Miltä mahdat

...olet mun

näyttää ilman ripsaria, sun muuta ehostusta, suihkun raikkaalta.
Liikka samanlaisia reisiä, samanlaisia hiuksia, liikaa kun etsii, tulee turta.

Ei sillä väliä..

Oletko?

17

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnollinen kauneus

Monikohan nainen uskaltaa näyttää itsensä ihan naturellina,ainakaan nuorista naisista ei kauhean moni.Aikamoiset pakkelit aina naamalla.

• kokemus sekin

Kerran näin naapurin eukon ilman pakkelia,niin en edes ensin meinannu tunnistaa,kun tottunut aina näkemään sen ehostuksissa.Niin tottakai se näytti aika rumalta,kun tottunut aina silmissä näkemään sen pakkeleissa.

• t5

No suurin osa naisista, jotka on aina nähnyt ehostettuina, näyttävät aika erilaisilta ilman. Kuka valjummalta, kuka suoraan sanottuna... öh, antaa olla.

• the best
        t5 kirjoitti:

No suurin osa naisista, jotka on aina nähnyt ehostettuina, näyttävät aika erilaisilta ilman. Kuka valjummalta, kuka suoraan sanottuna... öh, antaa olla.

No, jos ei naama miellytä, niin eihän kenenkään ole pakko katsoa. So simply.

• Naturellina namu

Moni taas käyttää aivan liikaa ehosteita tehosteina. Meinaan vähempi ois paree elikkä kauniimpaa.

• too much

Olen sun..jos haluat. Tule kanssani suihkuun ja saunaan, niin näet ilman meikkiä;)

• sika säkissä

Minä näytän ilman meikkiä hyvältä ja jo pelkkä ripsiväri tekee minusta todellisen kaunottaren:D

• uygudh

Ilonpilaaja

• olen sun jos tahdot

no etkö ole muka koskaan nähnyt? ;)

• :))):ppp

Reiteni ovat paksut,per-seeni hyllyvä,mahani makkaralla ja tissit roikkuvat polvissa ja sinä olet nähnyt meitä LIIKAA VAI??

• too much

Ripsarit ja rajaukset vedenkestäviä, mutta kyllä ne oikeilla aineilla lähtevät;)
      Voisit samalla pestä selkänikin.. Haaveilen jo yhteisistä suihkuhetkistä..;)

"Liikka samanlaisia reisiä", siis tarkoitatko liikaa samanlaisia reisiä? Mitähän se taas tarkoittaa? Miksi kirjoittaa tänne jos ei pääse tuon lähemmäksi sitä, mitä tarkoittaa sanoa. Omituista höpötystä.

• on nolottanut!

Hän on ainakin nähnyt meikän luomuna, tukka sekaisin ja rönttävaatteissa sekä myös laitettuna vuosien varrella :D

• too much

Mutta eikös se ole hyvä vain jos on nähnyt niin laitettuna kuin rönttävaatteissa ja tukka sekaisin ja silti kelpaa, niin eikös se ole hyvä juttu vain;) ?

Minäkin olen nähnyt hänet tukka sekaisin ja silti mielestäii aivan namupala ihan niin tukka sekaisin kuin tukka laitettunakin;) Slurps. Kelpaisi ihan kummin päin vaan tai vaikkapa ihan juuri suihkusta tulleena ja hiukset märkänä;)

• on nolottanut!

Joo, aikansa kutakin, että jaksoi olla kinnostunut niinkin pitkään :) Olisiko tietynlainen aitous vetänyt puoleensa? Omasta puolestani en voinut tutustua häneen, kun en ollut vapaa - joten ei siinä lopulta mitään hyvää ollut.

• olisko minulle..

Anteeksi mutta se ei ole ripsaria ,.vaan minun tekoripset,ne ovat kiinnitettynä aitoihin ripsien väliin ,olisiko noin kymmenkunta ripsii. en tarvitse meikkiä arkisin ,olen aina yhtäluonnollinen ;) Ei irtoo kovemassakaan pesussa.

Muuten olen luonnollinen ja osaan olla ilman rihman kiertämää ,en häpee omaa vartaloani ,se on parasta mitä minusta löytyy :DD

• No tässähän sitä ollaan ihan luonnontilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      360
      6531
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3856
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      21
      1405
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      12
      1147
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1051
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      162
      928
    7. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      920
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      17
      869
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe