Lähihoitaja koulu

Hakija

Paljonkohan on ollut hakijoita aikuispuolella tähän kyseiseen alaan?

11

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävätäti..

Kaikkiaan kolme.

• pyri ihmeessä

Kaikkihan sinne pyrkii. Koko Iisalmi on täynnä lähihoitajia. hyvä palkka ja lyhyet työ-ajat. Tietysti vuorotyötä mutta rahaahan se tietää. Hyvä palkka verrattuna vaikkapa tradenomeihin.

• Kouluun vaan

Todennäköisesti kymmeniä hakijoita,työt ei lopu,ja paikat saa itse valita missä työskentelee.

Nyt palkka 2 018 € ilman lisiä
      alle 5 vuoden työkokemus.

• Hakija

Kertoisitko lisää, mitä kaikkea kuuluu lähihoitajan työtehtäviin, onko verikokeitten ottoakin, vai tekeekö sairaanhoitajat ne? Itse en ole mitenkään halukas tekemään sellaista....

• Kouluun vaan
        Hakija kirjoitti:

Kertoisitko lisää, mitä kaikkea kuuluu lähihoitajan työtehtäviin, onko verikokeitten ottoakin, vai tekeekö sairaanhoitajat ne? Itse en ole mitenkään halukas tekemään sellaista....

Hakija Joo,se riippuu paikasta sitten missä olet töissä. Toisissa paikoissa lähärit ottavat,jos sattuu työvuoroon kokeita,ym. Jossain paikoissa ei saa lähäri edes särkylääkettä antaa,ennen kuin on soittanut sairaanhoitajan paikalle! On hyvin vähän tehtäviä,jotka kuuluvat vain sh:le

• eläkkeelle kesäk.
        Hakija kirjoitti:

Elä ihmeessä mene lähihoitaja kouluun jos tuntuu siltä että pistäjäksi ei sinusta ole .Lähihoitaja on paskan pesijä akuutti osastolla.Sairaanhoitajat hoitaa pistämiset.Muuta vanahainkodeissa voi joutua pistää insuliinit ja ottamaan pissanäytteitä mutta nämähän sinä teet kotona muutennii itsellesi.Minä olen vanha perushoitaja lisäkoulutuksella käynnyt lääkeoppia ja pistoskoulua ja todella täytyy olla halu tehdä kaikkea.Minä en kehu itseäni mutta tänäänkin vuorossa oli kynsien lakkaaja ja hiuksien asettelija kesken hoidon niin kyllä joutuu paljon tekee ylimääräistä teidän takia, jotka olette tullut vaan suoraan koulun penkiltä.Täytyi olla harjoitus jakso ja sitten vasta kouluun.Nenän nyrpistelijät jonnekii muualle.Sillä meidän ammatti ryhmä saa moitteita kun joukossa on vaan kuhan jotennii vuoro mennään.Vastuuta ei oteta tosissaan.Mutta kohta pääsen vapaalle hieman haikein mielin koska olen pitänyt työstä ja asiakkaista ja kivojakin työkavereita on vuosien varrella ollut.

• kouluun vaan
        eläkkeelle kesäk. kirjoitti:

Elä ihmeessä mene lähihoitaja kouluun jos tuntuu siltä että pistäjäksi ei sinusta ole .Lähihoitaja on paskan pesijä akuutti osastolla.Sairaanhoitajat hoitaa pistämiset.Muuta vanahainkodeissa voi joutua pistää insuliinit ja ottamaan pissanäytteitä mutta nämähän sinä teet kotona muutennii itsellesi.Minä olen vanha perushoitaja lisäkoulutuksella käynnyt lääkeoppia ja pistoskoulua ja todella täytyy olla halu tehdä kaikkea.Minä en kehu itseäni mutta tänäänkin vuorossa oli kynsien lakkaaja ja hiuksien asettelija kesken hoidon niin kyllä joutuu paljon tekee ylimääräistä teidän takia, jotka olette tullut vaan suoraan koulun penkiltä.Täytyi olla harjoitus jakso ja sitten vasta kouluun.Nenän nyrpistelijät jonnekii muualle.Sillä meidän ammatti ryhmä saa moitteita kun joukossa on vaan kuhan jotennii vuoro mennään.Vastuuta ei oteta tosissaan.Mutta kohta pääsen vapaalle hieman haikein mielin koska olen pitänyt työstä ja asiakkaista ja kivojakin työkavereita on vuosien varrella ollut.

Sä olet väsynyt!

• äläpäshuali
        Hakija kirjoitti:

Hei älä sitä verikokeittenottoa jännitä. Se on todella yksinkertaista, itellänikin oli vähän ennakkoluuloja sitä verikokeen ottamista koskien, mutta helposti se menee kun löytää sen suonen käsivarresta. :) Ja luultavasti ne verikokeet tullaan ottamaan ihan labrantyöntekijöiden puolesta, niin on ainakin tuolla minun vanhainkodissani tehty. Ja pääasiassa ne sairaanhoitajat kai ne ottaa, jos niitä on paikalla siellä osastolla.
        t. sh.opiskelija

• Hoitsu vaan

Lähihoitajille kuuluu myös haavanhoito,insuliinin pistot,verensokerin mittaus,lääkkeiden jako.Isommissa laitoksissa myös napapiikit, lihakseen pisto.Piikittämäään pääsee vasta kun on saanut lääkäriltä luvan,yleensä.Itse olen nyt sellaisessa paikassa töissä, jossa kaikki,joilla on lääkehoidon koulutus käyty,saavat pistää insuliinia ja jakaa lääkkeet.
      Pienkodeissa sitten se kaikki mitä kotonakin tehdään eli ruuanlaitto,pyykit pesua,siivousta.

• gyllitäti

Hyvä palkka lähihoitajilla??? No huhu huh! Hoitakaa kuntoonne ni jaksatte yöt valvoo et ei tarte teitä herätellä!

• Tosi hyvä palkka

No ihan hyvä palkka. Vuorotöitä tehdään myös muilla aloilla myös yöllä. Ne yöt on sitten työntekoa eikä nuokkumista ja hereillä pysymistä.
        Pyhinä moni haluaa olla töissä kun saa kaksinkertaisen palkan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe