Apua ongelmaan

Jessi80

meillä on 3vee yorkki. Vähän erillaista eroahdistusta minusta. Kun en ole kotona, ei liiku makuuhuoneesta minnekkään, pissaa myös omaan sänkyyn, eikä mene keittiöön syömään. Mies käyttää ulkona töiden jälkeen ja sinne ei suostu tekemään mitään. Joskus tulevat bussille vastaan ja pissaa heti kun olen saapunut paikalle. Kotona seuraa koko ajan,vessaan saan mennä rauhassa,sinnekkin tunki aina mukaan mutta sen olen saanut kitkettyä pois. En juurikaan huomioi koiraa ollenkaan, kuukauden olin etten nähnyt ollenkaan mutta siitä ei ollut mitään apua. Onko ehdotuksia mitä vielä voisi tehdä?

5

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkälaiseksi ihmiseksi kuvailisit itseäsi? Minkälaiseksi ihmiseksi kuvailisit miestäsi?

      "Kun en ole kotona, ei liiku makuuhuoneesta minnekkään, pissaa myös omaan sänkyyn, eikä mene keittiöön syömään."

      Koira on täysin yksin kotona tuota tehdessään?

    • dfgddgdgddgdgd

      Olethan muistanut ensin kartoittaa ettei ole fyysistä vikaa.

      Allensa petiin pissaaminen voi olla epileptistäkin. Meillä oli näin.

      Ellei niin hae apua käytösongelmiin perehtyneeltä. :(
      Millaiset lenkit ja muut puuhat?

    • canis.familiaris

      Kyllä tuo on ell. tarkastuksen paikka

      • Jessi80

        Ei ole mitään fyysistä vikaa,leikkii ja riehuu kun olisi ihan pentu vielä.Kun minä annan ruoan niin syöksyy keittiöön kun raketti.Ruokahalun puutteesta ei ole puhettakaan. Nämä ongelmat ehkä juurtaa pentu aikaan kun asuin ulkomailla ja siellä pääsi melkein joka päivä mukaan joka paikkaan,toki sielläkin oli yksin myös.


      • canis.familiaris
        Jessi80 kirjoitti:

        Ei ole mitään fyysistä vikaa,leikkii ja riehuu kun olisi ihan pentu vielä.Kun minä annan ruoan niin syöksyy keittiöön kun raketti.Ruokahalun puutteesta ei ole puhettakaan. Nämä ongelmat ehkä juurtaa pentu aikaan kun asuin ulkomailla ja siellä pääsi melkein joka päivä mukaan joka paikkaan,toki sielläkin oli yksin myös.

        Sepä se...Voi olla ihan äkillisen muutoksen syy. Voisiko mies auttaa asiassa, ja ottaa hieman enemmän osaa koiran arkeen? Voisi hieman tasata koiraa.

        "Nämä ongelmat ehkä juurtaa pentu aikaan kun asuin "
        "pissaa myös omaan sänkyyn"

        Tuosta vielä, että jos koira ei ole tottunut ns.miehen seuraan ilman, että olet paikalla, niin voi olla syy sen käytökseen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe