Juusto on viettelykseni

JuustoLEA

aina puhutaan suklaanhimosta ja karkeista mutta minulta ne saavat olla
rauhassa! Minä rakastan juustoja koloisia ja kolottomia! Valkosipulilla ja ilman! Yölläkin herään jos minulla on se tietoisuus että jääkaapissa jököttää odottaa ihana kimpale keltaista herkkua. Ja ei auta kun ponkaista ylös ja veistää reilu siivu juustoa joka minun mielestäni jumalten herkkua! Mikä on palstalaisten vastaava himoherkku?

5

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

Minun Kuoreni, se joka on olevaisena sisuksen päällä. Käärepaperina. Se joka ensteks näkyy. Joo, juuri sitä yritän hallita silloin, kun jääkaapissa on Sitä.

On ihmeellistä, miten Valtava Voima on käärepaperin sisällä olevasta suuuuuunnattomasta mielihalusta, intohimosta, joka vie kroppaa tosta-noin-vaan-heleposti. Väkisin.

Inhottavin keskeytys tulee, kun kuuntelen innolla Chopinin Nocturnea kuulokkeet korvissa ja musiikin valuessa sisääni, eteeni pötkähtää, kuin kuvana, lautanen jossa tätä herkkua. Keskittyminen häiriintyy pahasti.

Jos lähden täältä yläkerrasta vaikkapa veskiin alakertaan, köpötän portaat alas ja jos menen vessaan on minun käännyttävä portaitten jälkeen vasemmalle. Keittiö kuitenkin sijaitsee oikealla.

Kuule JuustoLEA, koita ottaa kätees kumilenkki, ala pyörittämään sitä kierteelle. Kun oot kiertänyt sitä tarpeeksi, niin päästä irti ja Kah, se suoristuu yli-äkkiä.

Kun minä olen kääntymässä vasemmalle, niin yläkroppani on suuntautunut veskiin päin, asia olisi kohdallaan, mikäli minun jalat eivät kääntyisi oikealle. Juuri tässä kohtaa taistelevat "Tahto Hallita omaa kroppaa" ja kropan sisällä olevan Toisen tahtominän, intohimoisen Halun kesken vallitseva taistelutilanne.

Kauheaa.
      Siksi, koska se Toinen tahtominä yleensä voittaa.
      JOS antaisin yläkropan mennä vaan veskin suuntaan, niin jalat vänkäis oikeaan ja kropan keskikohdalle tulisi NIIN suuri kierre, että tämän muorin voimat eivät riittäisi jatkaa kiertoliikettä, niin ja kipiääkin alkais ottamaan.

Niinpä lopputuloksena on se, että yläkroppanikin kääntyy jalkojen suuntaan ja huomaan itsekseni kävelevän jääkaapille.
      Ei auta, vaikka hoen itselleni, että hetki sittenhän oot syönyt tätä, koita nyt heevetti ryhdistäytyä.

Avaan jääkaapin oven. Tahdottomana, vailla minkäänlaista omaa tahtoa, huomaan käteni robottimaisesti tarrrautuvan herkku-herkkuun. Niin, kuin kyseessä olisi Huume.

Ohut-ohut-ohut siivu leipää ja sekin vain siksi, että olisi joku alusta, johon laittaa tätä herkkua.

Kasaan vuoren kokoisen siivukasan Graavilohta alustalle ja käteni vie tämän herkun suuhuni. Siinä vaiheessa tahdottomat silmäni muljahtavat ympäri, ja vain vaivoin voi havaita osasen Iiristä valkoisten silmämunien yläosassa.

Niin, että tämmöstä se hallitsematon elo on. Lohi on intohimoni.
      Kovin usein minulla ei lohta kaapissa ole. Silloin tällöin kuitenkin tätä huumetta teen.

• Sibone*

Pahus, kun tuon kalan otit esiin.. oli pakko kurkata kaappiin.. siivous/vapaapäivän välipala.. tonnikalaa valkosipulissa, hapankorppua löytyi myös :)

• laahustava2

Olipas ihana kertomus tahdonvoimasta ja voimasta ilman tahtoa.
        Noin käy myös minulle useasti kotona tehtyjen lihapullien vuoksi.
        Tahtoa olisi kävellä ohi jääkaapin,mut jokin voima vaan vie jääkaapille väkisin popsimaan lihapullan.Yhden vaan kerrallaan jotta jäisi myös ruokailuunkin herkkuja.
        Ehkä se on juuri tuo tahdonvoima.Tahtoa on päästä jääkaapille ja voimaa kävellä sinne.

• Ei voikkoleipää ilman juustoa, mut meni vaikeaksi.. kun tuli tuo kalakin tuolla mainittua.
      Makean perään en oo, lienee huonoa mielikuvitusta.. mutta juustot, kalat; lohi, kuha, rautu..
      Suunnilleen juusto kuin juusto, kala kuin kala.. kaikkiruokainen..
      Öisin tosin, jos ei uni tuu, se on.. maito..:)

• Itse asiassa minunkin suosikkini ovat nuo juustot. Usein löytyy kymmenkuntakin eri lajia kaapista, tällä hetkellä huolestuttavan vähän eli vain viittä sorttia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe