Riivatun takatalvi...

issu56

se sitte tuli taas viimeyön aikana.
Eilen illalla satoi ihan silkkaa vettä ja aamulla kun herättiin oli maa valkoinen.
Lunta oli tullut ihan kiitettävä määrä ja aamupäivän aikana sitä tuli vielä lisää...ihan sakeena.

Mutta kun pilvet iltapäivän aikaan hajos ja aurinko pääsi paistamaan, niin luojan kiitos ne lumet suli likimain tykkänään pois...tosin jättäen meidän pihaan taas ihan kivat lätäköt.

Tässä nyt kuitenkin taas muutama kuva tältä päivältä:

http://www.youtube.com/watch?v=LEjX1FM2Ap4&feature=youtu.be

13

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitidii

      hankala ajo keli oli meilläkin

      • issu56

        Pääteillä täällä oli kyllä ihan ok ajella, mutta pikkutiet olikin jo ihan jotain muuta.


    • hän on taasen

      iltikses;Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.nauruuttava murmeli hää on.

      • issu56

        No joo...ainahan hän päivystää...


    • Jumankekka ;D

      Olisitpa nähnyt meidän rekkua kun kuuli ton kappaleen joka soi taustalla. Sattui vielä olemaan parvekkeella kun kuuli. Melkoinen serenaadi. On pientä "laulajan" vikaa tossa meän koirassa. Mikä ja kenen kappale se oli?

      Loistoyllätys, kiitti sulle ;D

      Koitin saada sen filmille uusintayrityksellä, mutta ei onnistu. On allerginen kameralle, meni toiseen huoneeseen ja laulaa nyt siellä.

      • issu56

        Heh, no olisipas ollut hauska nähdä se jodlaus, mutta niinhän se menee, että se kukkokaan käskien laula :).


      • Pukeli.

        Ai, että loistoyllätys ? Toivottavasti et jatkossa ala kiusaamaan koiraasi tuolla ocarinan soittelulla. Koira hermostui ja siksi ulisi ja vinkui, luuli, että jossakin on hätä.

        En voi käsittää, että nykyään on vielä noin paljon mustaa tietämättömyyttä eläinten sielunelämästä.


      • Heh!
        Pukeli. kirjoitti:

        Ai, että loistoyllätys ? Toivottavasti et jatkossa ala kiusaamaan koiraasi tuolla ocarinan soittelulla. Koira hermostui ja siksi ulisi ja vinkui, luuli, että jossakin on hätä.

        En voi käsittää, että nykyään on vielä noin paljon mustaa tietämättömyyttä eläinten sielunelämästä.

        "Koira hermostui ja siksi ulisi ja vinkui, luuli, että jossakin on hätä."

        Tällä putelilla taitaa olla melkoinen asiantuntemus koirista? ;))))) Kun koira selvästi yrittää mukailla nuottia ja ajoittain pääseekin siihen niin hyvin kuin koira voi päästä. Ja sitten kunnei pääse tai jaksa enempää, niin alkaa haukku pelkästä harmista. Että voi tosiaan tietämättömyyden määrää.


      • InYourDreams7569
        Heh! kirjoitti:

        "Koira hermostui ja siksi ulisi ja vinkui, luuli, että jossakin on hätä."

        Tällä putelilla taitaa olla melkoinen asiantuntemus koirista? ;))))) Kun koira selvästi yrittää mukailla nuottia ja ajoittain pääseekin siihen niin hyvin kuin koira voi päästä. Ja sitten kunnei pääse tai jaksa enempää, niin alkaa haukku pelkästä harmista. Että voi tosiaan tietämättömyyden määrää.

        Yritti mukailla nuottia...????? NO hoh! Sunhan pitää varmaan viedä se laulutunneille sitten!! Jos sen koira-paran ulina on mätsänny hetkellisesti nuottien kanssa, eiköhän tuo ole ollut silkkaa sattumaa urpo.


      • SoWhat9576
        InYourDreams7569 kirjoitti:

        Yritti mukailla nuottia...????? NO hoh! Sunhan pitää varmaan viedä se laulutunneille sitten!! Jos sen koira-paran ulina on mätsänny hetkellisesti nuottien kanssa, eiköhän tuo ole ollut silkkaa sattumaa urpo.

        "Jos sen koira-paran ulina on mätsänny hetkellisesti nuottien kanssa, eiköhän tuo ole ollut silkkaa sattumaa urpo"

        Ja kumpikos meistä on tuon kanssa elämänsä viettänyt, paavo?


      • No jaa

        Joillekin on ehkä se normaalia, mutta tämä nyt ei haistanut narttua parvekkeella(eikä muutenkaan esitä serenadia niille), vaan kuuli musiikkia joka vetosi hänen "makuunsa". Ei laula kaikkea mikä soi, vaan hyvin valikoivasti, pääasiassa klassista ja tiettyjä naislaulajia ja joitakin tv-sarjojen tunnuksia.

        Ja jäätelöauton melodia ei saa tuossa mitään tuntemuksia aikaan, siksi ei myöskään ulvo sen kuullessaan.

        Eli jätän sen kasvamisen aikuiseksi vaan sinulle =)


    • 0,23 kohdalla on kuva jossa on paljon saman tyylinen tunnelma kuin pienessä sadan vuoden takaisessa akvarellissa minkä sain muutama viikko takaperin.

      Aivan karmee sää tänään, hirveä tuuli ja satoi semmosia nokkosperhosen kokoisia lumihiutaleita. Nyt taas on miinuksella.
      Olis jo aika päästä näistä talvisista keleistä.

      • issu56

        Aivan täysin erilainen keli on ollut tänään ja niitä nokkosperhosiakin jo lenteli tuossa takapihalla pari. Kunpa nyt pysyisivät tällaisina kelit, eikä enää yhtäkään lumisadetta tulii, niin pääsisi vihdoin kukkapenkkien renssaamiseen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe