Eli; haluan tehdä exäni "mustasukkaiseksi". Haluan ilmestyä baariin "paremman" miehen kanssa, kuin mitä hän on. Sana "mustasukkaiseksi" on lainausmerkeissä siksi etten halua häntä takaisin, vaan haluan näpäyttää, näyttää että saan paljon parempaa.
Onko siis mahdollista palkata jostain esim. baari-iltaan upea mies muutamaksi tunniksi leikkimään ihanaa poikaystävää? Seksiä en todella halua, enkä kyllä uutta poikaystävääkään, siksi en siis uutta miestä hanki.
Jos jollakulla tietoa niin vinkatkaa linkillä!
Maksullinen miesseura
2
341
Vastaukset
- ikäinen
Minulla on tuttu naapurin vapaa mies. Hän urheilullinen solakka lihaksikas mies,ikä on 62 vuotta.Lähetä omaa tietoa niin järkkään hänet sinulle.
- Oltsa87
Moi olen suomalainen 25-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. 180cm/82kg tummat hiukset sekä silmät eikä haittaa varmaan ole suhteellisen lihaksikkaasta kropasta. Hyvän kasvatuksen saaneenaa olen kohtelias ja huomaavainen herrasmies. Minulta saat sen mitä haluat. Mutta kertoisin mielelläni sähkopostin välityksellä sitten lisää itsestäni. Olen kallis ,mutta joskus laadusta kannattaa maksaa. Ota yhteyttä! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920