En tiedä onko tää normaalii, mut mulla tulee välillä sellasia ihme masennuskausia. Kestää normaalisti 2-3 päivää, ja sillon kun se tulee, niin itsetunto pomppaa alas. Mikään ei huvita, kaikki jutut masentaa ja vaikka mun elämä menee muuten hyvin ni tuntuu silloin ettei mikään mee hyvin ja tekee vaan mieli maata sängyn alla koko päivä. Aluks aattelin että menkoista johtuu, mut sitte huomasin et masennus tulee muulloinki, ihan äkkiarvaamatta alkaa millon alkaa. Välillä pari kertaa kuussa, välillä useemmin ja välillä harvemmin. Onks tää ihan normaalia ?
Pari päivää masentunut?
4
62
Vastaukset
- Nurse_Student
Käy juttelemassa terkkarin kanssa, jos puhuminen auttaisi. :)
- tonnikala on hyvää.
Jos usein käy noin, etkä tiedä välttämättä miksi, sitten ei ehkä ole ihan normaalia. Tekstistäs sai sellaisen kuvan, ettet tiedä syytä tolle, onko näin? Kuinka kauan tätä on jatkunut, vois olla helpompi arvioida tilannetta, jos tietäis sen.. vaikken mikään ammattilainen olekaan.
Mitä teet sillon kun masennuskausi on päällä? Vietätkö koko ajan tietokoneella? Mitä mietit sillon? Onko rakkaushuolia(jota tytöillä tuntuu paljon olevan)?
- Melkein lähihoitaja
Periaatteessahan ihmisellä on ns. luonnostaan kausia, jolloin on juuri sellainen olo, että mikään ei tunnu miltään ja kaikki tuntuu olevan sua vastaan. Suosittelen menemään terveydenhoitajan puheille, hän kyllä osaa auttaa.
Ilman koulutusta mielenterveyden alueella en osaa sanoa, onko normaalia vai ei. Suosittelen todellakin menemään kertomaan terveydenhoitajalle.
Voimia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954