Usko ei saa liikaa hallita ihmistä sillä muuten hänestä tulee omissa ympyröissään kiertäjä ja elämän tarkoitus jää toteutumatta.
Jumala on ankarampi sellaista kohtaan, joka koettaa kyllä olla hyvä uskovainen mutta hän ei ole hyvä ihminen ja toteuta Jumalan tahtoa. Jokainen kulkee kilvoituksen tien ja se tie kuljetuksi vain elämän kautta. Ihmisen on kuljettava määrätyt kokemukset läpi ennenkuin on valmis taas seuraavalle luokalle eli ottamaan vastaan vielä vaativampia kokemuksia ja tehtäviä tulevissa elämissään.
Ei ole mitään automaattia, jonka mukaan vain uskovainen pelastuu. Jokaisen on noudatettava Jumalan lukusuunnitelmaa eli noudatettava käskyjä, jotka Jumala on meille antanut ohjeeksi elämässämme.
JUMALA ON OMANTUNNON TOINEN NIMITYS
27
174
Vastaukset
- valitettavasti
Olet täysin hakoteillä
- Valkopukuinen nainen
Näin Jumala on minulle puhunut ja kehottanut ilmoittamaan. Sinäkö tiedät asian paremmin, kun väität minun olevan hakoteillä.
Joh.14:26
Mutta Puolustaja Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Joh.15:1-2
Minä olen totinen viinipuu ja minun isäni on viinitarhuri. Jokaisen oksan minussa , joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa , että se kantaisi runsaamman hedelmän. - valkopukuinen nainen
Millä "valitettavasti" perustelee sen, että olen hakoteillä.
- valitettavasti
valkopukuinen nainen kirjoitti:
Millä "valitettavasti" perustelee sen, että olen hakoteillä.
Kun sinä esiinnyt Jumalana se on jo niin hullua, ettei sen kummempia perusteita tarvita.
Onko sinun omatuntosi luonut taivaan ja maan ja kaikki mitä siinä on?
Jos tiedät oikean vastauksen tähän kysymykseen, niin tajuat avauksesi täydellisen hulluuden - Valkopukuinen nainen
valitettavasti kirjoitti:
Kun sinä esiinnyt Jumalana se on jo niin hullua, ettei sen kummempia perusteita tarvita.
Jos tiedät oikean vastauksen tähän kysymykseen, niin tajuat avauksesi täydellisen hulluudenSinulle "valitettaavasti". En ole esiintynyt Jumalana vaan Jumala on puhunut minulle ja kehottanut minua muistuttamaan käskyistä.
Jumala voisi puhua sinullekin, jos vaan antasit hänelle mahdollisuuden. Siinä ei sen suurempaa hulluutta tarvita.
Matteus 24:34
Sentähden, katso minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette ja toisia te ruoskitte ja vainoatte.
Olen antanut itseni Jumalan käyttöön ja omatuntoni kautta Jumala minua puhuttelee. Valinta on minun oli se sitten hulluutta tai ei. - Jumalan käsi
valitettavasti kirjoitti:
Jos tiedät oikean vastauksen tähän kysymykseen, niin tajuat avauksesi täydellisen hulluuden"Valitettavasti", sinäkö tiedät kuka on Jumalan valittu? Jos niin väität, voi SINUA sanoa hulluuden vallassa olevaksi.
Jumala on Hän joka valitsee tehtäviin haluamansa henkilön ja henkilö ei ole kuka tahansa, vaan hän on tehnyt Jumalan tahdon jo useamman elämän ajan. Henkilö on rikkaille köyhä ja köyhille hän on rikas. Uskovaisille hän on uskonnoton ja uskonnottomille hän on Krisuksen tien kulkija.
Jumalan valituksi ei pääse yhden elämän perusteella vaan siihen tarvitaan monen monta kärsimystarinaa ilman Jumalan syyllistämistä vaikeuksistaan. - PELOTTAVA OLET
Valkopukuinen nainen kirjoitti:
Sinulle "valitettaavasti". En ole esiintynyt Jumalana vaan Jumala on puhunut minulle ja kehottanut minua muistuttamaan käskyistä.
Jumala voisi puhua sinullekin, jos vaan antasit hänelle mahdollisuuden. Siinä ei sen suurempaa hulluutta tarvita.
Matteus 24:34
Sentähden, katso minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette ja toisia te ruoskitte ja vainoatte.
