Eli miten painosi reagoi kun imetys loppui? Pysyikö samassa vai nousiko ja paljon?
Nousiko paino imetyksen jälkeen?
1
2365
Vastaukset
- //////////
Eiköhän se ole ihan muusta kiinni se painonnousu kuin imetyksen lopettamisesta. :) Mulla on paino jojoillut aina, mutta n. 8 kg sisällä oon pysynyt teini-iästä asti. Siis jos ei raskausaikaa lasketa! Imettäessä aluksi paino laski nopeastikin, mutta muutaman kuukauden päästä tasaantui ja silloin sai tosissaan katsoa mitä suuhunsa laittoi jos halusi että paino vielä putoaa. Imetyksen lopetin molempien lasten kohdalla niin hitaalla aikataululla, että se ei vaikuttanut mihinkään lopuksi. En sitten tiedä miten olisi käynyt jos olisin heti vauvan ollessa pieni lopettanut imetyksen kertarysäyksellä. Imetin molempia lapsiani vuoden, ja siihen mennessä painoni oli palannut lähtöpainoon (eli samaan kuin ennen raskautta). Molempien kanssa paino pysyi imetyksen jälkeenkin samana, mutta jossain vaiheessa lasten välissä nousi muutaman kilon, ja sit taas laihdutin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389