Olipas töykeä ja välinpitämätön kassa-setä Liedossa.Ei asiakaspalvelusta tietoakaan.Ei kai liiterissä tarviikaan olla...
LIDL
26
626
Vastaukset
- Suomalainenhan
ei tainnut olla?
- MÖRRRRKÖ
Oli suomalainen tai ketä tahtoo, liiterin kassat ovat varsin konemaisia. Toistensa kanssa kyllä kikatetaan ja selvitetään vaikka huikkaamalla suureenkin ääneen asioita.
Asiakas tuntee olevansa liikaa tai olematon, rahat viedään käsistä.
Käyn siellä vain pakon edestä. - meni mua piiloon
on siellä se yksi tyttökin mikä säikkyy ihan turhia
- se pyöreä
joo se pitää vähän kaikkia hulluina hörppii "limsaa" koko ajan ja polttaa "röökiä"
- just just
lidlissä on aina jonoja myyjät ei koskaan tiskillä jäätelöt sulaa..mrrhh..
- tien toinen puoli
just just kirjoitti:
lidlissä on aina jonoja myyjät ei koskaan tiskillä jäätelöt sulaa..mrrhh..
lihakaupassa on sentään parempi meininki...sieltä saa lähdevettä ilmaiseksi ja shellillä hyvät kahvit
- vilkka
Ostin Liedon Lidlistä tuotteita.Parin päivän kuluttua osalllistuin BMW arvontaan,kuittini oli jo rekisteröity??
Palautin tölkkejä,mutta kassakuitissa se ei näkynyt,huomautin kassatytölle asiasta,
hän otti lapun laatikostaan ja antoi rahat??(ei mitään häkeltymisiä eikä anteeksipyyntöä) - palvelualaa tutkiva
onneksi on toki näitä poikkeuksia säännöistä, siis oikein hyviä esimerkkejä palvelusta huonojen ohella ja sitten keskitietäkin olemassa, minustakaan liedon lidl ei niin kovin huono ole vaikka harvemmin kävisin siellä, mieluiten s-marketissa tai k-kaupassa, toki vähän joka kaupassa saattaa olla yksilöllisiä eroja henkilökunnassa, sen havainnut
- kiva tietää
en minäkään lidleistä niin pidä
- sen nähnyt
jonot tosi pitkiä liedon lidlissä
- en juurikaan käy
taitaa vähän jäädä isojen kauppojen varjoon muutenkin
- taantunut on paljon
mikään kovin halpakaan paikka se ei loppujen lopulta mutta laadullisesti menettelee siinä missä muutkin
- gourmet2
Valikoimat ovat surkeat liedon liiterissä
- Lidl, yäk!!
Mä en Lidlis käy. Haluan kasvikset ja hedelmät tuoreina ja mielellää ihan paikallisilta, enkä rahtina Saksast. Tavarat EU-lavojen päällä ja liia lyhyet kassat ja yleisilme kamala ja tuotteet vieraita. Ei oo mua varten ja onneks on rahaa käydä muualla.
- usein paljon käy
en mäkään siellä niin sinänsä
- jotain haen
joskus sieltä
- Lihapulla 1
Kyllä mä käyn usein ja ei siellä kaikki tuotteet ole Saksasta. Toisekseen saksalainen liha on tosi hyvää. Mua naurattaa kun kyseinen kauppa aloitti Liedossa, niin muutama sanoi että en kyllä mene saksankauppaan. Nyt nämä samat ovat kassajonossa siellä ostavat näämahymyssä kun saavat edllisesti.
Mikään ei ole epävarmempi sana kuin EI on.Hymyile kssalla niin Sinullekin Hymyillään. Hyvää päivänjatkoa. - kiopröite
Täällä taitaa tosi seinähullu
Sorry jos häiritsin.
raivota ja spämmäillä nuita vuosien takaisia toistoja. Yksinkö hän täällä riehuu? Ei taida olla kaikki mutterit paikallaan sen pään sisällä.
No jatkakoon rauhassa. Ei taida olla lukijoita, sen enempää, kuin kukaan vaivautuisi vastaamaan.
Hoitoonhan tuollaiset pitäisi ohjata. - LidlinRakastelija
Minun mielestäni lidl on erittäin hyvä. Lämpimät tuotteet (croisantit ja donitsit) ovat helvetin hyviä. Asiakaspalvelukin on mitä parhain saatana. Ei moitittavaa... Ihme pelleilyä teiltä.
- vai tällaisia
just joo
- Kreeko
Nimimerkin kiopröite kommenttia ihmettelen! Mä en saa viime vuode huhtikuun ja tän vuode elokuun väliin mahdutettua millää vuosia... siihen mahtuu todellisuudes vaan hiukan reilu vuos, eli ime sykkivää saatana!! Itse aiheesta sen verran, et onneks mun talous ei oo niin kural, et joutuisi ostamaan saksalaista tuontiruokaa. Suurin osa varmaan matkal Saksast Suomeen on ehtiny pilaantumaan, mut lisäaineet tekee ihmeitä.
- liedossa lidlissä
en paljon käy silti
- lidli jees on
minä suuri lidli ystävä oon ei tarvitse itse punnita ostoksia ei se kovin vaikeaa hankalaa on
- lidl menettelee
joskus voi vähän jotain ostaa mutta harvoin yleensä käyn lainkaan
- liian pitkiä siellä
jonot tosi usein
- huomannut tämän
kassoilla muita töitä tai sitten asiakkaita liian paljon, joskus tosiaan tuntuu ettei työntekijöitä tarpeeksi paikalla vaikkei niin kamalan vilkastakaan asiakaspuolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938