Haaveilua

.

Kunpa
lopettaisit
nettileikit
roikkumisen
roikottamisen
niin
voisin
ehkä
vähän
luottaa
sinuun

7

188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikon vinkki

Pieni vinkki, jos hänellä ei ole mitään muuta keinoa ottaa sinuun yhteyttä kuin netti. Eihän täällä mitenkään voi olla aina ihan tosissaankaan ;-)

• ..

kunpa
      sinä
      lopettaisit
      tämän
      saman
      päivittäisen
      paskan
      jauhamisen

• Minulle ei

sanella ohjeita nettipalstalla.

• selvä

aha, älä nyt vedä herneitä nenääsi!

• @@@@@ (m)

Olen täällä ikävöimässä, purkamassa tuntemuksia, mitkä heittelee ja kaartelee, mutta pysyy visusti ja pitää lujassa otteessa.
      Olen täällä ikävästä ihollesi,tunteistani sinuun. Mistään muusta syystä en ole, en tahallani roikota, en tahallani halua tehdä mitään mikä satuttaa, koska tässä on satutettu jo puolin ja toisin. Enkä halua sellaista.
      Olen hyvä ihminen ja haluan hyvän viereeni, se voisit olla sinä. Vaikka en ap ta voi tunnistaa.
      Mä haluan että me selvitetään asiat ja jos onni suo, saataisi toisemme, elettäisi elämämme loppuun asti onnellisesti, toisiamme kunnioittaen, rakkautta vaalien, hemmotellen, yhdessä. Kriisejä saattaa tulla ja mennä pienempiä ja suurempia, mutta jos me tästä saadaan vielä rakennettua yhteinen tulevaisuuden tähtitorni, on sillä vankka ja luja perusta.

• Love hurts

Mä olisin joskus antanut mitä vain noista sanoista. Valitettavasti kuten jo usein aiemmin en usko että nämä olivat minulle. Hm. Voiko olla etten usko että kaikki viestit tällä palstalla ovat minulle. Pieni hitunen tervettä järkeä jäljellä? Mä olen kyllä rakastettava, kiltti ja uskollinen. Pirullinen, ivallinen ja kylmä myös kun niikseen tulee. Mutta hei. Uskon silti että löydän jonkun joka arvostaa minua sellaisena kuin olen. Eksäni sanoi, että siihen saattaa tosin mennä aikaa....

• ele

LÄHDIN JO!
      AJAT SITTEN!
      LÄHDE SINÄKIN!
      KOHTAA MINUT!
      ET OSAA EDES SOITTAA!
      PYÖRIT VAAN ITSESSÄSI!
      HERÄÄ!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe