Mite muijia käsitellä>?

juoppokaljamanajhsd

olen muijien kanssa ketkä haluaisivat vähän enemmän ja perseenpuristeluita ja kivoja kosketteluja,... miten lähestyn ja teen niitä , onko määrrällä rajaax?xd

11

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skills to get woman

ole huomaavainen ja teet muka vahingossa niitä ja jos he tykkäävät nii kaveri mielellä vaikka lässäyttelet niitä perseelle ;)

• limsworth

Kärpäslätkä kelpaa hyvin lässäyyttelyyn, sähköisellä mallilla saat kivan lisän.

• kitossssssssss.

Kiitos kaikille jotka vastaavat! Ei ole pakko kaikkiin kysymyksiin vastata jos et halua.

• asdfbnggfbfg2

Itsekkin olen sellainen että tykkään kun pojat läiskivät perseelle ym. Ihaninta oli kun nykynen poikaystäväni tuli istumaan viereeni, laittoi kätensä perseelleni ja jutteli kaikkea mukavaa > eli vaikka mäkin vaikutan sellaselta että ei kiinnosta jutella rauhassa yhtään, toi oli tosi mukava tapaus ja jäi mieleen :---)

• 6456456

^onko ihan oikeasti pakko? se tyttö joka oikeasti tykkää tuollaisesta.... sellaista tuskin on olemassa. vitun hinttari tapa itsesi kun levität tuollaista paskaa täällä.

• Girly girl

No siis.. Kyl mä ny eka sanoisin että PUHELE eka, ja sitte jos vaikuttaa siltä että tyttöki on kiinnostunu nii sitte vaikka vaivihkaa koskettele eka kättä ja etene siitä sitte jos ei vastaansanomisia kuulu :D Ja se pitää sanoo että katsekontaksi o ihan todella tärkee. Pitkiä katseita ja sitte siitä koskettelua nii minä olisin ainaki tyytyväine! lol ::D

Joku sano että tekisit "vahingossa" niitä kosketteluja tms... Itse sanoisin että sellane o melko turhaa. Rohkeesti vaan iholle (muttei liikaa), nii muija saa ihan selkeen kuvan että mitä oikein haluat :D

Ja sit tietty et mitä enemmän tarjoot muijalle juotavaa nii sitä helpommaks homma muuttuu lol

• afbbbfdbf

Ota ensin tukeva asento jaloillasi, sitten nosta muija ilmaan 45 asteen kulmassa käyttäen molempia ojentajia. Siirrä jalkojasi lähemmäs toisiaan ja ala hitaasti pyörimään kuvitellun akselin ympäri. Pyörimisnopeutesi kiihtyessä alkaa muija nousemaan korkeammalle keskipakoisvoiman ansiosta. Rotaatiovoiman kaavan 1/2*(kulmanopeus)*(inertia)=E avulla voidaan todeta että voimasi riittävät todennäköisesti heittämään muijan riittävän pitkälle.

Näin käsittelet muijaa

• testeret45

Hitto kun repesin! :DDDD

• mmimim

Kuolin :D

• joo..tota:D

wtf??? :DD

• 8)

XP kuolema....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      134
      5432
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3892
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2067
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1833
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      25
      1739
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1660
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      51
      1621
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      30
      1574
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      40