olen ollut -jo muutama kuukausi sitten- yhdynnässä pojan kanssa ilman kortsua.
sen jälkeen on tullu ehkä n. 2 menkaat -aika niukat ja lyhytkestoiset- ja nyt minua on alkanut huimaamaan hetkellisesti -viimeksi tänään- ja tuntuu usein olevan nälkä. massussa möyryää ihmeellisesti ja alaselkä on kipeä välillä.. nyt kuukautiseni ovat myöhässä.. lisäksi olen alakanut tiuskimaan ja kiihottuminen on jatkuvaa.
Väsymyskin on kasvanut.
oon vasta 14vuotias ja se poikakin jätti minut... kuitenkin epäilen tätä aika suuresti koska siitä seksistä on aikaa.. mutta terkanope sanoi joskus että siittiöt saattavat jäädä odottamaan otollista hetkeä.
voinko olla raskaana?
18
489
Vastaukset
- sghsgsg
sul ei tulis menkkoi ollenkaa jos oisit raskaana. Ja jos siit on o kuukausii nii sun maha ois jo kasvanu.
- Pelko,muttaHaave?
niin sen voi ajatella näin. mutta veljeni vaimolla oli niukat kuukautiset kun se odotti myös lasta... lisäksi kun siltä -oman pelkoni takia- kyselin että millon maha alkaa kasvaa, niin se sano että laihoilla näkyy heti ja sitten äiti sanoi että sillä näkyi vasta n.3kk jälkeen minun ja siskoni -olemme kaksosia- raskaus.....
ja jos terkan ope sanoi että siittiöt saattavat odottaa jossakin sopukassa ennenkuin se hedelmöittyy.
- Himorunkkari...21
Mikset tee raskaustestiä? Ei täällä kukaan tiedä oletko raskaana vai et.
Minulla poikuus tallella ja jos haluat munaa, mä voin tarjota, kondomin kanssa. :)- Pelko,muttaHaave?
Sen takia koska jos ostan sen kaupasta niin ei ole kauppakertaa jolloin joku tuttu ei tulisi vastaan.. häpäisisin sukuni ja ties mitä.
Jos minusta riippuisi sinun poikuutesi niin sitä ei olisi... Vein sen exältänikin liika himoissani.
- potari
Vi*un jakorasia.
- Pelko,muttaHaave?
se tekee minusta jakorasian jos harrastan seksiä poikaystäväni kanssa? -sinuna miettisin uudestaan.
- tällästä.
Menkat voivat tulla niukasti vaikka olisi raskaana, jollainhan ne jatkuvat jopa normaaleina koko raskausajan että sinäänsä se ei ota sitä vaihtoehtoa pois että olisit raskaana, muutenkin oireesi sopivat raskauteen ja mahan kasvukin on ihan yksityiskohtaista..Itse olen 17v ja minulla on 1 vuotias tytär ja mahani alkoi näkymään kunnolla vasta 4-5kk paikkeilla niin että sen huomasi vaatteiden alta. Suosittelen menemään apteekkiin ja ostamaan raskaustestin jotta voit varmistua asiasta.Raskaustestin voi saada myös tehtyä koulussa terveydenhoitajan luona jos sitä ei itse halua/ kehtaa mennä itse ostamaan.
- Pekjo,muttaHaave?
niin.. terveydeb hoitaja tuntee minut hyvin ja olen itkenyt hänelle monet kerrat siitä pojasta. Jospa kuitenkin keskittyisin muuhun ja antaisin olla.... mulle on tapana sattua vain asioihin liittyviä oireita.
- kisakireä
Odotettavissa 10 mustaa lasta. Hajoa sille.
- ehkäisy...
Oisko vielä 14-vuotiaana kannattanu alottaa noita touhuja ilman kortsua?
Mää ite en ois suostunu tuhoamaan mun tyttöystäväni elämää (jos olis tyttöystävää) sillä että se sais lapsen noin nuorena. (oon gay)
Saat huudot vanhemmiltasi -_-- pelko,muttaHaave?
niin no et tiedä millanen tilanne mulla ja mun poikaystävällä oli.. ja älä syytä exääni siitä,.... syytän sitä jo muutenki kun se seurustelee nyt siskoni kanssa...
haluaisin sen raskaustestin mutta en usko kuitenkaan hirveästi että sisälläni olisi lapsi.... vaikka huimaus kyllä on outoa.... ja yms..
en välitä mitä äiti sanoisi... lapsi olisi tärkein.