Olen antanut itseni Jumalan käyttöön ja omatuntoni kautta Jumala minua puhuttelee. Valinta on minun oli se sitten hulluutta tai ei.Valkopukuinen nainen, oletko ajatellut kuinka sekaisin maailma menisi, jos uskoisi monia kaltaisiasi joille muka Jumala on puhunut.
Sinulla on skitrofenia. Monelle rikoksen tekijalle on muka, jumala sanonut mita tehda?
SINUT TULISI POISTAA VL-SIVULTA !!!!!!!!!!!!!!1 - Valkopukuinen nainen
PELOTTAVA OLET kirjoitti:
Valkopukuinen nainen, oletko ajatellut kuinka sekaisin maailma menisi, jos uskoisi monia kaltaisiasi joille muka Jumala on puhunut.
Sinulla on skitrofenia. Monelle rikoksen tekijalle on muka, jumala sanonut mita tehda?
SINUT TULISI POISTAA VL-SIVULTA !!!!!!!!!!!!!!1Sinulle "pelottava olet" , sinulla on ilmeisesti pelättävää, koska et kestä sitä minkä Jeesus on ilmoittanut tapahtuvan.
Joh. 14:26
Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
Joh. 13:20
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän se ottaa vastaan minut mutta joka ottaa vastaan minut se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.
Onko rikos ilmoittaa Jumalan sanaa? Eikö Jeesuskin saanut kärsiä aikalaisiltaan papeilta juuri saman kuin mitä sanot minusta.
Sinä olisit valmis minut poistamaan täältä, koska et kestä sitä, että jokainen joutuu vastaamaan omista synneistään Jumalalle.
Joh.12:49-50
Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.
Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähdän minkä minä puhun , sen minä puhun niin kuin Isä on minulle sanonut. - Jumalan käsi
Valkopukuinen nainen, oletko ajatellut kuinka sekaisin maailma menisi, jos uskoisi monia kaltaisiasi joille muka Jumala on puhunut.
SINUT TULISI POISTAA VL-SIVULTA !!!!!!!!!!!!!!1Sinulle "pelottava olet" , on huolestuttavaa kuinka paljon sinunlaisiasi on lahkolaistesi joukossa. Jos joku esittää Raamattuun perustuvaa ja Jeesuksen aikoinaan sanomaa ja hänen opetuslastensa kertomaa on hän mielestänne skitsofreenikko.
On aihettakin teidän lasten hyväksikäyttäjien ja naisten alistajien pelätä Jumalan vihaa. Te ette usko, että Jumala on todellakin olemassa. Te elätte omassa kuvitelmamaailmassanne, jossa te olette jumalia ja käskyt eivät koske teitä.
Tiedoksenne Valkopukuinen nainen = enkeli= JUMALAN PALVELIJA - apuopettaja
SINUT TULISI POISTAA VL-SIVULTA !!!!!!!!!!!!!!1Lestadiolisuus ei ole Jumalan tahdon alainen lahko vaan se on heidän saarnamiestensä harhaoppi.
Kyllä aloittaja on aivan oikeassa. Itseään "kristikunnaksi" kutsuvaa massaa hallitsevat uskonnot. Ihmistä hallitsee uskonto, koska hän uskoo sen oppiin ja selityksiin. Silloin ihmistä ei hallitse Jumala vaan uskonto.
- Valkopukuinen nainen
Lestadiolaiset ovat ahdasmielisyydessään Jumalan tahdon vastaisia. Jumala ei ole kieltänyt katsomasta TV:tä eikä kuuntelemasta musiikkia.
Kuten Jeesus sanoi "ei se mikä menee ihmisestä sisään ole paha vaan se mikä ihmisistä tulee ulos, se on paha".
Eli tulee elää käskyjen mukaan ja kunnioittaa elämää. Se "paha" on ihmisen käytös eli miten hän suhtautuu toisiin ihmisiin ja elää elämäänsä. - Jossu
Suurin osa lestadiolaisista on täysin uskontonsa orjia. Saarnamiehet määräävät tahdin jopa seurakuntalaisten yksityiselämässä.
Ei Jumala ole tarkoittanut, että vain lestadiolaiset "täyttävät maan" vaan kyllä heidänkin on ajateltava lapsiaan ja lastensa tulevaisuutta. Suurta lapsijoukkoa on mahdotonta hoivata ja rakastaa samalla tavoin kuin muutamaa lasta. Ei myöskään pidä velvoittaa isompia sisaruksia hoitamaan pienempiään. Vanhempien on otettava vastuu lapsistaan.
