Sinne on tarkoitus majoittua muutamaksi päiväksi kesällä, kokemuksia anybody??!?
HOTEL UUSIKUU - kokemuksia?
10
2648
Vastaukset
- traveller
siisti ja hyvä paikka.edullnen!
- 2+2
Sama kuin entinen Puolikuu mutta täysin uudelleen peruskorjattuna.
Palvelut vain tilausvaiheessa eivät toimi kuten ennen
- Tervetuloa Mikkeliin
Loistava majoituspaikka ja edullinen ! Rauhassa liikenteen melulta.
Siisti ja toimiva kokonaisuus.
Hyvä tv ja sängyt ! .
Suosittelen. - joulukuussa yöpynyt
Ihan perus. Ei tuntunut niin hotellilta. Oli pieni oleskelutila, vedenkeitin (kahvia&teetä) ja jääkaappi( omille eväille).Näköalana oli metsä eikä kaupungin betoniseinää.Ilmainen parkkipaikka.Autojen jyrinä ei kuulunut. Hinta edullisempi mutta valmista aamiaista ei ole ja jos käy viihteellä taxikin maksaa. Me tykättiin.:)
- Mikmatka
Mites pitkä matka sieltä on Mikkelin keskustaan ja millä kannattaa kulkea (bussi, taxi)?
- Hebbo K
Sieltä kävelee varttitunnin keskustaan, ei tartte mennä taksilla jos reilun kilsan jaksaa löntystää
- elliivo
Eikä se taksikaan varmaan maksa kuin kympin korkeintaan.
- Voitaleipää
Jos haluaa keskustaan, miksi asua Puolikuussa? Keskustan hotelleissa saattaa olla tilaakin. Niin ja se aamupala.
- tuituih
Vieressä ja ympärillä opiskelija-asuntoja joissa meno on aika rankkaa.
- mohammedilleseksiä
joka taas ei pidä paikkaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275