Mikä olis hyvä kylpylä lapsille Tallinnassa? Tallink spa conference ja meriton spa conferencea on nyt harkittu. Lapset alle 4 wee.
Vastaukset 4
- Äiti+3lasta
Tallink spa conference on mukava hotelli, mutta pienten lasten kylpyläpaikka se ei mielestäni ole. Uimaan toki pääsee kellukkeiden kera, mutta siinä se sitten olikin. Porealtaaseen saa tilata drinksuja, joten joidenkin seurueiden meno saattaa olla aavistuksen äänekästä ;) Mukavaa matkaa minne ikinä päädyttekin!
- Ei hyvä
Ei siellä kyllä oikein sellaista lapsiperheelle sopivaa kylpylää ole, kotimaasta löytyy paljon tasokkaampia ja siistimpiä paikkoja. Kalev spa on jotenkin epäsiistin ja nuhjuisen oloinen, ja uudet kylpylät taas sopivat aikuisille, mutta eivät oikein anna pikkulapsille mitään. Tai en tiedä mitä nyt sitten odotatte kylpylältä, mutta itse en oikein pikkulapsiperheille niitä osaa suositella.
- jämpti näin
Meriton spa hotel parempi.....
- kysyjä
Meritoniin päädyttiin. Onkohan siinä lähellä mitään ravintolaa missa olisi lapsillekkin jotain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581