LIDL

ystävällistä?

Olipas töykeä ja välinpitämätön kassa-setä Liedossa.Ei asiakaspalvelusta tietoakaan.Ei kai liiterissä tarviikaan olla...

26

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomalainenhan

ei tainnut olla?

• MÖRRRRKÖ

Oli suomalainen tai ketä tahtoo, liiterin kassat ovat varsin konemaisia. Toistensa kanssa kyllä kikatetaan ja selvitetään vaikka huikkaamalla suureenkin ääneen asioita.
      Asiakas tuntee olevansa liikaa tai olematon, rahat viedään käsistä.
      Käyn siellä vain pakon edestä.

• meni mua piiloon

on siellä se yksi tyttökin mikä säikkyy ihan turhia

• se pyöreä

joo se pitää vähän kaikkia hulluina hörppii "limsaa" koko ajan ja polttaa "röökiä"

• just just

lidlissä on aina jonoja myyjät ei koskaan tiskillä jäätelöt sulaa..mrrhh..

• tien toinen puoli
        just just kirjoitti:

lidlissä on aina jonoja myyjät ei koskaan tiskillä jäätelöt sulaa..mrrhh..

lihakaupassa on sentään parempi meininki...sieltä saa lähdevettä ilmaiseksi ja shellillä hyvät kahvit

• vilkka

Ostin Liedon Lidlistä tuotteita.Parin päivän kuluttua osalllistuin BMW arvontaan,kuittini oli jo rekisteröity??
      Palautin tölkkejä,mutta kassakuitissa se ei näkynyt,huomautin kassatytölle asiasta,
      hän otti lapun laatikostaan ja antoi rahat??(ei mitään häkeltymisiä eikä anteeksipyyntöä)

• palvelualaa tutkiva

onneksi on toki näitä poikkeuksia säännöistä, siis oikein hyviä esimerkkejä palvelusta huonojen ohella ja sitten keskitietäkin olemassa, minustakaan liedon lidl ei niin kovin huono ole vaikka harvemmin kävisin siellä, mieluiten s-marketissa tai k-kaupassa, toki vähän joka kaupassa saattaa olla yksilöllisiä eroja henkilökunnassa, sen havainnut

• kiva tietää

en minäkään lidleistä niin pidä

• sen nähnyt

jonot tosi pitkiä liedon lidlissä

• en juurikaan käy

taitaa vähän jäädä isojen kauppojen varjoon muutenkin

• taantunut on paljon

mikään kovin halpakaan paikka se ei loppujen lopulta mutta laadullisesti menettelee siinä missä muutkin

• gourmet2

Valikoimat ovat surkeat liedon liiterissä

• Lidl, yäk!!

Mä en Lidlis käy. Haluan kasvikset ja hedelmät tuoreina ja mielellää ihan paikallisilta, enkä rahtina Saksast. Tavarat EU-lavojen päällä ja liia lyhyet kassat ja yleisilme kamala ja tuotteet vieraita. Ei oo mua varten ja onneks on rahaa käydä muualla.

• usein paljon käy

en mäkään siellä niin sinänsä

• jotain haen

joskus sieltä

• Lihapulla 1

Kyllä mä käyn usein ja ei siellä kaikki tuotteet ole Saksasta. Toisekseen saksalainen liha on tosi hyvää. Mua naurattaa kun kyseinen kauppa aloitti Liedossa, niin muutama sanoi että en kyllä mene saksankauppaan. Nyt nämä samat ovat kassajonossa siellä ostavat näämahymyssä kun saavat edllisesti.
      Mikään ei ole epävarmempi sana kuin EI on.Hymyile kssalla niin Sinullekin Hymyillään. Hyvää päivänjatkoa.

• kiopröite

Täällä taitaa tosi seinähullu
      Sorry jos häiritsin.
      raivota ja spämmäillä nuita vuosien takaisia toistoja. Yksinkö hän täällä riehuu? Ei taida olla kaikki mutterit paikallaan sen pään sisällä.
      No jatkakoon rauhassa. Ei taida olla lukijoita, sen enempää, kuin kukaan vaivautuisi vastaamaan.
      Hoitoonhan tuollaiset pitäisi ohjata.

• LidlinRakastelija

Minun mielestäni lidl on erittäin hyvä. Lämpimät tuotteet (croisantit ja donitsit) ovat helvetin hyviä. Asiakaspalvelukin on mitä parhain saatana. Ei moitittavaa... Ihme pelleilyä teiltä.

• vai tällaisia

just joo

• Kreeko

Nimimerkin kiopröite kommenttia ihmettelen! Mä en saa viime vuode huhtikuun ja tän vuode elokuun väliin mahdutettua millää vuosia... siihen mahtuu todellisuudes vaan hiukan reilu vuos, eli ime sykkivää saatana!! Itse aiheesta sen verran, et onneks mun talous ei oo niin kural, et joutuisi ostamaan saksalaista tuontiruokaa. Suurin osa varmaan matkal Saksast Suomeen on ehtiny pilaantumaan, mut lisäaineet tekee ihmeitä.

• liedossa lidlissä

en paljon käy silti

• lidli jees on

minä suuri lidli ystävä oon ei tarvitse itse punnita ostoksia ei se kovin vaikeaa hankalaa on

• lidl menettelee

joskus voi vähän jotain ostaa mutta harvoin yleensä käyn lainkaan

• liian pitkiä siellä

jonot tosi usein

• huomannut tämän

kassoilla muita töitä tai sitten asiakkaita liian paljon, joskus tosiaan tuntuu ettei työntekijöitä tarpeeksi paikalla vaikkei niin kamalan vilkastakaan asiakaspuolella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe