Tulit vasta kun

minä lähdin

Haluaisin nähdä sut vielä tänään uudelleen, vähän enemmän ja vähän kauemmin. Mutta mistäköhän sut nyt löytäisin? Sieltä alakerrastako?

18

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulinko

      mihin?

      • No sinne alas

        sinne missä aina nähdään ;)


    • the 4th floor

      4. kerros.. sieltä minut löydät.

      • Pitääpä käydä

        tarkistamassa sitten huomenna se yläkertakin ;)

        Vaikka siellä alhaallahan me kyllä yleensä nähdään... ehkä huomennakin.


      • the 4th floor

        4. kerroksessa on kyllä talon komeimmat misut


      • työn iloa!
        the 4th floor kirjoitti:

        4. kerroksessa on kyllä talon komeimmat misut

        True words.. 3. kerros, sielläkin on pari (2) aika kivannäköistä..

        Mutta 4. kerros, siellä on komeimmat. Ainakin 4, ehkä jopa 5 upeaa ilmestystä.

        Kivahan siellä on töitä paiskia ;)


      • ########
        työn iloa! kirjoitti:

        True words.. 3. kerros, sielläkin on pari (2) aika kivannäköistä..

        Mutta 4. kerros, siellä on komeimmat. Ainakin 4, ehkä jopa 5 upeaa ilmestystä.

        Kivahan siellä on töitä paiskia ;)

        ja 5. kerroksessa on pari tosi näpsäkkää pimua ;)
        1. ja 2. kerroksessa on ne talon rupsahtaneet ;)


      • Väärä kerros
        the 4th floor kirjoitti:

        4. kerroksessa on kyllä talon komeimmat misut

        Komeimmat miehet löytyy kyllä aikas paljon alempaa. Heti siitä ulko-oven läheisyydestä.


      • the 4th floor
        ######## kirjoitti:

        ja 5. kerroksessa on pari tosi näpsäkkää pimua ;)
        1. ja 2. kerroksessa on ne talon rupsahtaneet ;)

        Eihän meillä ole ku neljä kerrosta, halvatun taulapää!


      • Tiedät mistä löytää
        Väärä kerros kirjoitti:

        Komeimmat miehet löytyy kyllä aikas paljon alempaa. Heti siitä ulko-oven läheisyydestä.

        Tulehan taas koputtelemaan.


      • 13+19
        Väärä kerros kirjoitti:

        Komeimmat miehet löytyy kyllä aikas paljon alempaa. Heti siitä ulko-oven läheisyydestä.

        Mistähän talosta on kysymys? Talojahan on vaik kuin paljon.


    • Secret

      Jos tulisin, riisuisitko minut ja ottaisit kanssasi kylpyyn?

    • Secret

      Pidän siitä, että rintojani kosketellaan. Se on tavattoman eroottista . . .

    • Secret

      Moni nainen on sanonut minulle, etteivät pidä siitä kun heidän rintojaan kosketellaan . . . En pysty täysin käsittämään sitä. Tärkä tieto sinulle siis, että pidän siitä hyvin hyvin paljon . . .

      • Secret

        Sellaisesta herkästä kosketuksesta, joka saa vartaloni väreilemään . . .


      • jaka jaka joo
        Secret kirjoitti:

        Sellaisesta herkästä kosketuksesta, joka saa vartaloni väreilemään . . .

        Minkähänlaiselta mieheltä olet "kosketusta" vailla


      • Secret
        jaka jaka joo kirjoitti:

        Minkähänlaiselta mieheltä olet "kosketusta" vailla

        En todellakaan keneltä vain, hyvin harvat ja valitut päästäisin vierelleni. Myönnettäköön, että tänään ajattelin erästä (en siis samaa, mitä olen
        viime kuukausina miettinyt, että millaista olisi rakastella hänen kanssaan).

        Eräs, jonka kerran tunsin . . .


    • Secret

      Tärkä = tärkeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      615
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe