oksentamaan?
mikä saa sut
20
134
Vastaukset
- s........
Se, ettei jotkut ihmiset osaa hoitaa minkäänlaista henkilökohtaista asiaa
yksinään, vaan tarvitsevat taakseen haaremin sotkemaan.- 12+16
Joo, tunnen sellaisia.
- polttaapolttaa
tai hoitavat tällä palstalla...ehhhee, en mainitse nikkiä..;DDDDD
- ruokiksen jälkeen
Aikuisen ripulikakkapyllyn peseminen.
- s.........
Onkin aikamoista kuraa.
- mikä saa hymyileen
Sinulla s on vaikeuksia noiden tunteiden kanssa. Pitäisikö sinun mennä johonkin vihanhallinta tai tunnehallinta kursseille. Meinaan aika usein itket tai oksentelet milloin mistäkin. Milloin olet viimeksi hymyillyt?
- ..
Scorpion
- s.........
Tähän ei vihanhallinta -kurssit auta, kun on ruvennut miettimään taaksepäin.
- ed
Mene sitten jollekin muulle kurssille, jossa voit kelata nauhaasi eteenpäin, jos se on jäänyt jumiin, jumiin, jumiin, jumiin....
- s.............
Järjestäikös joku ihan sevällä suomen kielellä Vitutus-kurssia?
Ois nimittäin tulijoita. - Secret
Juuri nyt e tiedä mikä, mutta pahaa on tehnyt monta päivää ja oksettanut. Eikä ole ainakaan mahatauti . . .
Valehtelu ja petollisuus on niitä, jotka saavat voimaan pahoin. Valehtelu on vain piirre oman edun tavoittelusta . . . - salatut elimet
Ootko valhetellu ja pettäny ja nyt voit pahoin, kun olet ollut itsekäs, hyi,hyi sinua.
- Secret
En ole tehnyt kumpaakaan. Kävi jo mielessä että olen raskaana, pahoinvointi yhtä voimakasta :D Mutta se tästä "ilosta" vielä puuttuisi . . . Nooh, jos nyt en kuitenkaan . . . (toivotaan). Kahvinkin olen mokoman vuoksi lopettanut väliaikaisesti, kolmatta päivää ilman kahvia :(. Ja päätä särkee sitten sen asian vuoksi . . . Oijoi'joi!
- Lisää draamaa meille
Enhän toki sulle "vahinkoa" toivo mutta menisi tää jännäksi. Olisko isä sitten se joka päätyikin menemään naimisiin toisen kanssa vai se nykyinen nuorempi mies?
Vai olisiko vielä joku yllätyskäänne?
- onhan noita
Puliukot, huumehörhöt, vakavasti mielenvikaiset, luuserit, rikolliset, murtomiehet, rumat äijät, onhan noita...
- Hyvä niin.
Hän. Vain hän. En vihaa kaikkia, oikeastaan en ketään muuta kun häntä. Pientä alhaista, vaikertavaa, kitisevää. Häntä.
- hännätön
Häntää ikävä ? Olen ainakin hännätön.
- Paluu maanpinnalle
Kun huomasin eläneeni valheiden keskellä. Onneksi elämä jo hymyilee!:)
- kakoja
Kun joskus olen saanut miehen ns sp suuhuni..sitähän sää multa kysyit?
- ihmiset
kaksinaamaiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606541Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483866Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava221415Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981061
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,165940- 52920
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17889- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847