Äkkilähtö aurinkoon kutkuttaa, matkaseura vain puuttuu. Mahdollista olis lähteä toukokuun puolesta välistä eteen päin ja viikon loma mielessä. Ihan yksin en haluaisi....
Alanyaan toukokuussa
6
200
Vastaukset
- maybee maybeeh
millaista seuraa/ikäistä seuraa etsit?! kaipailis tarkennust!
- alanyaaaa :)
Suski, viestin alkuperäinen kirjoittaja! Mua kiinnostais kans Alanyan reissu, 16.5 lähtö, 1 vko.
Oon 20v tyttö pk-seutu. Mistä päin olet, minkä ikäinen? - reissuuun
Heips täällä vielä yksi, jota matkakuume vaivaa! Oon 20v tyttö Etelä-Suomesta ja pystyisin myös toukokuun puolestavälistä lähtemään tai aikaisemminkin :) Kivahan se olis, jos ois enemmänkin porukkaa lähdössä!
- alanyaaan....
Hei, kattokaa tytöt toi mun ilmotus pääkeskustelusivulta, ALANYAAN 16.5 matkaseuraa.. 1 vko reissu..
Mailailkaa jos kiinnostaa oikeasti lähteä reissuun parikymppisen tytön kans, pk-seutu.
[email protected] - Suski
Heipsan :) Eli olen 26v satakunnasta. Työvuorolistoja on jo pitkälti toukokuulle seinällä, joten aikasintaan pystyisin lähtemään 19.5 ja viikon reissu kyseessä. Haen naispuolista matkaseuraa. Ja semmoista jonka kanssa voisi käydä shoppailemassa, syömässä, istumassa iltaa/bilettämässä, ym, mutta tulisi myös yksikseen toimeen.
- Suski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862