Eli mulla on ollut jo jonkin aikaa tommonen ns. ihonalainen patti häpyhuulessa. Se on alle puoli senttiä halkaisijaltaan eli ei hirmusen iso ja samaa väriä muun ihon kanssa. Olen neitsyt eli mikään sukupuolitauti ei ainakaan oo käyny mielessä, mutta silti tuo patti hieman mietityttää. Luulin aluksi sitä finniksi ja olen sitä yrittänyt puristaakin (tiedän tyhmää) Toisessa häpyhuulessa on pari erittäin pientä pattia, jotka ovat samankaltaisia. Nyt on oikeasti hieman alkanut pelottaa, että olisiko jotain vakavampaa. Kellekkään en ole asiasta puhunut kun aika ujo olen tälläisten asioiden kanssa. Kai sitä terkkarille sit pitää mennä jos ei muuta keksi :// auttakaa joku jooko
Patti alapäässä
3
302
Vastaukset
- -Mimmu-
Mulla oli ehkä noin vuosi samantyyppisiä oireita. Alapäähän ilmesty yhtäkkiä finniä muistattava patti! Säikähdin kamalasti ja suuntasin lääkärille!
Ei ollut mitään vakavaa, vaan kyseessä oli finniä muistuttava "tukos" tai mikä se nyt oli? :D
Lääkäri pisti neulalla ja sieltä valu ylimääräset nesteet pois.
Kannattaa käydä lääkärillä, koska ite on hankala puristaa!
Mutta tuskin on mitään vakavaa!!- -----
tulehtunut bartholin rauhanen ehkä? googlettamalla löytyy tietoa ja kannattaa käydä näyttämässä lääkärille ni ei tarvi epäillä
- Kiitos
Kiitos vastauksista (: Pitää nyt kattoa, et meneekö näyttämään lääkärille. Ei tuosta mitään ns. haittaa ole ollut, et tuskin se sit mitään kauheaa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756