Hei,
olen uusi palstalla enkä ymmärrä mitään puhetta täällä. Tarvitseeko olla sanakirja että saa selvää mitä täällä kirjoitellaan. Oikeastaan ainoa selväjärkinen kenen kirjoituksia täällä luin on tämä Paua Vellinen, joka kirjoittaa hyvin ja on varmaan palstan fiksuimpia hahmoja (en usko että hänen oikea nimensä on Paua Vellinen)
Uusi palstalla
12
133
Vastaukset
- Luki.
Olehan nyt hiljaa ja samalla tutustu niten palsta toimii ja miten täällä puhutaan niin opit. Olen ollut pitkään täällä ollut ja samat muulit huutelee typeryyksiään mutta minä olen sanpnut että pahat ajat tulossa ja romahdus on ovella eu ja asuntojen hinnat.
Opit kyllä tavoille nopsaan vaikka ok-muulit täällä typeryyksiään ja ikuista kuplaa yrittävät selitellä muuta ei mene läpi! Pahat ajat tulossa syksyksi sillä kauppa on ihan seis eikä hyvältä näytä. Tätä olen vuosia sanonut eli kuuntele minua ennen kuin alat enemmän kirjoittamaan palstalla.
Ystävällisin terveisin täältä havujen maasta,
Luki.- Lucky-Luke
Sanakirjaa tarvitaan:
muuli?
tuhnu?
rommaus?
asunto tsunami?
kupla?
kysyn lisää myöhemmin - Luki.
Lucky-Luke kirjoitti:
Sanakirjaa tarvitaan:
muuli?
tuhnu?
rommaus?
asunto tsunami?
kupla?
kysyn lisää myöhemminSelitän kerran kun ei tunnu muulin pää homeläävässä toimivan kerran selitän.
Muuli on hikipäässä kuplatalon ostanut kuplan ja tappiin viritetty on ja tulevaisuus synkkä köyden jatkona tai perhusurma sanokaa minun sanoneen. Tuhnu on asioita vuokralla tarkasteleva ja moni on businessvuokralainen joka tekee varman tuoton pörssissä ja sijoituksissa kunnes kupla puhkeaa ja sitten tehdään tili asunnoilla kun pää märkänä ostaneet muulit pakkomyy asuntonsa. Etkö romahdustakaan tiedä outo muuli ei ole nähnyt 90 lukua ja lamaa niin et tiedä. Romahdus tulee syksyllä olen sen kertonut jo monta vuotta sitten mutta kovapäämuulit ei usko. Asuntotsunami ei ole suomessa tai jos on niin näyttäkää linkki. Linkkiä kysyin jo monta kertaa muttei tullut. Tsunami oli tallinnassa muttei suomessa tsunami on erittäin nopea nousu ja sitä ei kuplassa tule ei kuplassa siis ollaan ja kohta pää märkänä ostaneille muuleilla pahat ajat sanokaa minun sanoneen.
Havujen maasta,
Luki. - Naulan kantaan
Luki. kirjoitti:
Selitän kerran kun ei tunnu muulin pää homeläävässä toimivan kerran selitän.
Muuli on hikipäässä kuplatalon ostanut kuplan ja tappiin viritetty on ja tulevaisuus synkkä köyden jatkona tai perhusurma sanokaa minun sanoneen. Tuhnu on asioita vuokralla tarkasteleva ja moni on businessvuokralainen joka tekee varman tuoton pörssissä ja sijoituksissa kunnes kupla puhkeaa ja sitten tehdään tili asunnoilla kun pää märkänä ostaneet muulit pakkomyy asuntonsa. Etkö romahdustakaan tiedä outo muuli ei ole nähnyt 90 lukua ja lamaa niin et tiedä. Romahdus tulee syksyllä olen sen kertonut jo monta vuotta sitten mutta kovapäämuulit ei usko. Asuntotsunami ei ole suomessa tai jos on niin näyttäkää linkki. Linkkiä kysyin jo monta kertaa muttei tullut. Tsunami oli tallinnassa muttei suomessa tsunami on erittäin nopea nousu ja sitä ei kuplassa tule ei kuplassa siis ollaan ja kohta pää märkänä ostaneille muuleilla pahat ajat sanokaa minun sanoneen.
Havujen maasta,
Luki.Juuri näinhän se on, lainaan sinua itseäsi,luki :
Romahdus tulee syksyllä olen sen jo kertonut jo monta vuotta ...
Niinpä niin, tämä on jo kolmas syksy peräkkäin, jolloin lukin mukaan pitäisi tulla rommaus -95%...
Uskokoon kuka haluaa...
Muuliyhdistyksen virallinen arvio rommausvuodesta oli toissa vuonna vuosikokouksessa asetettu 2023. Sitä emme muuta.
Terveisin: Muulit - Lucky-Luke
Luki. kirjoitti:
Selitän kerran kun ei tunnu muulin pää homeläävässä toimivan kerran selitän.
Havujen maasta,
Luki.Onks' se jotain savon murretta? Romahdus? rommaus tulee - tai suattaapi olla tulemattannii.
