Kiertopalkinto

Mother and daughter

on termi, jota käytetään tietyntyyppisestä henkilöstä. Tällaisia näkee niin rivikansan kuin julkisuuden syrjässä roikkuvien ihmisten keskuudessa. Mahtanetteko muistaa ketään? Joskus tämä vähemmän imarteleva titteli saattaa jopa kulkea suvussa.

28

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

vai niin

• lm

niinpä

• hjy373ejdj

Saako sen omakseen, kun on voittanut skaban kolme kertaa peräkkäin?

• ma

Nähty on, näin se menee. Kukaan ei sitä "palkintoa" omakseen halua.

• kultamitali1

Voi raukkaa, niinkö sinulle on siis käynyt?

• Horttanainen

isot pojat kertoneet ettö kaupungilla pyörii se yks miehenkipeä lummpu ja välillä sen ätikin

• Olen ihana

Lienevät kuluneita pokaaleja.

• kultamitali1

Vähän niinkuin sinä? Yksinäinen ja ilkeä nettiaddikti, sääliksi käy :(

• fffsfsfsf

naapurissa Kalervo-niminen miestennielijä 60-luvun puolissavälin, tavaramerkkeinä kumisaappaat joka säällä ja viikset ja verkkopaita punaset housut ja lakatut kynnet, joka vko uus miesheila kainalossa ja aina mahtava meno , tiukka etukeno..

• Horttanainen

Kalervo, ota sylkkyyn!

• Kiertopalkinto nro.1

Oli Marilyn Monroe! En tajua aina niitä juttuja siitä kuinka se nainen oli mukamas "uhri", "hyväksikäytetty", "viaton" jne, koska sitä hän ei kyllä todellakaan ollut!
      Höppänä ja erittäin typerä blondihan se vaan oli, aivan kuten roolihahmonsakin...
      Oli miesten-nielijä ja avionrikkoja, kunnon kiertopalkinto. En mitenkään tajua miten tällaista ihmistä voidaan ihailla ja PITÄÄ ESIKUVANA...! Hoh hoijaa, sanon minä!

• tummaverikkö

Tunsitko hyvinkin? Taitaa taas mennä roolihahmot ja näyttelijä sekaisin, niinkuin yksinkertaisimmille usein käy!
        Upea nainen, jonka yksityiselämästä ja kiehtovasta persoonasta ei varmaan koskaan saada täyttä kuvaa.
        Kaunis ja seksikäs voin naisena sanoa! Lue (siis jos osaat keskittyä palstakommenttia tai seiskan juttuja pidempään tekstiin) joku laadukas hänestä kirjoitettu elämänkerta, suosittelen ;)

• .jk.

emmäkä sit

• marilyn, marilyn....

Joo porttohan se nainen oli, ei mitään muuta. Elokuvauransakin sai käyntiin vain ja ainoastaan elokuva-pomoille antamalla... Vai lahjakkuus... Hah!!

• tummaverikkö

Kateellisuutta jälleen lumoavan kauniille naiselle, voi voi, ei sillä itse kuitenkaan kaunistu, päinvastoin :(

• Norma Jean
        tummaverikkö kirjoitti:

Kateellisuutta jälleen lumoavan kauniille naiselle, voi voi, ei sillä itse kuitenkaan kaunistu, päinvastoin :(

Ei kukaan kai sitä kielläkään, etteikö Marilyn olisi ollut lumoavan kaunis nainen, ja varmasti hänen ulkonäköään naiset kadehtivat (edelleenkin,) mutta kun totuus nyt vaan sattuu olemaan sellainen, että Marilyn todellakin sai elokuvauransa kunnolla käyntiin vasta sitten kun alkoi etenemään reiden kautta, tämä on fakta, joka lukee myös hänen elämäkerrassaan (ainakin siinä minkä minä olen lukenut.) Ja sitä paitsi Marilyn myönsi tämän itsekkin, hän sanoi aikoinaan eräässä haastattelussa, että "Eihän seksi mikään syöpä ole, miksi sen harrastaminen olisi siis niin paha asia?" Ja mielestäni Marilyn itse suorastaan tyrkytti itseään miehille, ei siis voi syyttää pelkästään miehiä siitä, että kohtelivat häntä pelkkänä seksiobjektina, koska hän itse käyttäytyi ja eli ja oli kuin seksiobjekti. Hän ihan itse keksi itsensä, kuten hän itsekkin sanoi Foxin silloiselle johtalle Darryl Zanuckille...

• manaGer.

Hello , Im from Hollywood
      The Martina Aitolehti is like Evita Perone. We want her to come to Hollywood
      TO BE A STAR

• Mediamogul

Hollywood calling again. This Martina Aitolehti is really like Donatella Versace. We want her to our next Alien-movie The Final Insult

• Näin on näreet

Taitaa aloittaja itse olla kiertopalkinto... ;)

• Horttanainen

meiläpäin on sonta ennenkin ajettu pellolle eikä saunajoogaan

• hyvä hyvä
        Horttanainen kirjoitti:

Hahahah! :)

• lottovoitto!

Niinpä, puhuu niin asiantuntevasti eli selvästikin omasta kokemuksesta!

• joogaajatar
        Horttanainen kirjoitti:

Sieltä pelloltako siis kirjoittelet?

• hymiöööö
        joogaajatar kirjoitti:

Sieltä pelloltako siis kirjoittelet?

Oikein saunajoogaajatarko?

• lm

vai niin

• J & J

Tukiaisten siskokset Johanna & Julia ovat kiertopalkintoja, kiertävät "palkintona" bubista toiseen "esiitymässä" jos sitä nyt voi miksikään esiintymiseksi edes kutsua!

• Olen ihana

Ja onhan meillä tämä laivojen valoittaja. Pysyiköhän purkki pinnalla siinä kirkumisessa? Tukiaisten Apinamiäs on suurta taidetta, konserttisalit kutsuvat.

• eräs vaan ;)
        Olen ihana kirjoitti:

Ja onhan meillä tämä laivojen valoittaja. Pysyiköhän purkki pinnalla siinä kirkumisessa? Tukiaisten Apinamiäs on suurta taidetta, konserttisalit kutsuvat.

Hohhoijaa ja tämä sekopää taas herännyt krapulassaan kirjoittamaan pakkomielteestään!
        Pitäiskö tänäänkin vähän sekoittaa ihanaisen pakkaa ;)))))) no ei jaksa enää, mutta eilen oli hauskaa!
        Ulkoilemaan siitä zombiet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe