Voiko hotellin maksaa käteisellä? Varasimme hotels.comista pez azul 11 päiväksi puertoo ensi joulukuuksi ja meillä ei ole luottokorttia, jonka tietoja varattaessa kysyttiin joten laitoimme isäni luottokortin tiedot siihen. Hotelli siis maksetaan vasta perillä joten voiko sen maksaa käteisellä?
Hotellin maksaminen? =)
11
462
Vastaukset
- Petteri
Käsittääkseni hotelli tarvii perillä luotokortin josta ottavat tiedot ja tekevät tityn varauksen kortilta mahdollista ongelmaa varten.esim tuhoatte huoneen,jätätte jotain maksamatta ym...se on kansainv.tapa ja sääntö.mutta tämä on siis minun kokemusteni mukaan näin.
- Ike Kanerva
99% varmasti voitte maksaa käteisellä, mutta kysy hotellista.
Varautukaa siihen, että saattavat hotellilla vaatia tiettyä takuusummaa, jos teillä ei ole luottokorttia. Takuusumman saatte sitten lähtiessänne takaisin, jos ette ole kohdelleet hotellihuonettanne kaltoin. Suosittelisin asian varmistamista hotellilta, jotta osaatte ottaa tarvittaessa mukaan rahaa enemmän kuin matkalla tarvitsette.
- Rubico
En tiedä toimintatavoista, mutta koska aikaa matkaan on ruhtinaallisesti, niin kannattaisi varmaan hankkia se luottokortti ennen matkaa. Itse en missään nimessä lähtisi reissuun suuren rahatukon kanssa. Kortilla maksu onnistuu niin helposti, samoin kuin tarvittaessa käteisenkin nosto. Pieni määrä käteistä toki aina oltava mukana.
- Timo Malo
Hyvä ja kannatettava ajatus.
Jjuu, eli esimerkiksi visa electron ei käy vaan täytyy olla luottokortti? Kun en saa hankittua luottokorttia kun ei ole vakituisia tuloja kun olen vasta opiskelija. :) Mutta täytyypä kysyä hotellista että paljonko haluavat takuusummaksi jos ei luottokorttia ole.
- .
muuta ku kortti ja pappa mukaa ku se varmaan lystin kuitenki betalar.muute pez azul ei taia olla paras valinta sulle ku siel ei oo bamseklupia
. kirjoitti:
muuta ku kortti ja pappa mukaa ku se varmaan lystin kuitenki betalar.muute pez azul ei taia olla paras valinta sulle ku siel ei oo bamseklupia
Ihan itse maksan. Oot ilmeisesti joku katkera ihminen kun ei ole muuta tekemistä kun kirjotellä älyvapaita kommentteja tänne..... huh huh... Mutta kiitos että kerroit että sieltä ei sun bamseklupia löydy niin voidaan rauhassa mennä sinne kun tiedetään että ei sitten ainakaan suhun törmätä. :)
- Jouluna itekkin resissuu
puertodelacruz kirjoitti:
Ihan itse maksan. Oot ilmeisesti joku katkera ihminen kun ei ole muuta tekemistä kun kirjotellä älyvapaita kommentteja tänne..... huh huh... Mutta kiitos että kerroit että sieltä ei sun bamseklupia löydy niin voidaan rauhassa mennä sinne kun tiedetään että ei sitten ainakaan suhun törmätä. :)
Varmasti juuri näin mikäli ei ole luottokorttia niin käteisellä sit takuu summa respaan jonka palauttavat kun lähdette.mukavaa reissua
- 52 maata
Varmasti voi maksaa ja vasta lähtiessä. Laskuttavat iskäsi luottokortilta 1 vrk:n hinnan jos et mene tai peruuta varaustasi vuorokautta ennen.. Ei sinne mitään takuumaksua oteta, kun se luottokortti on se takuu. Oletan tietysti, et homma on ok iskäsi ja käytöksesi kanssa.
- 52 maata
Sorry.
Vasta tuli mieleen, et joskushan he pyytää nähtävksi sen luottokortin. Ehkä silloin se takuumaksu menee, mutta varmasti myös käteinen kelpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61856Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381380Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki22957- 20794
- 71775
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760