n.58 työntekijää ja ottaa toisesta ovesta porukaa sisään??????? Irtisanottuja ei huoli takas, etnistä puhdistusta, sortoa , riistoa, halveksuntaa?? Lakia rikkova firma.
UPM irtisanoi
18
1671
Vastaukset
- 20
Mitä odotit kapitalisteilta?
- .
ne varmaan palkkaa larsmolaisia
- Kommunistikapitalist
Järkevä ratkasu UPM:ltä siivota firman nurkista kaikki tyhyjäntoimittajat ja ikivempulat. Ei tänä päivänä työmarkkinoilla pärijää ko kunnon TYÖMIEHET ja NAISET !!!
- Anonyymi
tuo on kateelisten puhetta.toisen firman työntekijät puhuvat paskaa koko ajan upm työnteijöistä,he itse ovat valinneet tiensä minne menevät töihin.lapsellista kitinää vuodesta toiseen.hävetkää kitisijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo on kateelisten puhetta.toisen firman työntekijät puhuvat paskaa koko ajan upm työnteijöistä,he itse ovat valinneet tiensä minne menevät töihin.lapsellista kitinää vuodesta toiseen.hävetkää kitisijät.
Ja tehkää parannus !
Hyi hyi !
Yulekin tulossa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tehkää parannus !
Hyi hyi !
Yulekin tulossa...Jumala säätää paikallisesti työnehdot ja suo palkat kullekkin työnraskauttamalle arvonsa mukaan.
Kiitos Jeesus !
J
E
E
S
U
S !!!
Miltä kuulostaa tällainen tulevaisuuden dystopia ?
- re
olihan upm suojatyö paikka aikoinaan
- MuTu
Minulle jäppisläisenä on syntynyt kuva kun vuosien varrella upm:llä henkilöstö on pudonnut 1500:sta 500:aan, että "SOSIAALISET TIIMIPELAAJAT" ja "joo-joo-miehet joita on helppo johtaa" on saaneet jäädä ja muille on näytetty ovea. Jakaako kukaan tätä kuvaa miun kans?
- Anonyymi
Kun tehdas loppuu lakkoilujen takia, niin sitten irtisanotaan koko porukka. Lakkoilu ei lisää kannattavuutta.
- Anonyymi
ump-tehdas suljetaan elokuun loppuun asti. tämä on varmaa tietoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ump-tehdas suljetaan elokuun loppuun asti. tämä on varmaa tietoa
Lukitaan tämä.
- Anonyymi
Suomalainen ulos
Ruotsalainen sisään?
Finnjävla ute IGEN- Anonyymi
Sori, exit only.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, exit only.
on hyvä että kaikki hurrit siivotaan pois tehtaalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on hyvä että kaikki hurrit siivotaan pois tehtaalta.
yllätyin kuullessani eräältä johtoportaaseen jäseneltä tehtaan sulkemisesta elokuun alkuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yllätyin kuullessani eräältä johtoportaaseen jäseneltä tehtaan sulkemisesta elokuun alkuun asti.
Lukitaan tämä.
- Anonyymi
Pietarsaari menee yhdessä Jämsänkosken kanssa kohta kiinni. Saan minäkin miljoonan perinnöllä elävä ruotsinkielisen paperimiehen ex-vaimon taloa pitämään.
- Anonyymi
Pietarsaaressa edelleen Billerudin kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504