Voiko hotellin maksaa käteisellä? Varasimme hotels.comista pez azul 11 päiväksi puertoo ensi joulukuuksi ja meillä ei ole luottokorttia, jonka tietoja varattaessa kysyttiin joten laitoimme isäni luottokortin tiedot siihen. Hotelli siis maksetaan vasta perillä joten voiko sen maksaa käteisellä?
Hotellin maksaminen? =)
11
445
Vastaukset
- Petteri
Käsittääkseni hotelli tarvii perillä luotokortin josta ottavat tiedot ja tekevät tityn varauksen kortilta mahdollista ongelmaa varten.esim tuhoatte huoneen,jätätte jotain maksamatta ym...se on kansainv.tapa ja sääntö.mutta tämä on siis minun kokemusteni mukaan näin.
- Ike Kanerva
99% varmasti voitte maksaa käteisellä, mutta kysy hotellista.
Varautukaa siihen, että saattavat hotellilla vaatia tiettyä takuusummaa, jos teillä ei ole luottokorttia. Takuusumman saatte sitten lähtiessänne takaisin, jos ette ole kohdelleet hotellihuonettanne kaltoin. Suosittelisin asian varmistamista hotellilta, jotta osaatte ottaa tarvittaessa mukaan rahaa enemmän kuin matkalla tarvitsette.
- Rubico
En tiedä toimintatavoista, mutta koska aikaa matkaan on ruhtinaallisesti, niin kannattaisi varmaan hankkia se luottokortti ennen matkaa. Itse en missään nimessä lähtisi reissuun suuren rahatukon kanssa. Kortilla maksu onnistuu niin helposti, samoin kuin tarvittaessa käteisenkin nosto. Pieni määrä käteistä toki aina oltava mukana.
- Timo Malo
Hyvä ja kannatettava ajatus.
Jjuu, eli esimerkiksi visa electron ei käy vaan täytyy olla luottokortti? Kun en saa hankittua luottokorttia kun ei ole vakituisia tuloja kun olen vasta opiskelija. :) Mutta täytyypä kysyä hotellista että paljonko haluavat takuusummaksi jos ei luottokorttia ole.
- .
muuta ku kortti ja pappa mukaa ku se varmaan lystin kuitenki betalar.muute pez azul ei taia olla paras valinta sulle ku siel ei oo bamseklupia
. kirjoitti:
muuta ku kortti ja pappa mukaa ku se varmaan lystin kuitenki betalar.muute pez azul ei taia olla paras valinta sulle ku siel ei oo bamseklupia
Ihan itse maksan. Oot ilmeisesti joku katkera ihminen kun ei ole muuta tekemistä kun kirjotellä älyvapaita kommentteja tänne..... huh huh... Mutta kiitos että kerroit että sieltä ei sun bamseklupia löydy niin voidaan rauhassa mennä sinne kun tiedetään että ei sitten ainakaan suhun törmätä. :)
- Jouluna itekkin resissuu
puertodelacruz kirjoitti:
Ihan itse maksan. Oot ilmeisesti joku katkera ihminen kun ei ole muuta tekemistä kun kirjotellä älyvapaita kommentteja tänne..... huh huh... Mutta kiitos että kerroit että sieltä ei sun bamseklupia löydy niin voidaan rauhassa mennä sinne kun tiedetään että ei sitten ainakaan suhun törmätä. :)
Varmasti juuri näin mikäli ei ole luottokorttia niin käteisellä sit takuu summa respaan jonka palauttavat kun lähdette.mukavaa reissua
- 52 maata
Varmasti voi maksaa ja vasta lähtiessä. Laskuttavat iskäsi luottokortilta 1 vrk:n hinnan jos et mene tai peruuta varaustasi vuorokautta ennen.. Ei sinne mitään takuumaksua oteta, kun se luottokortti on se takuu. Oletan tietysti, et homma on ok iskäsi ja käytöksesi kanssa.
- 52 maata
Sorry.
Vasta tuli mieleen, et joskushan he pyytää nähtävksi sen luottokortin. Ehkä silloin se takuumaksu menee, mutta varmasti myös käteinen kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760