kanssani tänä iltana. ikävä = kidutusta
Kiitos..
18
270
Vastaukset
- hajonnut
Mulla monta kk ilman häntä, tähän pitäisi tottua, mutta miks se on niin vaikeaa :(((
- Secret
Tiedäthän . . . haluaisin juuri nyt olla kanssasi ja sitä että riisuisit minut. Että koskettaisit minua hellästi joka puolelta ja rakastelisit kanssani. Haluaisin sitä
todella nyt ja minusta on epäreilua ettet ota minua nyt. . .
Sillä haluan . . . juuri nyt!- Secret
Ei kaikkea tarvitsisi tehdä niin vaikeaksi . . .
- voi sinua
Secret kirjoitti:
Ei kaikkea tarvitsisi tehdä niin vaikeaksi . . .
sä todella tarvitsisit nyt jotain kankeaa johonkin
- isoikäväsua
Samaa myös haluaisin. Tuntea lämpösi, tuoksusi, haluaisin sinua halia ja suukotella. Vain sinua.
Riisuttaisi toisemme vaatekappale kappaleelta. Kaatuisimme yhdessä sängylle. Suutelisimme intohimoisesi toisiamme. Hipaisisin ja sipaisisin sinua... Tujottiaisin sinua syvälle silmiisi.
Rakas minulla on sinua niin kova ikävä.... - Reikan Meri
Miks sä aina puhut kosketuksesta ja koskettamisesta jne ?
- Blackswan--
kiitos ihanasta päivästä,sitä en unohda koskaan :)
- =)
Niin kovasti haluaisin olla lähelläsi ,haluaisin kuulla äänesi,. haluaisin tuntea kosketuksesi..
- Secret
Minun on nyt poistuttava . . . kun sinä et aio rakastella minua, minun on mentävä itse koskettelmaan . . . tekee niin paljon mieli . . .
- Secret
joten pieni kuiskaus . . . hyvää yötä.
Ps. Teit minulle jälleen väärin - nyt olisin tarvinnut kosketustasi ja sitä että rakastelisit kanssani . . . - :o
Ketä sä nyt oot pyytämässä...sitä tekemään
- Secret
Vain yksi oli mielessä . . .
Mutta älä kiusaa minua enempää, tarvitsen nyt kosketusta . ..- :D
Surrur....
- s....
:D kirjoitti:
Surrur....
taidat olla pettynyt jos sanon ettei ole sur rur laitteita? mun halut katoaa kun avaan nämä sivut.
- een ole
s.... kirjoitti:
taidat olla pettynyt jos sanon ettei ole sur rur laitteita? mun halut katoaa kun avaan nämä sivut.
jokaisen oma asia miten ikäväänsä helpottaa. Miksi ne katoaa?
- jos vain
Tiedät, että olisin jos...
- no vittu joo
jos tädillä ois munat, se ois setä
- Tänään?
Kiitätkö häntä jostain erityisestä asiasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461874- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948