiset ovat kuulemma siirtyneet asioimaan lahden alkoihin, kun ei enää orimattilassa kehtaa/halua käydä. Miksi ihmeessä?

• viisas

sinulle lukemaan opetteleva.siinä lukee kahvilassa eikä kavilassa.opettele lukemaa.ja kirjoittamaa.

• Tämä selkeää!

Painu PILKUNNUSSIJA VITTUUN!

• tosionvaionko

No nyt kun olette kinanneet kieliopista niin voidaan palata aiheeseen. Toisaalta kuitenkin ymmärrän, että ihmiset haluava istuskella kahvilassa, juoruta ja katsella ihmisiä. Kahvilakulttuuri ei juuri täällä kukoista, ehkä siksi katseet vaivaavat. Tai tiedä häntä.

• Mannekiini...

Mihin helkkariin siellä kahvilassa tai "paarissa" kuten aloittaja räpeltää konimattilan viisaudella.
        Kahviloissajan juuri katsellaan! Jos nyt joku kantaa viinakassia, mitä hävettävää siinä. Vaikka olisi ukkoja kuinka paljon kattomassa. Olette neitejä näköjään. Ja oppimattomia. "martakerho" kuten joku tähtiaivo kirjoitti.

• Mannekiini....
        Mannekiini... kirjoitti:

Mihin helkkariin siellä kahvilassa tai "paarissa" kuten aloittaja räpeltää konimattilan viisaudella.
        Kahviloissajan juuri katsellaan! Jos nyt joku kantaa viinakassia, mitä hävettävää siinä. Vaikka olisi ukkoja kuinka paljon kattomassa. Olette neitejä näköjään. Ja oppimattomia. "martakerho" kuten joku tähtiaivo kirjoitti.

Mihin helkkariin siellä kahvilassa tai "paarissa" pitäisi tuijottaa, kuten aloittaja räpeltää konimattilan viisaudella.
        Kahviloissahan juuri katsellaan! Jos nyt joku kantaa viinakassia, mitä hävettävää siinä.

Vaikka olisi ukkoja kuinka paljon kattomassa. Olette neitejä näköjään. Ja oppimattomia. "martakerho" kuten joku tähtiaivo kirjoitti.

• seurannut

On se hyvä että tästä aiheesta kirjottaa kaikki kirjoitustaidottomat tulipa toi mannekiinikin mukaan !!!! Kahvila kulttuuria löytyy Kärrytieltä Kiimakupista lisää!!

• poisalta

Sais ne Kiimakupin asiakkaat opetella parkkeeraamaan rotiskonsa johonki muualle ku keskelle ajoväylää saatana!!!

• Yäk
        poisalta kirjoitti:

Sais ne Kiimakupin asiakkaat opetella parkkeeraamaan rotiskonsa johonki muualle ku keskelle ajoväylää saatana!!!

Petoviili jenki kiimakupissa. Suurin osa käy taikuis kyttääs ipanoi.

• jo vain

istuuko siel kiimakupissa,kaikki kiimaiset ukot.onhan siel mehevät myyjät.

• Tervettä järkee

On tervettä järkeä käydä vähintään kerran päivässä ponssaamassa olan alkoa et älkää kateelliset vaivatko tyhmiä onttoja päitänne . Antakaa kahvion olla kavila Ja ALKON Olla ALKO....!!!!!!!

• vinetto

no kyllä oot aika hieno helma,jos et kehtaa mennä viinakauppaan,ettei kahvilassa istujat nää.mä ainakin menen,ja viellä naama hymyssä.

• Uusi orimattilainen

Kylläpä on hauska keskusteluketju! Hämäläistä huumorintajua, kai? Sain hyvät naurut, kiitos!

• Tyytyväinen

Hienoa että on sermi aika hiljasta marenkissa

• hyvä näin

totta kait on hijaista, kun ei oo mitä enää kyttäävät.sais kaatua koko pulju.

• tosionvaionko

Niin ja taas yksi yritys vähemmän. Vai?

• Käyn lahdessa

Oli se hienoa käydä alkossa kun marttakerholaisilla oli sermi edessä.Kävinpä myös S marketissa .Sielä se istui synkkänä ukkokin jolla on Taalininkuva seinällä kun ei nähnyt ketä käy viinakaupassa.Oli muuten hiljasta Baarissa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• käyn lahdessa

On sentään tullut kehuja sermistä Alko Marenki välisestä sermistä ihmisiltä jotka eivät käy edes Alkossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• tappisilmät

Hahaa.....onko teillä hiukan huono itsetunto. Joku näkee, kun käyn alkossa, voi tsiisus. Kamalaa kun joku katsoo mua kun kävelen kauppaan, hirveetä kun ukot/akat tuijottaa "paarissa" heeeeeehhhhh !!!

