cybergun Ak47 vs. cybergun ak47 beta.

Apua tarvitseva!

26

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuuuuu

      vastatkaa joku tarvitsen apua tai cybergunin thomspon militarykin käy mikä noistaaaa?

    • Spol 1/10

      Itse kääntyisin perinteisen AK puoleen lähtönopeuden puolesta. ja AK on viä metallia niin luulis kestävän

      • Mä pelaan huomenna CoDii

        ...PFFFFFT! Cyma AKn runko on muovia, ainoat ulkoiset metalliosat ovat rataslaatikon kansi, etutähtäin, takatähtäin, liipaisin ja sen kaari, luisti, semi-auto-varmistinvipu ja pari pikkunippeliä. Lista on pitkä mutta ei kata paljoakaan aseesta.


    • THOMPS0n

      NOOOOOOOO SE ON THOMPSON SE VOITTAJA!!!!

    • Marked One

      Ei muuten ole...

      Thompsonin runkorakenne on pelikäytössä paljon huonompi kuin Betan tai normi AK-47.n. Se käyttää pitkiä lippaita, joille on hankala löytää taskuja ja lippaat ovat muutenkin harvinaisempia ja kalliimpia kuin AK-sarjalaistenkin ( vaikka kyllä näidenkin lippaiden hinnat vaihtelevat paljon, peltinen -47 mallin lipas on huomattavasti kalliimpi kuin -74 mallin muovinen)

      Lisäksi Thompsonilla on heikko kohta piipun ja rungon välissä: koska asetta ei ole tehty teräksestä vaan jostain ihme kiinavalumetallista, se voi murtua irti tai haljeta sen osuesa puuhun. Olen nähnyt "urani" aikana kaksi katkennutta M1:n piippua: toinen Maruin aseesta ja toinen jonkin muun valmistajan aseesta.

      Tätä voi tosin ehkäistä varovaisella pelityylillä tai kemiallisella metallilla.

      AK:t taas ovat todellisia huippuaseita. Vaikka itse välttelenkin Marui-runkotyyppisiä AK:ita niiden ruuvihelvettiyden takia, ovat ne silti suht simppeleitä ja kestäviä kapistuksia. Metallia löytyy mallista riippuen enemmän tai vähemmän, kiinnostavana yksityiskohtana se, että Cybergunin (Cyman) Betassa on suurempi prosentuaalinen osuus metallia kuin täyskokoisessa Cyma -47:ssa. Mm. etukahvojen kiristerenkaat ovat metallia täyspituisessa niiden ollessa muovia.

      Jos itse pitäisi valita jompikumpi noista kahdesta (-47 ja -47β), valitsisin täyspituisen hieman kovempien tehojen ja hieman paremman tarkkuuden vuoksi. Osasyynä myös se, että Betaa ei ole koskaan ollutkaan oikeana aseena. Jokin tuon tapainen on toki mahdollista rakentaa olemassaolevista AK-osista, mutta venäläisissä aseissa ei ole koskaan käytetty picatinnykiskoja.

      AK-sarja (lukuunottamatta Maruin uuden sukupolven EBB-rünküt esmes AKS-74MN) käyttää myös ultimaalista Ver.3-rataslaatikkoa, joka on yleisesti ottaen yksi parhaista rataslaatikkotyypeistä. Moottori kiinnittyy rataslaatikkoon kehdon avulla, joten sitä poies ottaessa ei tarvitse itkeä turhautumisesta pikkupikkuruuvien tai irtonaisten johtojen kanssa. Se on myös rakenteeltaan kestävä toisin kuin inva Ver.2, jollaisia olen saanut fubar-kuntoon jo useita, kavereista puhumattakaan.

      Eli jos joku noista kolmesta (-47, -47β, Thompson M1) pitäisi valita, niin ottaisin ehdottomasti AK-47:n, Beta on muuten sama ase, mutta sen lyhyempi piippu tekee siitä kompaktimman eli sanalla sanoen lyhyemmän ja helpommin käsiteltävän. Tätä kaikki aina vertailevat että kumpi: Beta vai -47, mutta kai se nyt itse pitäisi tietää haluaako lyhyen vai pitkän. Pro Tippinä kuitenkin se, että kannattaa miettiä millaisessa maastossa pelaa: jos pelaa kallioisella, vähäpuisella alueella (esmes Mustavuori), niin yleensä se kantama ja tarkkuus on toivottua, mutta jos pelipaikka on puskaa ja muutenkin ceequubee-tyylistä aluetta, niin silloin Beta on elementissään.