- Jumalan käsi
Lestadiolaisten olisi hyvä tutkiskella raamattua muidenkin kuin saarnamiesten, jotka ovat vääristelleet Jumalan tahdon ja Kirstuksen sanoman.
- näin on
Aamen!
- Maria M
Uskovaisuus ei tosiaankaan tuo taivaspaikkaa meille vaan siihen tarvitaan moraalinen monen elämän hallinta Jumalan hyväksymänä.
- Tarkkailija
Lestadiolaiset saarnamiehet ovat kovin kärkkäitä kieltämään kaiken mahdollisen nykyajan ilmiön, vaikka tärkeintä on käskyjen mukaan eläminen.
Miten nämä saarnamiehet perustelevat perheensä henkisen ja ruumiillisen pahoinpitelyn? Jumala tuomitsee kaikenlaisen lasten hyväksikäytön.- Maria M
Jumala on antanut meille ohjeistuksen miten elää. Onko ne ohjeet myös lestadiolaisten käytössä? Palstan kirjoitusten perusteella näin ei ole.
- Joosu
Ihmisen on kuljettava kilvoituksen tie.... niin eikä riitä vain yksi tie ja elämä vaan useita elämiä ennenkuin on valmis Jumalalle. Ei riitä pelkkä anteeksipyyntö rikkomuksesta vaan pahat tekonsa myös sovitettava joko sen hetkisessä elämässä tai tulevissa. Jokainen joutuu tuomiolle jokaisen elämän jälkeen ja pääsee seuraavalle luokalle hyvien tekojen kautta tai joutuu jäämään luokalle ja aloittamaan uuden elämän vaikeammissä olosuhteissa, jos on elämyt huonon elämän.
- Joosu
Onko lestadiolaisille vaikea hyväksyä, että Jumalan käskyjä on toteltava myös heidän? Onko skitsofreenikko, jos toteuttaa Raamatun sanomaa? Nyt ymmärrän miksi vl on niin sairas lahkolaisuus. Heillä ei ole Kristus opettajanaan vaan omat saarnamiehet.
- eiuskossa
ei hullu ole sejoka huijaa vaan se joka antaa itseään huijata.
- 23
eiuskossa kirjoitti:
Et ole vielä uskossa mutta tulee päivä, jolloin Jumala sinuakin kutsuu ja kun olet henkisesti kypsä tulet sinäkin uskomaan Kristukseen. Et vielä tässä elämässä mutta kun olet tarpeeksi monta kärsimyksellistä elämää käynyt läpi niin sitten olet valmis.
Kukaan ei voi ymmärtää mitä toinen tietää ja mitä hän on kokenut. Kokemusten kautta me kehitymme ihmisinä sillä vain se avaa meidän henkisen tietoisuuden. - kuka on kukin
eiuskossa kirjoitti:
Huijareita on moneen junaan ja tässä vl-junassa heitä on kyllä suuri määrä. Koko vl-lahko on huijausta.
- seurakuntalainen
kuka on kukin kirjoitti:
Huijareita on moneen junaan ja tässä vl-junassa heitä on kyllä suuri määrä. Koko vl-lahko on huijausta.
Huijari on hän joka uskottelee toiselle olevansa parempi kuin toinen ja joka anastaa toiselta tämän elämän. Tällaisia elämän anastajia on paljon uskonnollisissa piireissä, kun harhautetaan seurakuntalaisia väärillä opeilla ja saadaan heidät henkisesti alistetuiksi.
- kissanainen
seurakuntalainen kirjoitti:
Huijari on hän joka uskottelee toiselle olevansa parempi kuin toinen ja joka anastaa toiselta tämän elämän. Tällaisia elämän anastajia on paljon uskonnollisissa piireissä, kun harhautetaan seurakuntalaisia väärillä opeilla ja saadaan heidät henkisesti alistetuiksi.
Saarnamiehet ovat seurakunnan kunkkuja, jotka eivät piittaa Jumalan sanasta.
- Jumalan käsi
kissanainen kirjoitti:
Näistä fariseuksista Jeesuskin varoitti Matteuksen evankeliumin mukaan.
Matt.23:1-13 - kansannainen
kissanainen kirjoitti:
Vl-saarnaajat eivät toteuta Jeesuksen oppia, joka oli, että tehkää käskyjen mukaan ja rakastakaa toisianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872