enää viime aikoina. Suhteellisen paljon hävettänyt tässä ne omat yritykset, niin ei tässä ole hirveästi syytä ollut nettipalstoilla päivystää... Jos sinä kuitenkin yhä odotat minulta jotain, niin täälläkö se selviää??
En ole tätä "palvelua"
24
365
Vastaukset
- Käyttää mitä käyttää
Täällä.
- Ei selviä
en luota näihin, enkä luekaan kaikkia.
- Viim.ed.
Ei selviä kirjoitti:
en luota näihin, enkä luekaan kaikkia.
Ehkä minä odotan jotain Itseltäni. En sinulta enää.
- Secret
Tekisitkö palveluksen minulle? Jos tulisin sinne niin tekisitkö minulle
kokovartalohieronnan? Olisin todella sen tarpeessa . . . Hieman
öjyä aluksi sivelisit . . . - ....
ROOPE EI OO TOOPE 9818.4.2012 10:46 1 SULJE
My am pkvbet wnana banana!!! Hey my am roop3 best bridere ever.´4´ TOMA K= `00000k0 Käykää kattoo www.1227.com tai muute ofaan teida gff34 muute mun rsn on roop3 ja oon hyvä brideir ja ofaan sut ja gff ja 347 ja omg ox99 - Secret
Erotiikasta ei kannata seota . . . siitä kannattaa nauttia. Etenkin tosielämässä . . . kaksin . . .
- Secret
http://www.youtube.com/watch?v=y1iX4v40u_8
Tämä nyt sopii mielialaani . . . - Secret
Etkö koskaan haluaisi heittää järkeä menemään ja tulla vain lähelleni ja riisua ja pidellä minua ja rakastella kanssani?
- Haluaisin kyllä
mutta en tiedä kuka olet.
- Secret
Haluaisin kyllä kirjoitti:
mutta en tiedä kuka olet.
Minut olet kyllä tuntenut . . .
- saitko
Secret kirjoitti:
viime yönä?
- Mistä sinä voit
Secret kirjoitti:
tietää täällä, kuka minä olen?
- Secret
saitko kirjoitti:
viime yönä?
En rakastellut viime yönä . . .
En vaikka eroottisella päällä olinkin, ja tänään vieläkin eroottisemmalla . . . - olen huomannut
Secret kirjoitti:
En rakastellut viime yönä . . .
En vaikka eroottisella päällä olinkin, ja tänään vieläkin eroottisemmalla . . .sinusta ihan pursuaa tuota erotiikkaa, olet sillä päällä ;)
- Secret
olen huomannut kirjoitti:
sinusta ihan pursuaa tuota erotiikkaa, olet sillä päällä ;)
Kyllä, en tiedä miksi yleensäkin olen niin eroottinen. Koen monet pienetkin asiat eroottisena . . .
Minun on kyllä tästä pian mentävä koskettelemaan itseäni, en kestä nyt pelkkiä
ajatuksia vaan kaipaan kosketusta . . . vaikka sitten omaani :D Mutta nautin siitä-
kin hyvin paljon . . . - niin me kaikki
Secret kirjoitti:
Kyllä, en tiedä miksi yleensäkin olen niin eroottinen. Koen monet pienetkin asiat eroottisena . . .
Minun on kyllä tästä pian mentävä koskettelemaan itseäni, en kestä nyt pelkkiä
ajatuksia vaan kaipaan kosketusta . . . vaikka sitten omaani :D Mutta nautin siitä-
kin hyvin paljon . . .onko mitään apuvälineitä "ikävän" poistoon
- Secret
niin me kaikki kirjoitti:
onko mitään apuvälineitä "ikävän" poistoon
Rakastelu kaipaamasi ihmisen kanssa
- yhä toiveikas
Viesti fb:n kautta, niin selvitellään itsemme kaffelle :)
- Secret
Miksi pyydät toisen laittamaan sinulle viestiä, jos et itse yhtä olematonta kaveripyyntöä saa aikaiseksi?
- yhä toiveikas
Secret kirjoitti:
Miksi pyydät toisen laittamaan sinulle viestiä, jos et itse yhtä olematonta kaveripyyntöä saa aikaiseksi?
Mitä se sulle kuuluu?
- Secret
yhä toiveikas kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Sitä, että älä odota toiselta viestiä tai mitään, jos et itse laita edes kaveripyyntöä.
- Kerro jo!
Täällä samaa vikaa.. Maltoin olla melkein vuoden pois, mutta jokin sai palaamaan tänne -Se, että en saa häntä mielestäni sekä oman nimeni näkeminen täällä.
- Kerro itse jo
mikä on sun nimi ?
- Kerro jo!
Kerro itse jo kirjoitti:
mikä on sun nimi ?
En kerro, mutta arvatahan saa aina..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108