      • Ruutuautossa on tunnelma

        Joo, eiköhän tää ollu täydellinen kertomus AKn ja Thompsonin eroavaisuuksista. *taputtaa yksin pimeässä huoneessa* :D


    • GersanddiD

      juuh... kannattaa ostaa se beta , paljon parempi ja laadukkaampi... miten jaksoit kirjottaa :D?

    • joku

      ak kantti iostaa

    • JJJJGG

      Jonmikumpi AK koska niihin saa halvemmalla kaikkea.

    • tryffelihullu

      linkit oli iha päin p e r s e t t ä!!!

    • minä olenkäyttänyt näitä

      Ak47ssa on todella löysä semi/full auto kytkin. Betassa taas materiaali on huomattavasti parempaa eikä tarvitse kiristellä semi/sarja kytkintä ja betassa tukikahva on unelma

    • proman 111

      kumpi ny ois parempi kun jomman kumman oisin ostamassa ak-47 normi vai ak-47 betan sanokaa nopee :D, mutta

    • random pesukone

      älkää yrittäkökkään haukkua cymaa!!!!! sillä on monta metallista asetta ja jopa tuo muovi versio pesee muut aseet mennen tullen. eli siis kaikki aseet yhtä hyviä joten mieti vain mikä on hienoin

    • morew

      Kuinkas pitkälle kantavat 20g kuulat ak47:ssa ja ak47 betassa? :) vastailkaas pian.

      • smartass

        20g:n kuulat lentää ehkä max 10 metriä.


    • proairsofter

      Ak47 beta on siinä mielessä parempi koska sen on lyhyempii siitä syystä asetta on helpompi käsitellä ja lisäksi normi cybergun ak47 on suurimmalta osalta muovia vaikka sen lähtönopeus on kovempi en takaisi aseen kestävyyttä. Beta on parempi lyhyemmälle kantajalle. Tietenkin ak47 lentää pidemmälle kuin beta mutta vertailussa beta voittaa sen
      AK47 Beta:enemmän metalliosia kun normi ak

      20 g kuulat on paras vaihtoehto koska niillä on parempi tarkkuus kuin 12 g jotka lähtee hirmusella kierteellä

    • jokurandomi

      Mun mielestä metallinen/puinen AK-47 on AK.sta parhain, toimii (jotenkuten) ja on ulkonäöltään aika aito. Beta on surkee, eihän sellaista asetta kuulemma edes valmistettu!

    • Marked One

      Mutta minkä valmistajan AK? Metallipuu AK-sarjalaisia valmistaa monikin firma.
      Itse en aivan tuosta alkuperöisestä -47-sarjasta välitä, niitä kun ei paljoa tehdä muina kuin Marui-kopioina, itse olen vannoutunut VFC-kannattaja.

      Betaa ei oikeana aseena ole koskaan valmistettu, vaan on jonkinlainen hybridi AK-47:n ja AKS-74U:n välillä. Vaikka moinen ase olisikin joskus prototyyppinä syntynyt venäjällä (kuka tietää?), ei picatinny-kiskoa siihen koskaan olisi voitu lisätä, venäläiset uskovat yhä sivukiilaan enemmän kuin risselirasseleihin.

      Jos AK-sarja kiinnostaa, kannattaa tsekata seuraava sivusto. Englanniksi, mutta progressiivista tavaraa kaikkialta maailmasta. Paljon hyviä topicceja AK-sarjasta.

      http://www.red-alliance.net/forum/index.php

      • paskaapaskakalsoakska

        Jing jong on paskaa


    • TrueSoftaaja

      Nonii sanokaas ny onko se beta hyvä vai ei....

      Ps.Mistä sen ostaisin jos aion ostaa ;D





      VASTAUKSIA MAHDOLLISIMMAN PIAN

      • Herätys

        Siis h*lvetti monta ketaa se pitää selittää tuo on hyvä ase paria pikkuosaa lukuunottamatta (ei välttämättömät vaihtaa). Rungon kestävyys tulee vaan vastaan ellei osta teräksistä, Itse ostaisin taiwangunista koska kauppojen takuuhuollot on aika p*skoja.


    • ???????

      beta on parempi se on halvempi ja muutenki kätevämpi

    • ak47

      linkit olivat aivan huonoja

    • yritän auttaa

      ostin kummakki koska täälä on niin kova kina. ilmotan et beta on parempi,kestävempi, kaikinpuolin parempi. osta se

    • niil022

      ON SE KOVA SE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe