Propal 20mg päivässä ja alkoholi silloin tällöin, voiko käyttää? Ei mitään kirkkaita.
Lääke ja alkoholi
8
152
Vastaukset
- juuri aloittanut
niin ja lääkäri kun tota määräsi kyseli alkoholin käytöstä ja sanoin että pari kertaa/kk vähän enemmän ja joskus saunaolut tai ruoan kanssa viinilasi.. ei maininnut mitään että jatkossa ei voisi.
- kauhea kapula
Voi ottaa. Lääkettähän monet käyttää krapulatärinöiden hillitsemiseen :p
- juuri aloittanut
ahaaa...kait sekin on kuitenki aika yksilöllistä että miten nuo sopii yhteen, mutta en nyt jaksa uskoa ja tietenki toivon että ei mitään kummempaa tulisi jos sitä alkoholia ottaa.. oon vasta parikymppinen ja se kuitenki jotenki kuuluu tällä hetkellä elämään että välillä meen kavereitten kans ja sillon myös otetaan. Mulla on tuo lääke siis paniikkihäiriöoireisiin. Äskön iski jo kauhee ahdistus että lopetan lääkkeen heti alkuunsa jos pitää nyt elämässä kaikki muuttaa sen takia...
- juuri aloittanut
soitinki tästä apteekkiin ja kysyin sieltä asiasta.... vastaus oli että paroxetiinilla (vaikuttava aine optiparissa) ei ole yhteisvaikutuksia alkoholin kanssa, lääkeyhtiön oma suositus kuitenkin on että tulee välttää. neuvo pidättäytymään väkevistä minkä kyllä ajattelin muutenkin tehdä..
- mr
Hmm..aloituksessa puhuit Propralista joka on beetasalpaaja ja nyt puhutkin Optiparista. Kumpaa siis käytät?
- juuri aloittanut
mr kirjoitti:
Hmm..aloituksessa puhuit Propralista joka on beetasalpaaja ja nyt puhutkin Optiparista. Kumpaa siis käytät?
Käytän siis OPTIPARIA :D
- mr
juuri aloittanut kirjoitti:
Käytän siis OPTIPARIA :D
Ok, minä jo vähän kummastelin että mitähän lääkettä tarkoitat =D
- juuri aloittanut
mr kirjoitti:
Ok, minä jo vähän kummastelin että mitähän lääkettä tarkoitat =D
Eipäs tullu minkäänlaisia yhteisvaikutuksia alkoholin kanssa :D Nyt on itse testattu niin ei tarvi muilta kysellä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864