- jooheitota..
osta se raskaustesti, vaik jostai toisesta kaupasta ku siitä misä näät aina sun tuttui jos se sua ahdistaa. mut tärkeint ois et saat tietää ooks raskaana, toivottavasti et vielä koska aika suurta panostusta vaatii sun ikäseltä toi lapsen hoito, vaiks olisitkin jo 15v sillon.. käytäppä ens kerral kortsua ja vedä e-pillerei. jos exäs o siskos kaa nyt ni voit vittu sanoo suorat sanat sil sit ku oot tietonen et oot raskaana ( jos siis olet.. )
Mut jos lapsi on tulossa niin paljon onnea ja hyvää siulle ja lapselles- pelko,muttaHaave?
no niin... tänään sain hankittua muutaman testin.... hmm.. sain mieleeni etsiä niitä yhdestä paikasta kun alaselkääni alkoi koskemaan aikalailla tänään.. minulla on taas kuukautiset mutta miten ne onkin niin jotenki niukat verrattuna entisiin..
en tiiä uskallanko tehä testiä. jollakin tavalla pelkään että taas itseni tapaan ylireagoin kaikessa.. -niinkuin se exäni sanoi- jos olen raskaana pelkään että pilaanko lapseni elämän. keroin tänään siskolleni siiitä että olin sängyssä sen kanssa...... no hän vain sanoi ettei sitä kiinnosta se mitä me ollaan tehty tai puhuttu. minun pitää äästä yli siitä pojasta ja jättää ne rauhaan.. hän kuulemma välittää -siis siskoni- minusta ja ei halua pahaa... mutta työntää puukkoa samaan aikaan syvälle minuun.. tosi.. hmm. pientä rakkaudesta?
lupasin kaiken kukkuraksi joskus kaverilleni vihoissani että joskus hankin miehen, joka ei pääsisi kuolemallakaan eroon minusta... bravoo minä....... sitä päivää odotellessa.. mutta taian haluta elää elämäni ilman koko kumppania, en halua enää kolhuja. - No ootko
pelko,muttaHaave? kirjoitti:
no niin... tänään sain hankittua muutaman testin.... hmm.. sain mieleeni etsiä niitä yhdestä paikasta kun alaselkääni alkoi koskemaan aikalailla tänään.. minulla on taas kuukautiset mutta miten ne onkin niin jotenki niukat verrattuna entisiin..
en tiiä uskallanko tehä testiä. jollakin tavalla pelkään että taas itseni tapaan ylireagoin kaikessa.. -niinkuin se exäni sanoi- jos olen raskaana pelkään että pilaanko lapseni elämän. keroin tänään siskolleni siiitä että olin sängyssä sen kanssa...... no hän vain sanoi ettei sitä kiinnosta se mitä me ollaan tehty tai puhuttu. minun pitää äästä yli siitä pojasta ja jättää ne rauhaan.. hän kuulemma välittää -siis siskoni- minusta ja ei halua pahaa... mutta työntää puukkoa samaan aikaan syvälle minuun.. tosi.. hmm. pientä rakkaudesta?
lupasin kaiken kukkuraksi joskus kaverilleni vihoissani että joskus hankin miehen, joka ei pääsisi kuolemallakaan eroon minusta... bravoo minä....... sitä päivää odotellessa.. mutta taian haluta elää elämäni ilman koko kumppania, en halua enää kolhuja.No ootko raskaana
- Palstahirmu
pelko,muttaHaave? kirjoitti:
lupasin kaiken kukkuraksi joskus kaverilleni vihoissani että joskus hankin miehen, joka ei pääsisi kuolemallakaan eroon minusta... bravoo minä....... sitä päivää odotellessa.. mutta taian haluta elää elämäni ilman koko kumppania, en halua enää kolhuja.Olet vasta 14-vuotias ja poika taisi olla ensimmäinen? Älä luovuta (en tarkoita, että hyppäät ensimmäisen kaulaan, joka kävelee vastaan), mutta anna sydämellesi aikaa. Usko pois, muutaman vuoden päästä jo haaveilet poikaystävästä. ;)
- pelko,muttaHaave?
tuota en tiiä miten oon tällänen säätäjä... tein raskaustestin ja siinä luki odota viisi minuuttia niin antaa varman vastauksen. siihen tuli jo se yksi maaginen viiva ja päätin että testi on negatiivinen kun äiti halusi näyttää jotain uutta paitaan sa ja viskasin sen roskiin.
mutta eilen kun olin mummolassa ja olin rupeemassa nukkumaan niin alaselkään koski hulluna yhtä-äkkiä.. en oikein älyä miten tää on nyt tässästä mutta outo olo on jatkunut ja tälläistä..
taidan tehdä joskus uuden testin mutta luulen kyllä että tää on jotain muuta.... /:
ja nytkin koskee jotenkin lantioon.. tai jotenkin tuntuu,,, että hmm.. miten selittäisin.. ihan kuin supistaisi.. eilen hain postia ja kävely oli kamalan tuskallista.
joo kyllähän tuo poika oli ensimmäinen sängyssäni..... - pelko,muttaHaave?
niin että... jos joku viittii auttaa jollaki tavalla? ):
- Utelias(ko)
Jotenkin olisi nyt kiva tietää että mitä tapahtu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872