Eli; haluan tehdä exäni "mustasukkaiseksi". Haluan ilmestyä baariin "paremman" miehen kanssa, kuin mitä hän on. Sana "mustasukkaiseksi" on lainausmerkeissä siksi etten halua häntä takaisin, vaan haluan näpäyttää, näyttää että saan paljon parempaa.
Onko siis mahdollista palkata jostain esim. baari-iltaan upea mies muutamaksi tunniksi leikkimään ihanaa poikaystävää? Seksiä en todella halua, enkä kyllä uutta poikaystävääkään, siksi en siis uutta miestä hanki.
Jos jollakulla tietoa niin vinkatkaa linkillä!
Maksullinen miesseura
2
289
Vastaukset
- ikäinen
Minulla on tuttu naapurin vapaa mies. Hän urheilullinen solakka lihaksikas mies,ikä on 62 vuotta.Lähetä omaa tietoa niin järkkään hänet sinulle.
- Oltsa87
Moi olen suomalainen 25-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. 180cm/82kg tummat hiukset sekä silmät eikä haittaa varmaan ole suhteellisen lihaksikkaasta kropasta. Hyvän kasvatuksen saaneenaa olen kohtelias ja huomaavainen herrasmies. Minulta saat sen mitä haluat. Mutta kertoisin mielelläni sähkopostin välityksellä sitten lisää itsestäni. Olen kallis ,mutta joskus laadusta kannattaa maksaa. Ota yhteyttä! Oltsa87x@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä2242366Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1871543Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f062271346- 801296
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631188Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi156991Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me52965- 103893
- 45840
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9796