Mitä muistatte päiväkodin palosta?
Päiväkodin palo
13
792
Vastaukset
- sepa loi
se paloi.
- Anonyymi
jaa
- muistot 93
lapset leikkivät tulitikuilla... ja siitä se sitten se idea lähti.. vuonna oisko 1993 en muist tarkkaan
- Muistan
Niinhän siinä kävi, pikku selvennys, tulitikuilla leikki yläkerrassa asuneen perheen
lapset. - Pikku tarkennus,
Muistan kirjoitti:
Niinhän siinä kävi, pikku selvennys, tulitikuilla leikki yläkerrassa asuneen perheen
lapset.tunnetun vähälapsisen ja rehtinä pidetyn yyhooperheen piltit leikkivät tuliluikuilla ennenkuin roihahti ekan kerran
Monta kertaa sitten myöhemmin milloin milläkin tavalla.
Kylänkyylä - Wanhempijuoruakka
Pikku tarkennus, kirjoitti:
tunnetun vähälapsisen ja rehtinä pidetyn yyhooperheen piltit leikkivät tuliluikuilla ennenkuin roihahti ekan kerran
Monta kertaa sitten myöhemmin milloin milläkin tavalla.
KylänkyyläMuistatkos kun oli kuitenkin uusioperhe, eikä yyhooperhe kyseessä. Osallisena oli up:n isän vanhin tytär ja äidin poika (vanhempi niistä kahdesta) ja tupakkia ne siellä vintissä poltteli (,eikä yläkerrässä), jonka natsasta se käry sitten kävi.
Nyt oli tullut aukkoja tarinaan niin paljon, että tarvitsi oikein täydentää, jottei jää epäselväksi.
- haista...........
nimimerkin varastaja...
- Pikku tarkennus
on on mutta että nakkilassakin?
- Haisat........
taitavat jo yksiöö lämmittää sairaalankadun nuorisotalossa,siinä vihreekattoses.
- Höhlä-84
Miten mä sit olen asunu päiväkodilla sillon ja elävästi muistaa hän seisoneensa etupihalla ko paikka valkees ?? =)
- tulitikkupaholainen?
Sinäkö Höhlä sen tuleen tuikkasitkin?
Uusi päiväkoti on rakennettu vuonna -95 ja muistaakseni palo sattunut vuonna -94, varma en asiasta ole.
- Höhlä-84
En ollut minä vaikka tuolloin siellä asuinkin, ja meidän perhe ei ole ollut eikä ole vähälapsinen niin kuin joku väittää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707