Kandee ottaa huomioon, että suurin osa suomalaisista ei yritä tehdä tiliä eikä hikipäässä pakolla ylipäänsä yritä. Ne on ostaneet asunnon itselleen jossa ne yrittää elellä. Kun perhe kasvaa niin sitten kattellaan isompaa asuntoa ja sitten kun skidit on lähteneet omille teilleen ostelemaan omia luukkujaan, niin sitten on taas aika tsekkailla pienempää asuntoa. Se ei ole mitään peliä, vaan normaalia elämiseen liittyvää toimintaa.
- Luki.
Ihan hyvä imitaattori,kirjoitukset eivät olleet oikean Lukin väsäämiä,joten tässä on se oikea Luki.
Ja terve tuloa palstalle hinta tarkka,jo pelkkä nimi kertoo oikeasta asenteesta.
Eli tarkkoja ollaan,eikä makseta tyhjästä mielellään mistää.
Hyvä näin,palsta tarvitseekin uutta verta,Kysymys nyt heti ensi hätään?kumapaan leiriin aiot kannattaa,näitä on kaksi.
ensimmäinen on velattomana olevat tuhnut jotka ei halua maksaa kuplaa eli joutua hintakusetetuksi.
toisena muulit ikivelkaiset, jotka maksavat mitä vaan nostaen samalla asuntojen hintatasoa kokosuomessa, huutaen tarjouksia jonon perältä jopa näkemättä asuntoa jolloin syntyy hinta kupla.
Heitä nimitetään myös märkäpäiksi,limapäiksi ja ajoissa ostaneiksi.
He seuraavat kiinteistövälittäjiä ja ovat valmiita esim:kiinteistömaailman taljouskaupan kohteita huutamaan kilpaa hintaa eli kuka saa maksaa eniten.
Joten jos meinaat palstalla olla joudut luokittelemaan itsesi mulliksi Tai tuhnuksi,tai he itse nimittävät ajan oloon uuden tulokkaan näkemyksiensä mukaan.
Joten valinta on joka vaikea tai helppo,Luki kuuluu oikeamielisiin velattomiin ja kannustaa kaikkia tällä hetkellä pidättäytymään asuntokaupan suhteen.
Vedoten euroopan taloudelliseen taantumaan siis syvään taantumaan,muulit taas kannustaa ikivelkaan näkemättä mitään ongelmia yhtään missään.
Siinäpä ne lyhykäisyydessään on.toki tietoa saat enemmän kun olet aktiivinen palstalla,itse olen ollut 2.5-3 vuotta ja välillä olin poissa useita kuukausia.
Joten terve tuloa olet uusi muuli tai tuhnu.t Luki.- 77888899995555555555
Lopultakin aika yksinkertainen kuvio tämä.
Jos kaikki ihmiset uskoisivat deflaatioon, niin olisi sillä valtava merkitys ihmisten ostokäyttäytymiseen. Ei juuri mikään tahtoisi mennä kaupaksi. Vain pakon edessä ihmiset ostaisivat aivan välttämättömän ruokansa ja asumisensa.
Ihmiset ovat kuitenkin tottuneet elämään sen kanssa että inflaatio nostaa hintoja lähes aina, ja niin että nämä deflaatiokaudet jos vaikka niitä tulisikin jäävät lyhytkestoisiksi.
Ihmiset ovat myös tottuneet siihen, että heidän numeraaliset tulonsa kasvavat vähintäänkin inflaation verran. Ja näin se meneekin varsinkin hyvissä asemissa tavarantuotannossa olevien osalta, joskin varsinkin nousukaudella inflaation kiihtyessä heikossa asemassa tavarantuotannon suhteen olevien tulot jäävät selvästikkin jälkeen inflaatiosta.
Huomaa että itsemurhiakin tehdään enemmän nousukaudella kuin mitä laskusuhdanteessa, mikä on ihan linjassa tuon edellisen kanssa.
- OK-meisteri
Sanakirjatietoa
X.O
Kurlaus
WEBER
NUNNIS
TALBOT -83
KASSLER
VOUTI
Näillä pääsee jo pitkälle palstalla.- MULEKAS
IKI
LUONNONKIVIMUURAUS
HÄSTENS
AUDI A4
SUOMEN PYSTYKORVA
ROTUKISSA
REISKA
MEHMED
ABDULLAH
POSTILUUKKU
ÄÄNENERISTYSVAATIMUS
SUFNU
TYFFELI
LÄSKI ISÄNTÄ
VUOKRAKUITTI
VESSAPAPERI TOLLUKKA
SIWA
EILAN KIEVARI
- muutamaunohtui
Wannabe porvari
Citymaasturi
Homeläävä
Peltokämppä
Metsämaja - morjens moi!
Ketjun aloittaja kuuluu palstan vanhimpaan kaartiin. Kaartinkaupunkiin ei kyllä koskaan ole päässyt, eikä muutenkaan paremman elämän makuun, kuten vaikkapa Aurinkolahteen. No mutta kai se siellä Kalliossa asuntoloiden ja cay-baarien keskellä elo sujuu kaltaistensa keskellä paremmin?
sommoro! - 1+1=
Hyvä havainto, kavoi oman ketjunsa vuosien takaa esiin, tämän Paua Vellisen, eli tämä "uusi" palstalla on vanha tuttu Hilda-Rane kalliosta, tyyppi on helppo tunnistaa, aina samat kummalliset puheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021