kysyisin teiltä seuraavaa:
1. paljonko juot kahvia?
2. kuinka paha paniikkihäiriö mielestäsi on?
toivoisin paljon vastauksia.
hoi kaikki
12
137
Vastaukset
- tutkimusta
tarkoitan, kuinka pahan paniikkihäiruön omaat?
- Vastaussulle
Silloin, kun diagnoosinani vielä oli paniikkihäiriö join kahvia 6-9 kupillista päivässä. Ei merkittävää vaikutusta kohtauksiin.
- vane_87
Mulla kahvia menee 2-4 kuppia päivässä, tosi harvoin enemmän, mutta jos täytyy aamulla mennä jonnekkin asioille niin jätän kahvin väliin koska mulla siitä tulee heti tosi herkästi paniikkihäiriöoireita. Ennen kun tajusin ollenkaan että mulla on paniikkihäiriö niin ihmettelin monesti miks joskus kahvin juonnin jälkeen tulee tosi sekava ja huono olo, ei aina mutta silloin tällöin. Nyt maanantaina alottanu lääkityksen että saapa nähä miten tuo kahvin kanssa tulevaisuudessa :). Olishan se kiva aamukahvit juoda ennen kouluun menoa...
- jk
niinkö
- sounais1
Lopetin kahvin juonnin vähän aikaa sitten, kun aloitin lääkityksen. Ja kun paniikkikohtaukset ja ahdistuneisuus alkoivat olemaan jokapäiväistä. Paniikkihäiriöni on psykiatrin mukaan paha :(
- Roiibos
Mulla menee nykysten ehkä 3-4 kuppia viikossa. Olen pysytellyt teelinjalla parisen kuukautta, mutta sitä ennen olin kahvin suurkuluttaja. Nyt kyllä huomaa kahvikupposen jälkeen, että alkaa vapisuttaa, mutta ihan paniikkiin saakka ei ole mennyt. Mulla ei tuo paniikkihäiriö ole ehkä ihan niitä voimakkaimpia, mutta jännittämistä, hermostuneisuutta, keskittymiskyvyttömyyttä, käsien ja jalkojen tärinää, sydämen hakkaamista ja niskan jännittämistä. Liekkö sitten edes paniikkia, mutta samat lääkkeet oloa joka tapauksessa helpottaa. Selkeä vaikutus kuitenkin kahvilla on olotilaan ja siksi sitä olenkin vähentänyt.
- juonkin
Minulla menee viikossa 1kilo kahvia. Juon vähintään 12-16 isoa kuppia päivässä.
Minä vaan nautin kahvista. eka kupin juon aamulla klo: 6:00 ja viimeisen
23-24 :00 - pirkkaliisa
Minä lopetin kahvinjuonnin kokonaan,olen melko varma siitä että se on rauhoittanut tilannetta.Minulla oli / on keskivaikea paniikkihäiriö mutta nyt ei kohtauksia ole ollut 4 kuukauteen.Kahvia en ole juonut 5 kuukauteen.Ennen sitä join noin 4 kuppia pvä.
- .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
1. En ole koskaan juonut.
2. Ennen tuli muutaman kuukauden välein kohtauksia, nyt monta kertaa viikossa :( - lfdsö
1. en ole juonut koskaan
2. todella vakava - ....
1. Juon 1-3 kuppia kahvia
2. Paniikkiäiriä on lievä - mokka master
3 kuppia päivässä, ei vaikuta paniikkiin mitenkään. Kahvi on terveellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481