Mun sylissä:) Tuu jo.
Vapaa paikka
17
178
Vastaukset
- Karvainen mies
Tulen tulen!
- tulen varmasti
heti kun pyydät :)
- harpon täältä
Lähdin lampsimaan sinnepäin,älä sit säikähdä :)
- semikarvainen mies
Tulen..taitaa tulla kuuma sun sylissä..
- ehkä tulenkin
Onko kyse pienestä,vai isosta sylistä??
- nice person
Minulla pitkät raajat ja kyllä ne miehen ympärille mahtuu ihan kivasti :)
- Karvainen mies
nice person kirjoitti:
Minulla pitkät raajat ja kyllä ne miehen ympärille mahtuu ihan kivasti :)
Kuinka monta meitä nyt sitten tulee yhteensä?
- ,
nice person kirjoitti:
Minulla pitkät raajat ja kyllä ne miehen ympärille mahtuu ihan kivasti :)
Saisit tassii mulle kunnon sylitanssin ja tietysti kova piipussa
- Ticket 4 2 ?
Wery nice u and me too. Are u at home or ...in the woods...or on the fields. Hug me tenderly.
- nice person
No jos vaikka yksi kerrallaan..:) jos noin tunkua on..:)
- Jos et jaksa
niitä kaikkia niin työnnä yks tänne.
- Karvainen mies
Jos et jaksa kirjoitti:
niitä kaikkia niin työnnä yks tänne.
Kelpaisiko lempeä ja sopivan karvainen mies rapsuttamaan hiuksiasi?
- sinkkumiespks
Ketä miestä sä odotat syliisi ?
Kerro ihmeessä tunnisteita itsestäsi ja miehestä.
Muutenhan sä vaan leikit. - nice person too
Jos pyydät henk. koht. niin tavataan lauantaina...
- Hei
teepäs Lyytille tilaa näkyy olevan tungosta.
Yks tällainen loistoyksilö ja muita et muistakkaan. - Secret
Mutta eikö sinua alkaisi pelottaa? ;) Ajattele, alaston vartaloni kehoasi vasten . . .
- Secret
Ja kun rintani painautuisivat kehoasi vasten . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463