mutta vain ystävänä. Se hölmö? ihastuminen on vihdoinkin historiaa. Vähän haikeena joskus mietiskelen "niitä hulluja tapahtumia" menneessä. Mutta nyt tunnen vain aitoa ystävyyttä, koska sun aattelu ei enää kiihota mua.
kyllähän mä vielä susta tykkään
17
379
Vastaukset
- vai niin!
älä turhaan mieti minua kerta noin on.kiitos
- Tauko ohi.
En ole halunnut sinua pitkään aikaan, enkä silti halua sinua ystäväkseni. Mutta toki jollakin muulla tilanne on toinen. Ystävistä kannattaa pitää kiinni. Hyvistä ja aidoista.
- -d,w-d,
Nyt tuntuu tältä, kohta joltain muulta ;)
- Ohi on.
En usko, en ole halunnut ainakaan kahteen kuukauteen. ja viimeinkin voin sen myöntää.
- kohta raivoa&vihaa
Ohi on. kirjoitti:
En usko, en ole halunnut ainakaan kahteen kuukauteen. ja viimeinkin voin sen myöntää.
heh heh, ai vakkariM...a on nyt tuota mieltä:DDD
- vakkaristalkkeri?
kohta raivoa&vihaa kirjoitti:
heh heh, ai vakkariM...a on nyt tuota mieltä:DDD
Näytät aika aivottomalta noine tekonauruinesi. Täällä tyhmänä tunnistelet kirjoittajia väärin ilmeisesti fantasiapohjalta?
- noooiin
vakkaristalkkeri? kirjoitti:
Näytät aika aivottomalta noine tekonauruinesi. Täällä tyhmänä tunnistelet kirjoittajia väärin ilmeisesti fantasiapohjalta?
..............heh aina se joskus kolahtaa
- kui tyhmä voit oll?
noooiin kirjoitti:
..............heh aina se joskus kolahtaa
no eipä näytä, kun ei koskaan osu kohdalleen
- 69
Aika mennyt ei enää palaa. Onneksi, ei tehty virheitä, joita molemmat olisimme joutuneet (tällä nykyisellä tiedolla katumaan). Olit erityinen, mutta et enää.
- oikein hyvä näin :)
Me ollaan enää muisto vain. Ja se kyllä riittää minulle. Hymyillen muistelen.
Ystävyys on välittämistä, toisen huomioon ottamista, avoimuutta, rehellisyyttä...tälläinen on ystävä. Kiihottuminen ei kuulu ystävyyteen. Minä en ole ollut koskaan muuta kuin ystävä, mutta sinäkö olet ollut jotain muuta. Hölmö tosiaan. - minun saitti
Sinäki suljuhuuhkaja. Lennä tiehesi jos vielä suljuinesi pystyt.
- varmaankin
Kannattaisiko tuo kertoa myös suoraan ....
- sulokokkikonginkangas
No eikö tuo meleko suoraan tuossa ollunnaki jo??
- viisastuNut
En ole sinua koskaan halunnut, se oli taholtasi täysin yksipuolista. Ystäväkseni olisit kelvannut ennen temppujasi. Kun tajusin mikä valehtelija ja selkäänpuukottaja olet, en ikinä enää huolisi ystävyyttäsikään. En ajattele sinua muuta kuin inholla. Pysy kaukana!
- pyrsk
ja tirsk, nää on huippua, mikä draama ,,heheheh
- mussutimussuti
pyrsk kirjoitti:
ja tirsk, nää on huippua, mikä draama ,,heheheh
Jää salkkarit toisexi. Noh jo vain, otetaampa vaihteeksi haukku mummsssmumms
- aploodit!
kiitokset teille kaikille näistä mieltä lämmittäneistä ikävä-viesteistänne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837