• charlotta3

en tiedä onko marenki väärässä paikassa es,usa on viinakaupat omassa paikassa koska myös ns,vanhan aikainen meininki,espanja siellä ei tuijotella,minun thaimaa kassan takaa kovat pyydettäessä,ei tuijotusta,viro sama käytännössä samoin russia samoin yleensä moni maa ei naapuri laske monta kertaa viiniä ostat es,spain,hienoa että orimattilassa valvoo paarikärpäset että alkon myyjät ettei käy kahtakertaa asioimassa toki myyjän pitää valvoa että asiakas ei ole tullut hakemaan lisää saunakaljaa tai kossuu jos on sattunut loppumaan,paitsi jos alko nolla tai hyvä selitys,kaiken tämän jälkeen voin sanoa,olan alkoon meno suurempi kuin hammaslääkäri...valtio mainostaa...valtio kieltää,brunette she is nice.......

• charlotta3

tottakai myyjän täytyy arvioida onko asiakas hönössä kun kauppaan tulee se se vasta onkin proplema ja ostaako itselle vai kenties jollekulle muulle es,naapurille miksei naapuri hae itse....saattaa olla nauttinut eikä varaa taxiin eli alkoholin välittäjästähän on nyt kyse,sama laki pätee myös kai marketin puolella tavaran välitys rangaistavaa hakekoon mummot itse jos niin nälkäisiä....tätä voisi jatkaa loputtomiin..jossain vikaa ja kannabis vapaaksi,kiitos siitä ei ole mitään jälkiseurauksia paitsi combieta voi alkaa liikkua aikasenpaljon,nyt parempi kuka käyttää tai myy mutta silti ei liiku niin paljon ku jos vapaata ja jos valtio alkaa verottaa asia ei muutu mutta ku pilvessä kysy sitten laki onko kaupasta vai jostain muualta valtiota veen vaikea ymmärtää ei tavallinen ihminen siihen pysty...aivan sama minulle,pitäköön tunkkinsa.......

• jdud

Mä haen ainakin ihan mielelläni viinat olan alkosta, enkä laita edes pussiin mitään pulloja, saa kuppilan kyrvät ja tyhjäntoimittajat kauhistella keskenään mitä lystää.

• näkemiinmuru

Juu ja mä ryyppään viina pullosta just siinä kyttääjien kohdalla. Röyhtäsen ja pierasen ja toivotan niille hyvää jatko pätkää.

• kgjfsouhuhoi

Eikö olalaiset uskalla käydä alkossa kun salaa .. voi saatanan kusipääät valittajat

• Kuohuviiniäkehiin

On tainnut viina pehmittää kirjoittajien päät ja tehdä skitsoksi.
      Luuletteko te, että ketään kiinnostaa teidän ostoksenne?
      Mä uskallan käydä Alkossa aina kun on tarve ja jos Marengissa on joku tuttu,
      moikkaan reilusti. Kiva kun on asiakkaita kummassakin paikassa.

• taksikuskitmon.homoja

Sulla se pää on pehmenny todennäköisesti liimasta. Haista neiti vittu ja pidä turpas kiinni,kun et mistään ymmärrä.

• Kuohuviiniäkehiin
        taksikuskitmon.homoja kirjoitti:

Sulla se pää on pehmenny todennäköisesti liimasta. Haista neiti vittu ja pidä turpas kiinni,kun et mistään ymmärrä.

Ymmärrän mä sen verran, että mun ei tarvitse pyydellä anteeksi kulkemisiani eikä ostoksiani missään. Ymmärtäisitpä sinäkin, että ketään ei oikeasti kiinnosta sun tekemisesi. Onhan se varmaan mukavaa kuvitella olevansa hyvinkin merkittävä ihminen, mutta kun se on ajatusmaailma on niin teiniä. Kasva aikuiseksi, ole mitä olet ja anna muidenkin olla.

• kasva.aikuiseksi.hah.hah
        Kuohuviiniäkehiin kirjoitti:

Ymmärrän mä sen verran, että mun ei tarvitse pyydellä anteeksi kulkemisiani eikä ostoksiani missään. Ymmärtäisitpä sinäkin, että ketään ei oikeasti kiinnosta sun tekemisesi. Onhan se varmaan mukavaa kuvitella olevansa hyvinkin merkittävä ihminen, mutta kun se on ajatusmaailma on niin teiniä. Kasva aikuiseksi, ole mitä olet ja anna muidenkin olla.

Onko lukemisen ymmärtäminen noin vaikeaa?

• pekka.pökki

Aloittaja neiti voisi tulla haistelemaan minun peräilmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe