mitä sinun sievässä päässäsi oikein liikkuu..mitä musta nyt ajattelet vai ajatteletko mua ollenkaan.
sinua katsellessa mietin usein
11
240
Vastaukset
- se on sääntö
kattoa saa muttei koskea. Ja jos ei oo intohimoa niin ei siitä mitään tuu. Ja minä rakastunkauttaihastun aika harvoin. Valitettaan usein ulkonäöllisiin seikkoihin. En ikinä aatteisiin tai tämmöisiin että jos on esim ylensyöny nii se on sen merkki ettei... Niinpä.. Tämmöistä.
- Miksi ma kysyn vaan?
Miks ihmeessä sitä mietit, tiiäthän tuon??? ;)
- Kulkija16
Silloin jos sinä katselet, en ajattele mitään, yritän vaan keskittyä siihen, mitä teen. Jälkeenpäin muistelen, millaista oli olla 16-vuotias - olla niin tosi ja niin tumpelo :-)
- näitä mietin silloin ja tällöin
Ja se että luultavammin meidän kotoa on pidempi matka muuntajalle kuin muutaman muun. Mutta olkoon.
- sua mä...
ajattelenhan mä...liian usein
- kaiken tapahtuneen
jälkeen,vasta mä sua aattelenkin :) olen mielikuvissa sun vaimosi jo.
- pittää helemensäkki
eikö ketään parempaa oo?
- ei oo
eikä tuu
- valkoinenpaitapussihousuthekselit
Läänin veijariko? Elä helevata.
- no kuules
sun pitää kysäistä, muuten jäät pohtimaan sitä kaukaisiin aikoihin asti ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057