Miltä mahdat

...olet mun

näyttää ilman ripsaria, sun muuta ehostusta, suihkun raikkaalta.
Liikka samanlaisia reisiä, samanlaisia hiuksia, liikaa kun etsii, tulee turta.

Ei sillä väliä..

Oletko?

17

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnollinen kauneus

Monikohan nainen uskaltaa näyttää itsensä ihan naturellina,ainakaan nuorista naisista ei kauhean moni.Aikamoiset pakkelit aina naamalla.

• kokemus sekin

Kerran näin naapurin eukon ilman pakkelia,niin en edes ensin meinannu tunnistaa,kun tottunut aina näkemään sen ehostuksissa.Niin tottakai se näytti aika rumalta,kun tottunut aina silmissä näkemään sen pakkeleissa.

• t5

No suurin osa naisista, jotka on aina nähnyt ehostettuina, näyttävät aika erilaisilta ilman. Kuka valjummalta, kuka suoraan sanottuna... öh, antaa olla.

• the best
        t5 kirjoitti:

No suurin osa naisista, jotka on aina nähnyt ehostettuina, näyttävät aika erilaisilta ilman. Kuka valjummalta, kuka suoraan sanottuna... öh, antaa olla.

No, jos ei naama miellytä, niin eihän kenenkään ole pakko katsoa. So simply.

• Naturellina namu

Moni taas käyttää aivan liikaa ehosteita tehosteina. Meinaan vähempi ois paree elikkä kauniimpaa.

• too much

Olen sun..jos haluat. Tule kanssani suihkuun ja saunaan, niin näet ilman meikkiä;)

• sika säkissä

Minä näytän ilman meikkiä hyvältä ja jo pelkkä ripsiväri tekee minusta todellisen kaunottaren:D

• uygudh

Ilonpilaaja

• olen sun jos tahdot

no etkö ole muka koskaan nähnyt? ;)

• :))):ppp

Reiteni ovat paksut,per-seeni hyllyvä,mahani makkaralla ja tissit roikkuvat polvissa ja sinä olet nähnyt meitä LIIKAA VAI??

• too much

Ripsarit ja rajaukset vedenkestäviä, mutta kyllä ne oikeilla aineilla lähtevät;)
      Voisit samalla pestä selkänikin.. Haaveilen jo yhteisistä suihkuhetkistä..;)

"Liikka samanlaisia reisiä", siis tarkoitatko liikaa samanlaisia reisiä? Mitähän se taas tarkoittaa? Miksi kirjoittaa tänne jos ei pääse tuon lähemmäksi sitä, mitä tarkoittaa sanoa. Omituista höpötystä.

• on nolottanut!

Hän on ainakin nähnyt meikän luomuna, tukka sekaisin ja rönttävaatteissa sekä myös laitettuna vuosien varrella :D

• too much

Mutta eikös se ole hyvä vain jos on nähnyt niin laitettuna kuin rönttävaatteissa ja tukka sekaisin ja silti kelpaa, niin eikös se ole hyvä juttu vain;) ?

Minäkin olen nähnyt hänet tukka sekaisin ja silti mielestäii aivan namupala ihan niin tukka sekaisin kuin tukka laitettunakin;) Slurps. Kelpaisi ihan kummin päin vaan tai vaikkapa ihan juuri suihkusta tulleena ja hiukset märkänä;)

• on nolottanut!

Joo, aikansa kutakin, että jaksoi olla kinnostunut niinkin pitkään :) Olisiko tietynlainen aitous vetänyt puoleensa? Omasta puolestani en voinut tutustua häneen, kun en ollut vapaa - joten ei siinä lopulta mitään hyvää ollut.

• olisko minulle..

Anteeksi mutta se ei ole ripsaria ,.vaan minun tekoripset,ne ovat kiinnitettynä aitoihin ripsien väliin ,olisiko noin kymmenkunta ripsii. en tarvitse meikkiä arkisin ,olen aina yhtäluonnollinen ;) Ei irtoo kovemassakaan pesussa.

Muuten olen luonnollinen ja osaan olla ilman rihman kiertämää ,en häpee omaa vartaloani ,se on parasta mitä minusta löytyy :DD

• No tässähän sitä ollaan ihan luonnontilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe