Ei pääse enää jatkuvasti ikävöijät (varmaankin monikossa) tekemään pilasoittoja salaisesta numerosta.
No nyt on kännynumero laitettu salaiseksi
12
229
Vastaukset
- Ihihihihihi =)
Kyllä pääsee jos on töissä puhelinlaitoksella ;)
- Ei mitään
salaisia numeroita. Mä ainakin soittaisin eräälle ihanalle heti, jos olis vaan numero. Haluaisin kuulla sen äänen.
- olen tiputtanut jo
Sitähän minä meinasinki,että sinulle tulee päivittäin niitä puheluita,koska olet niin suosittu,että tipautan sinut laskuista pois
- kunhan kyselen
mutta entäs jos olet hänelle se ykkönen ja ainut kenet hän tahtoisi?
- *T*
Mulla oli hetken salainen numero, mulle voi soittaa jos on asiaa ;)
olis kieltämättä kiva kuulla erään ääni - -M-
Mulla oli hetken salainen numero, mutta nyt se on taas ihan julkinen, numero ja osoite löytyy googlettamalla tai esim. Enirosta. (olen myös Facebookissa, voi pyytää kaveriksi jos uskaltaa ja haluaa)
Kaipaisin erään ääntä, voi kun hän soittaisi minulle, ikävöin häntä niin..;) Ja niin, voisi puhuakin siihen puhelimeen jotain, sillä kyllä hänen kanssaan haluaisin myös jutella. Ihan rohkeasti hän voisi jutella kanssani, ihan vain mistä vaan, onhan hän suloisen rohkea ja huumorintajuinen ihminen;)
Hänelle en voi soittaa, kun en edes tiedä sukunimeä ja etunimenkin kuulin vissiin puolivahingossa tai "vahingossa" kun hänen kolleegansa kutsui häntä sillä nimellä..
Alkaa jo aikamoinen ikävä tulemaan, kun ei olla nähty, nyyh. - teeeeeeeeeeeeee
Arvaa mitä muuta kandee tehä ! Katsoppas laittaa se osoite myös salaiseks. Siis soittamalla maistraattiin. Ettei käy niin et se joku soittaa maistraattiin ja kysyy sieltä osoite ja puh nro tietoja, sieltä saa salaisenkii numeron jos ei ole tietojaan salaiseksi ilmoittanut sinne :))). Jos se on kyllin fiksu älyymään asjan.
- jatka vaan :-D
Heiiiiiii.... ootsä se ASJA -tyyppi ??? ;-)
Oonkin monesti miettiny et kirjotatko tarkotuksella ASIAN ASJANA ???
No on se ainakin ihan persoonallista, niinkuin monet aloitukseskin ;-)
- etteivaan
Ilman muuta salaiseksi...!!
- Soittaisin mutta..
Salainen sillä eräälläkin on nykyisin. Höh. Enkä muista enää ulkoa :(
Seiskaa ja kakkosta siinä oli lopussa. - kuka on pila
soittoja soittanu en mä ainaskaan.
Mitäpä tuumisit jos pokkana pirauttaisin?
Kjeh kjeh oisit seko etkä sais sanaa suusta, siinä sit aikani yksikseni
jutustelisin ja lopulta luovuttaisin. - ei hullujakiitos
pakko kun maailma on täynnä hulluja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras951501Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva200948- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60693